Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych dla osób starszych, niepełnosprawnych i schorowanych wymagających opieki osoby drugiej w miejscu zamieszkania wynikające z art.17 ust.1 pkt 11, art.50 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 163 z późn. zm.) na rzecz klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztumie w okresie od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2018 r.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6406369,6406367 , fax. 055 6406334, 5406351
  • Data zamieszczenia: 2015-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Mickiewicza 39 39
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 055 6406369,6406367, fax. 055 6406334, 5406351
    REGON: 17000027000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopssztum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych dla osób starszych, niepełnosprawnych i schorowanych wymagających opieki osoby drugiej w miejscu zamieszkania wynikające z art.17 ust.1 pkt 11, art.50 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 163 z późn. zm.) na rzecz klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztumie w okresie od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla osób starszych, niepełnosprawnych i schorowanych wymagających opieki osoby drugiej w miejscu zamieszkania wynikające z art.17 ust.1 pkt 11, art.50 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 163 z późn. zm.) na rzecz klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztumie Usługi opiekuńcze obejmują pomoc i opiekę w zakresie: a) Zaspokojenia codziennych potrzeb życiowych, a w szczególności: - utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach osoby wymagającej opieki, - przygotowywanie posiłków z uwzględnieniem diety zleconej przez lekarza, a także pomoc przy spożywaniu posiłków, - praniu bielizny osobistej i pościelowej, - utrzymanie w czystości sprzętu gospodarczego i sanitarnego używanego przy świadczeniu usług, - załatwianie spraw urzędowych, - robienie zakupów. b) Utrzymanie higieny i pielęgnacja podopiecznego, a w szczególności: - posłanie łóżka, - mycie i kąpiel, - zmiana bielizny osobistej i pościelowej, - układanie chorego w łóżku i pomaganie przy zmianie pozycji, - pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, - zapobieganie powstaniu odleżyn i odparzeń, - pielęgnacja zlecona przez lekarza, w tym m.in. dozowanie lekarstw. c) Pomoc w utrzymywaniu więzi ze środowiskiem, w tym: - podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, - organizowanie i podtrzymywanie kontaktów z rodziną i otoczeniem, - organizowanie spacerów, - czytanie. Zamawiający szacuje, że świadczone usługi opiekuńcze dla osób starszych, niepełnosprawnych i schorowanych wymagających opieki osoby drugiej w miejscu zamieszkania obejmą ok. 25-30 klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztumie w ilości ok. 1.100 godzin miesięcznie przez okres 36 m-cy. 2. Usługi wykonywane będą przez 5 dni w tygodniu, a w wyjątkowych przypadkach także w dni wolne od pracy, tj. soboty, niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy. 3. Szacunkowa ilość wykonanych usług opiekuńczych w czasie trwania zamówienia wynosi 39.600 godzin. Liczba godzin usług opiekuńczych może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. 4. Przyznawanie usług opiekuńczych następuje, po przeprowadzeniu wywiadu środowiskowego, na podstawie decyzji administracyjnej, wydanej prze Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztumie, w której określone zostaną: dzienny wymiar godzin i termin świadczenia usług. Usługi przyznawane będą wyłącznie mieszkańcom Miasta i Gminy Sztum.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym nie będzie żądał wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba pracowników
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sztum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach