Przetargi.pl
BUDOWA ZAPLECZA SOCJALNO-MAGAZYNOWEGO DLA GDAŃSKICH MELIORACJI SP. Z O.O.

"Gdańskie Melioracje" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 80-743 Gdańsk, ul. Łąkowa 35/38
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3233400 , fax. 058 3012458
  • Data zamieszczenia: 2015-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Gdańskie Melioracje" Spółka z o.o.
    ul. Łąkowa 35/38 35/38
    80-743 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3233400, fax. 058 3012458
    REGON: 19027505700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdmel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ZAPLECZA SOCJALNO-MAGAZYNOWEGO DLA GDAŃSKICH MELIORACJI SP. Z O.O.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia. Kompleksowe wykonanie robót budowlano - montażowych dla zadania: Budowa zaplecza socjalno-magazynowego dla Gdańskich Melioracji Sp. z o.o. 2. Krótki opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja robót budowlano - montażowych, w tym uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i zgód administracyjnych lub ich aktualizacji oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla zadania: Budowa zaplecza socjalno-magazynowego dla Gdańskich Melioracji Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia Zakres rzeczowy robót obejmuje: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I.1. Roboty rozbiórkowe - budynek, istniejące drogi, ogrodzenie, fundamenty- kolidujące z realizowanymi robotami I.2. Zieleń kolidująca - wycinka I.3. Rozbiórka kolidujących istniejących sieci uzbrojenia terenu BUDOWLANE i INSTALACYJNE - Budynek socjalno-biurowy II Fundamenty II.1 Roboty ziemne, wymiana gruntu i rekultywacja II.2 Odwodnienie i umocnienie wykopu II.4 Wykonanie fundamentów III KONSTRUKCJA I WYKOŃCZENIE BUDYNKU III.1 Konstrukcja stanu surowego /otwartego/ III.2 Stan surowy zamknięty III.3 Elewacje i okładziny III.4 Stan wykończeniowy - roboty wewnętrzne IV INSTALACJE WEWNĘTRZNE IV.1 Instalacje wewnętrzne elektryczne IV.2 Instalacje wewnętrzne sanitarne IV.3 Instalacje teletechniczne ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE - Budynek magazynowy II Fundamenty II.1 Roboty ziemne, wymiana gruntu i rekultywacja II.2 Odwodnienie i umocnienie wykopu II.4 Wykonanie fundamentów III KONSTRUKCJA I WYKOŃCZENIE BUDYNKU III.1 Konstrukcja stanu surowego otwartego III.2 Stan surowy zamknięty III.3 Elewacje i okładziny III.4 Stan wykończeniowy - roboty wewnętrzne IV INSTALACJE WEWNĘTRZNE IV.1 Instalacje wewnętrzne elektryczne IV.2 Instalacje wewnętrzne sanitarne IV.3 Instalacje teletechniczne ROBOTY ZEWNĘTRZNE V.1 Instalacje elektryczne zewnętrzne V.2 Instalacje co zewnętrzne (prowadzenie przewodów wody zimnej, wody ciepłej, cyrkulacji centralnego ogrzewania i instalacji glikolu do i z kotłowni olejowej) V.3 Instalacje teletechniczne zewnętrzne W zakres zamówienia nie wchodzą następujące zakresy robót objęte odrębną dokumentacją projektową: - budowa dróg i nawierzchni objęta Projektem Zagospodarowaniem Terenu, branża Drogi, - przyłącza i instalacje zewnętrzne wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej objęte Projektem Budowlanym przyłączy i instalacji zewnętrznych wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Do obowiązków Wykonawcy budowy obiektu będzie należała koordynacja prac Wykonawców zakresów wskazanych powyżej w sposób umożliwiający terminowe zakończenie robót. Wykonawca winien w swojej ofercie uwzględnić koszty wynikające z koordynacji prac tych Wykonawców. 4. Ogólny opis zadania inwestycyjnego. Zaplecze socjalno-magazynowe składa się z dwóch budynków socjalno - biurowego i magazynowego oraz zagospodarowania terenu w postaci dróg dojazdowych, parkingu dla samochodów osobowych i placu manewrowego. Budynek socjalno - biurowy zaprojektowano, jako obiekt dwukondygnacyjny niepodpiwniczony z częścią socjalną na parterze i funkcją biurową na I piętrze. Konstrukcja w postaci szkieletu żelbetowego prefabrykowanego (układ nieprzesuwny). Ustrój nośny tworzą prefabrykowane sprężone belki dachowe wsparte przegubowo na prefabrykowanych żelbetowych słupach. Stropy zaprojektowano jako żelbetowe prefabrykowane z płyt sprężonych. Płyty oparte są na belkach prefabrykowanych sprężonych. Na każdej kondygnacji przewidziano belki obwodowe prefabrykowane pełniące jednocześnie rolę nadproży okiennych. Konstrukcja jest usztywniona za pomocą ścian żelbetowych prefabrykowanych. Klatki schodowe wraz z biegami i spocznikami wykonane zostaną w technologii monolitycznej. Część ścian klatek schodowych wykonane, jako ściany usztywniające prefabrykowane. Wypełnienie ścian zewnętrznych bloczkami drobnowymiarowymi z gazobetonu, ściany wewnętrzne z pustaków ceramicznych. Fundamenty zaprojektowano, jako żelbetowe monolityczne. Budynek magazynowy składa się z magazynu przeciwpowodziowego, warsztatu naprawczego sprzętu własnego oraz garażu dla posiadanego sprzętu zmechanizowanego. Ponadto w budynku magazynowym znajdują się sanitariaty dla pracowników magazynu oraz kotłownia olejowa obsługująca całe zaplecze. Konstrukcję budynku zaprojektowano w postaci hali o konstrukcji stalowej jednonawowej o rozpiętości 12m. Posadowienie przewidziano na stopach fundamentowych. Główne elementy konstrukcji hali są wykonane ze stali ocynkowanej na gorąco. Strop antresoli z płyty żelbetowej wsparto na słupkach wykonanych ze stali gorącowalcowanej i belkach stropowych ze stali ocynkowanej na gorąco. Zakładana nośność antresoli 3,50kN/m2. Ściany konstrukcyjne i osłonowe hali magazynowej przewidziano z płyt warstwowych w układzie poziomym z rdzeniem z poliuretanu. Hala pokryta jest blachą stalową trapezową galwanizowaną, dachu jednospadowy. Dla zaplecza przewidziano następujące przyłącza: - wodociągowe z nowo wybudowanego wodociągu w ul. Kaczeńce, - kanalizacji sanitarnej z nowo wybudowanego kolektora sanitarnego w ul. Kaczeńce, - kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem do rowu melioracyjnego, - energetyczne, które będzie wykonane przez przedsiębiorstw energetyczne - Energa Operatora S.A. na podstawie zawartej umowy przyłączeniowej. W obszarze lokalizacji występuje uzbrojenie terenu przewidziane do przełożenia lub likwidacji. 5. Obowiązki Wykonawcy i warunki wykonywania robót. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do realizacji w szczególności następujących obowiązków oraz uwzględnienia następujących warunków lub zaleceń: 1) Realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem przedstawionym w dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej, wiedzą techniczną, decyzjami organów administracji, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi oraz wymogami SIWZ i Umowy; 2) Dokonania aktualizacji wszelkich uzgodnień, pozwoleń, zgód i decyzji administracyjnych - jeżeli zajdzie taka konieczność; 3) Opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) uwzględniając specyfikę robót i inwestycji oraz warunki prowadzenia robót i przestrzegania zasad określonych w Wymaganiach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, stanowiących załącznik nr 12 do SIWZ; 4) Opracowania dokumentacji technologiczno-warsztatowej, która będzie stanowić uszczegółowienie przyjętych przez projektanta rozwiązań technicznych ze szczególnym uwzględnieniem wymagań technologii własnej Wykonawcy. Wskazana dokumentacja każdorazowo wymaga pisemnej akceptacji projektanta; 5) Wykonania Projektu Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót; 6) Wykonania oświetlenia terenu lokalizacji; 7) Zapewnienia zaplecza budowy wraz z miejscami parkingowymi dla samochodów osobowych do dyspozycji Zamawiającego i osób wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 11. Po zakończeniu robót, przez Wykonawcę zaplecze należy zlikwidować; 8) Wykonania i utrzymania tymczasowych dróg dojazdowych; 9) Zaleca się dokonanie wizji w terenie celem sprawdzenia aktualnych warunków terenowych, w tym stanu istniejących obiektów oraz warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia; 10) Prowadzenia dokumentacji budowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego; 11) Zajęcia i zagospodarowania terenu związanego z potrzebami budowy, zorganizowania zaplecza budowy łącznie z zabezpieczeniem dostaw wody, energii elektrycznej oraz łączności telefonicznej na terenie budowy stosownie do potrzeb własnych; 12) Zamontowania i demontażu, po zakończeniu eksploatacji, na własny koszt liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenia kosztów zużycia tych czynników w okresie od przekazania placu budowy do odbioru końcowego robót przez Zamawiającego; 13) Oznakowania terenu budowy zgodnie z wymogami i zabezpieczenia go zgodnie z przepisami BHP i ppoż. oraz pokrycia kosztów wszystkich robót i czynności związanych z wdrożeniem zaleceń z tym związanych; 14) Wykonawca będzie odpowiedzialny za uszkodzenie uzbrojenia terenu i istniejących urządzeń budowlanych oraz za wszelkie następstwa zdarzeń dotyczących terenu lokalizacji budowy; 15) Wykonania badań zagęszczenia gruntu, zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej łącznie z określaniem współrzędnych, oraz wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Zamawiający lub Inżynier Kontraktu ma prawo żądać inwentaryzacji geodezyjnej/operatu geodezyjnego na każdym etapie realizacji przedmiotu Umowy; 16) Realizacji inwestycji zgodnie z opinią Referatu Koordynacji Sytuowania Projektowanego Uzbrojenia Terenu i innych instytucji - gestorów sieci; 17) Ochrony instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemne takie jak kable, rurociągi itp. oraz uzyskania od odpowiednich władz będących właścicielem tych urządzeń potwierdzenia informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach lokalizacji wykazanych na planszy uzbrojenia. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy; 18) Wykonania rozruchów technologicznych; 19) Wykonanie prób eksploatacyjnych wskazanych przez Inżyniera Kontraktu instalacji; 20) Zapewnienia i pokrycia kosztu nadzorów technicznych prowadzonych przez przedstawicieli instytucji, które przejmują na majątek wybudowane elementy; 21) Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji geodezyjno-kartograficznej zawierającej dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów oraz do ewidencji sieci uzbrojenia; 22) Prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późniejszymi zmianami); 23) Zapewnienia stałego dostępu do posesji sąsiadujących z placem budowy przez cały okres trwania robót; 24) Wykonania robót z materiałów własnych, które odpowiadają jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z 07.07.1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zmianami) i wymogom przewidzianym w SIWZ; 25) Wykonania w pięciu egzemplarzach budowlanej dokumentacji powykonawczej oraz wersji elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazania informacji niezbędnych do wystawienia dokumentów przejęcia środków trwałych; 26) Uporządkowania terenów sąsiednich po zakończeniu robót; 27) Dostarczenia charakterystyki energetycznej wykonanego obiektu; 28) Dostarczenia instrukcji bezpieczeństwa ppoż. obiektu; 29) Dostarczenia instrukcji użytkowania i eksploatacji obiektu - instrukcje obsługi wszelkich systemów i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania i użytkowania obiektu wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych, wraz z kartami gwarancyjnym producentów ww. systemów i urządzeń; 30) Przygotowania wszelkich dokumentów wymaganych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 6. Dokumenty Wykonawcy i zezwolenia do uzyskania przez Wykonawcę a) Projekt obsługi transportowej placu budowy dla wszystkich etapów realizacji robót; b) Projekty powykonawcze wraz z kompletem inwentaryzacji geodezyjnych powykonawczych; c) Projekt ogrodzenia terenu budowy i tablic informacyjnych, d) Zezwolenie do zajęcia terenu chodników na okres prowadzenia prac, e) Zezwolenie na składowanie gruntu z wykopu, f) Zezwolenie na utylizację odpadów. 7. Dokumenty pozyskane przez Zamawiającego a) Decyzja Wojewody Pomorskiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na budowę - w trakcie procedowania b) Opinia Referatu Koordynacji Sytuowania Projektowanego Uzbrojenia Terenu nr WG-IV.6630.655.2015.AJ z dnia 11.09.2015 r. c) Pozwolenia wodnoprawne nr DROŚ-SW.7322.157.2015/ŁP z 24.11.2015 r. d) Umowa o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej Energa - Operator SA nr P/15/001739 z dnia 26.05.2015 r. e) Uzgodnienie Zarządu Portu Gdańsk nr IS-265/361/15 z dnia 25.08.2015 r. f) Decyzja Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej zwalniająca od ogólnych zakazów inwestowania na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią nr ZW-172/88/88I/2015 znak ZPU/71-129/88I/05/2015/ks z dnia 14.09.2015 r. g) Uzgodnienia gestorów sieci i infrastruktury 1) Przyłącze wodociągowe i kanalizacji sanitarnej Warunki techniczne przyłączenia nr W-T/503/2014/EP wydane przez GIWK Warunki techniczne przyłączenia nr W-T/312/2015/EP (uzupełnienie poprzednich WT) wydane przez GIWK Uzgodnienie GIWK nr UD-613/2015 z dnia 04.08.2015 r. Uzgodnienie GARG jako właściciela sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kaczeńce z dnia 20.07.2015 r. Decyzja ZDiZ-ZD-6320-615(2)-2015-EZ-2664 z dnia 28.07.2015 r. 2) Przyłącze kanalizacji deszczowej Warunki techniczne przyłączenia nr NT. U-WT-1322/1105/2015 z dnia 25.05.2015 r. wydane przez Gdańskie Melioracje Sp. z o.o. Uzgodnienie nr 1257/2015 z dnia 07.08.2015 r. wydane przez Gdańskie Melioracje Sp. z o.o. 3) Przyłącze elektroenergetyczne (projekt przyłącza zgłasza ENERGA) Warunki techniczne nr P/15/001739 z dnia 29.01.2015 r. Warunki techniczne nr P/15/024830 z dnia 16.07.2015 r. 8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) Dział: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane Grupa: 45.20.00.00-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Klasyfikacja: 45.21.00.00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.32.52-4 Roboty budowlane w zakresie warsztatów 45.21.32.21-8 Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów 45.21.34.00-7 Instalowanie pomieszczeń dla personelu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 150 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: Bank Millennium 13116022020000000061901799 z oznaczeniem: Wadium - Sygnatura Akt ZP-07/PN/2015. 5. Wadium w formach niegotówkowych należy złożyć w siedzibie Spółki Gdańskie Melioracje Sp. z o.o. w Gdańsku, ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80 - 601 Gdańsk, z oznaczeniem - Wadium: Kompleksowe wykonanie robót budowlano - montażowych dla zadania: Budowa zaplecza socjalno-magazynowego dla Gdańskich Melioracji Sp. z o.o., Sygnatura Akt ZP-07/PN/2015. 6. Wadium w formach niegotówkowych musi wskazywać, jako beneficjenta Zamawiającego. 7. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą - także przez ten okres.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdmel.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach