Przetargi.pl
Budowa wodociągu w miejscowościach Wał, Dworzyska, Wólka Orłowska, Izbica, Orłów Drewniany Kolonia, Orłów Drewniany, Orłów Murowany Kolonia w gminie Izbica

Gmina Izbica ogłasza przetarg

  • Adres: 22-375 Izbica, ul. Gminna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6183034 , fax. 084 6183034
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbica
    ul. Gminna 4 4
    22-375 Izbica, woj. lubelskie
    tel. 084 6183034, fax. 084 6183034
    REGON: 00053790600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu w miejscowościach Wał, Dworzyska, Wólka Orłowska, Izbica, Orłów Drewniany Kolonia, Orłów Drewniany, Orłów Murowany Kolonia w gminie Izbica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie budynku stacji wodociągowej w miejscowości Wał oraz sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Wał, Dworzyska, Wólka Orłowska, Izbica, Orłów Drewniany Kolonia, Orłów Drewniany, Orłów Murowany Kolonia w gminie Izbica. Zakres robót budowlanych : Etap I : 1.budowa budynku stacji wodociągowej o wymiarach 6x4x3m wraz z kompletnym wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu wokół, wewnątrz stacji przewidziano trzy pomieszczenia : pomieszczenie układu sterowania pompy, pomieszczenie chlorowni i pomieszczenie WC, budynek będzie wyposażony w instalację wod - kan, instalację elektryczną, instalację wentylacji i ogrzewanie elektryczne 2.budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Wał, Dworzyska, Wólka Orłowska, Izbica , Orłów Drewniany Kolonia : Trasę wodociągu przeprowadzono wzdłuż drogi krajowej nr 17 Warszawa - Lublin - Hrebenne oraz wzdłuż dróg powiatowych o nawierzchni twardej. Sieć wodociągowa będzie zasilana się z istniejącej studni wody w miejscowości Wał. Sieć wodociągową należy wykonać z rur PCV na ciśnienie robocze 1,0 MPa łączonych na kielichy i uszczelki gumowe i uzbrojone w hydranty p. pożarowe nadziemne Dn 80 (nr kat 855) co 150 m w linii prostej oraz zasuwy żel-wód kołnierzowe (nr kat. 002/127 z obudowami (nr kat. 025) skrzynkami (nr kat. 857) w węzłach i na odcinkach prostych - zasuwy sekcyjne oraz na podejściach do hydrantów. W miejscach gdzie występują grunty o małej nośności należy zastosować rury polietylenowe PE 80 wg SDR 11 PN 10. Zmiany kierunku trasy wodociągu wykonać za pomocą łuków z kielichami KW o kątach 11°, 21°, 30°, 45°, 60° oraz kolan z kielichami o kątach 90° - wg katalogu. Zestawienie długości sieci Dn 160 PVC -3782, Dn 160 PE -371mb. Na przedmiot zamówienia składa się również wykonanie przyłączy wodociągowych do poszczególnych gospodarstw, zakończone wodomierzem i punktem lub połączeniem z istniejącą instalacją. Zestawienie długości podłączenia : Dz 63- 340 mb, Dz 50 - 986 mb, Dz 40 - 2192 mb Razem : 3518 mb Etap II : 1. budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Orłów Drewniany, Orłów Murowany Kolonia : Trasę wodociągu przeprowadzono wzdłuż dróg powiatowych o nawierzchni twardej oraz pod drogami gminnymi osiedlowymi o nawierzchni gruntowej. Sieć wodociągową zasilana będzie się z ujęcia wody w miejscowości Wał. Sieć wodociągową należy wykonać z rur PCV na ciśnienie robocze 1,0 MPa łączonych na kielichy i uszczelki gumowe i uzbrojone w hydranty p. pożarowe nadziemne Dn 80 (nr kat 855) co 150 m w linii prostej oraz zasuwy żeliwne kołnierzowe (nr kat. 002/127 z obudowami (nr kat. 025) skrzynkami (nr kat. 857) w węzłach i na odcinkach prostych - zasuwy sekcyjne oraz na podejściach do hydrantów. W miejscach gdzie występują grunty o małej nośności należy zastosować rury polietylenowe PE 80 wg SDR 11 PN 10. Zmiany kierunku trasy wodociągu wykonać za pomocą łuków z kielichami KW o kątach 11°, 21°, 30°, 45°, 60° oraz kolan z kielichami o kątach 90° - wg katalogu. Zestawienie długości sieci Dn 160 PVC - 4239,5mb, Dn 110 PE - 771mb, Dn 110 PVC - 818 mb. Na przedmiot zamówienia składa się również wykonanie przyłączy wodociągowych do poszczególnych gospodarstw, zakończone wodomierzem i punktem lub połączeniem z istniejącą instalacją. Zestawienie długości podłączenia : Dz 63- 621 mb, Dz 50 - 486 mb, Dz 40 - 3 964,5 mb, Dz 90 - 87 mb Razem : 5 158,5 mb 2. budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Wał : Trasę wodociągu przeprowadzono wzdłuż drogi gminnej następnie pod linią kolejową Rejowiec - Zawada /przejście to temat odrębnego opracowania-zastosowano tam rury P.E/ następnie gruntami prywatnymi do m. Wał gdzie wodociąg usytuowano wzdłuż drogi gminnej na działkach prywatnych . Sieć wodociągową projektuje się wykonać z rur PCV dn.160 mm na ciśnienie robocze 1,0 MPa łączonych na kielichy i uszczelki gumowe i uzbrojone w hydranty p.pożarowe nadziemne Dn 80 (nr kat 855) w odległości nieprzekraczającej 150 m w linii prostej w terenie zabudowanym oraz zasuwy żeliwne kołnierzowe (nr kat. 002/127 z obudowami (nr kat. 025) skrzynkami (nr kat. 857) w węzłach i na odcinkach prostych - zasuwy sekcyjne oraz na podejściach do hydrantów. Zmiany kierunku trasy wodociągu wykonać za pomocą łuków z kielichami KW o kątach 11°, 21°, 30°, 45°, 60° oraz kolan z kielichami o kątach 90° - wg katalogu. Zestawienie łącznej długości sieci Dn 160 PVC + PE 2118 mb. W tym PVC -2054,5 mb PEHD - 64 mb na terenie P.K.P. Na przedmiot zamówienia składa się również wykonanie przyłączy wodociągowych do poszczególnych gospodarstw, zakończone wodomierzem i punktem lub połączeniem z istniejącą instalacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 20.000 złotych słownie : dwadzieścia tysięcy złotych. 1)Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ?Bank: Bank Spółdzielczy w Izbicy ?Nr rachunku : 64 9610 0002 0000 0824 2007 0002 z dopiskiem na blankiecie przelewu ( wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - budowa wodociągu w gminie Izbica). Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2)Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3)Z treści powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)W treści gwarancji wadialnej muszą być dokonane następujące stwierdzenia : 1.nazwa i adres Zamawiającego, 2.oznaczenie numeru postępowania, 3.określenie przedmiotu zamówienia, 4.nazwę i adres wykonawcy, 5.w przypadku jeżeli ofertę składa kilku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z treści gwarancji musi wynikać : 1.wykaz wszystkich wykonawców wspólnie składających ofertę, 2.że gwarant zapłaci wymienioną kwotę w przypadku, jeżeli którykolwiek z wykonawców odmówi podpisania umowy, nie zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 6.termin ważności. 5)Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 22 grudnia 2009 r do godz. 10.00. 6)Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 7)Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8)Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a)upływie terminu związania ofertą, b)zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia, c)należytego wykonania tej umowy, d)unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ( tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm ) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy to jest : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia. 2) 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym w szczególności zrealizowali co najmniej 2 kontrakty, odpowiadający swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( przebudowa, rozbudowa, budowa wodociągu, kanalizacji sanitarnej lub deszczowej) o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN /brutto/ każdy z nich. 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownika budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie kierowania budową sieci sanitarnych, kierowników robót z uprawnieniami o specjalności ogólno-budowlanej - 1 osoba, o specjalności drogowej - 1 osoba, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - 1 osoba Kadra kierownicza musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń (bez reglamentacji do obiektów budowlanych, budowli i instalacji o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych i schematach technicznych) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykazują obroty w każdym roku obrotowym minimum 1 000 000 PLN oraz posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do kwoty minimum 500 000 PLN. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość minimalną 500 000 PLN i okres trwania umowy . 6) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 m-cy od daty odbioru końcowego. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia) Nie spełnienie jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, punkty od 4 do 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008 r Nr 188 poz. 1155). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wykaz osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji od Zamawiających lub protokołów odbioru końcowego) potwierdzających, że roboty te zostały zakończone i wykonane należycie, 2 kontrakty, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( tj. przebudowa, rozbudowa, budowa wodociągu, kanalizacji sanitarnej lub deszczowej) o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN /brutto/ każdy z nich. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) rachunek zysków i strat lub inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie krótszy niż ostatnie 2 lata obrotowe tj. 2007, 2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, obroty w każdym roku obrotowym minimum 1 000 000 PLN 2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty minimum 500 000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość minimalną 500 000 PLN i okres trwania umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : - każdy z osobna : posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej w zakresie co najmniej podstawowym obejmującej roboty budowlane przy budowie obiektów budowlanych. Forma dokumentów i oświadczeń: 1)Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii, 2) W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbica.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach