Przetargi.pl
PRZEGLĄD I KONSERWACJA W 2010r. OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA OBSZARZE MIASTA ŁUKÓW

Miasto Łuków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Piłsudskiego 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łuków
    ul. Piłsudskiego 17 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEGLĄD I KONSERWACJA W 2010r. OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA OBSZARZE MIASTA ŁUKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez Wykonawcę przeglądu i konserwacji 2 809 punktów świetlnych oświetlenia ulicznego na obszarze Miasta Łuków administrowanego przez Zamawiającego z możliwością zmiany ilości punktów w trakcie trwania umowy. 1. Utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym, tzn.: a) wymiana lub naprawa źródeł światła, dławików, zapłonników, bezpieczników, tabliczek bezpiecznikowych, naprawa wysięgników i konstrukcji mocujących, naprawa uszkodzonych słupów i opraw ( nie dotyczy słupów uszkodzonych w wyniku kolizji drogowych); b) montaż i wymiana słupów zakupionych i zakwalifikowanych do wymiany przez Miasto Łuków, które uległy skorodowaniu bądź też nie nadają się do dalszej eksploatacji z przyczyn sił wyższych ( zniszczenia w wyniku kolizji drogowych oraz zniszczenia powstałe w wyniku nagłych, nieprzewidzianych warunków atmosferycznych); c) wymiana elementów wyposażenia konstrukcji oraz elementów zasilania i sterowania linią oświetlenia ulicznego w zależności od ich stanu technicznego; d) konserwacja urządzeń sterowniczych umożliwiająca ich prawidłowe działanie oraz bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości; e) utrzymanie w należytym stanie opraw oświetleniowych ( utrzymanie w czystości kloszy i odbłyśników); f) konserwowanie elementów metalowych oświetlenia: słupów, wysięgników konstrukcji, drzwiczek, obudów i szaf oświetleniowych ( w tym malowanie wymienionych elementów metalowych z oznakami korozji : podkład + warstwa nawierzchniowa)- 30 szt. słupów do malowania w ustalonym terminie oraz wskazanych przez Zamawiającego; g) doraźne naprawy innych elementów obwodów oświetleniowych po przyjęciu reklamacji o zakłóceniu; h) zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji; i) włączanie i wyłączanie części oświetlenia ulicznego zgodnie z poleceniem Zamawiającego poprzez przestawienie urządzeń sterujących; 2. Montaż i demontaż świetlnej dekoracji świątecznej w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku oraz sprawdzenie prawidłowości działania. 3. Dokonywanie napraw bieżących w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili zgłoszenia. Nie dotyczy: wypadków losowych i klęsk żywiołowych. 4. Dokonywanie zabezpieczeń i napraw pilnych w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili otrzymania zgłoszenia, które będą obejmowały: a) natychmiastowe zabezpieczenie skutków dewastacji urządzeń oświetlenia ulicznego i kolizji drogowych. 5. Usuwanie skutków: kolizji drogowych, dewastacji urządzeń oświetlenia ulicznego ( po uprzednim zgłoszeniu do policji i UM). 6. Wyniesienie 2 punktów pomiarowych ze stacji transformatorowych na zewnątrz. 7. Całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących funkcjonowania oświetlenia ( prowadzenie książki zgłoszeń obejmującej obszar Miasta Łuków administrowany przez Zamawiającego - do wglądu Zamawiającego). 8. Stała kontrola świecenia całości oświetlenia. 9. Współpraca z Zamawiającym w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia. 10. Konserwowanie oświetlenia niezależnie od zapisów niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11. Zawarcie umowy na odbiór odpadów niebezpiecznych i uzyskanie pozwolenia na ich zagospodarowanie. 12. Uzyskanie zgody Zakładu Energetycznego Warszawa - Teren Sp. z o.o. ZEWT Dystrybucja Sp. z o.o. w Łukowie na wejście do stacji transformatorowych. 13. Sprawdzanie i regulacja czasu zapalania i gaszenia oświetlenia drogowego zgodnie z harmonogramem ZEWT Dystrybucja Sp. z o.o. 14. Awarie sieci oświetleniowej polegające na świeceniu oświetlenia w ciągu dnia będą usuwane bezzwłocznie po przyjęciu zgłoszenia przez Wykonawcę. 15. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o niemożności wykonania awarii sieci oświetleniowej zgodnie z zawartą umową. 16. Dokonywanie okresowych podcinek drzewostanu w strefie oświetlenia ulicznego po przeprowadzonych przeglądach w następujących miesiącach: luty - marzec, październik - listopad, zgodnie ze sporządzonym protokołem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a zwłaszcza aby wykazali, że: a) wykonali co najmniej jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie której przedmiotem jest przegląd i konserwacja oświetlenia ulicznego/drogowego o wartości co najmniej 50 000 PLN (brutto) z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. b) dysponują lub będą dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami - co najmniej jeden samochód z wysięgnikiem o długości wysięgu minimum 12 m - co najmniej jeden samochód ciężarowy do przewozu elementów o długości minimalnej 12 m; - lokalizator uszkodzeń kabli energetycznych nn. c) wskażą osoby, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadające następujące wykształcenie, doświadczenie i kwalifi?kacje zawodowe, a także zakres wykonywanych przez nie czynności: - Kierownik robót - co najmniej 1 osoba - kwalifikacje SEP (względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowych dla sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego oraz nadzoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - wykształcenie minimum średnie doświadczenie minimum 5 lat - co najmniej 2 osoby - kwalifikacje SEP (względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowych dla sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego, wykształcenie minimum zasadnicze, doświadczenie minimum 5 lat. - co najmniej jedna osoba do obsługi pojazdu z podnośnikiem hydraulicznym - kwalifikacje do obsługi pojazdu z wysięgnikiem wydane przez właściwy organ dozoru technicznego, wykształcenie minimum zawodowe, doświadczenie minimum 5 lat. d) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Kierownik robót posiadający następujące uprawnienia - kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowych dla sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego oraz nadzoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci nadane przez właściwą komisję w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z póź.zm). 2 osoby - do wykonywania prac posiadające następujące uprawnienia: - kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowych dla sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego, nadane przez właściwą komisję w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z póź.zm). 1 osoba do obsługi pojazdu z podnośnikiem hydraulicznym - kwalifikacje do obsługi pojazdu z wysięgnikiem wydane przez właściwy organ dozoru technicznego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122, poz. 1321). i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że bank lub spółdzielcza kasa oszczędno?ścio?wo-kredytowa, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdza wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wy?konawców na łączną kwotę co najmniej 50 000 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 2.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 3.1 pkt 1, a wszyscy wykonawcy mogą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3.1 pkt 2 i 3. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 2.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Zgodnie art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 zm.; Dz.U z 2008 Nr 188, poz.1155) w celu: 1) potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak?tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za?kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni?czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają?cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) potwierdzenia opisanego przez zama?wiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu zawierającego wykonanie co najmniej jednej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie której przedmiotem jest przegląd i konserwacja oświetlenia ulicznego/drogowego o wartości co najmniej 50 000 PLN (brutto) z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie, b-1) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca w tym: - co najmniej jeden samochód z wysięgnikiem o długości wysięgu minimum 12 m - co najmniej jeden samochód ciężarowy do przewozu elementów o długości minimalnej 12 m; - lokalizator uszkodzeń kabli energetycznych nn. b-2 pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie , o którym mowa w punkcie b-1 , wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. c-1) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c-2 pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa w punkcie c-1 , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. d) dokumentów stwierdzających posiadanie przez osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wymaganych uprawnień a w szczególności: Kierownik robót - kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowych dla sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego oraz nadzoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci nadane przez właściwą komisję w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z póź.zm). 2 osoby - do wykonywania prac - kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowych dla sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego, nadane przez właściwą komisję w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z póź.zm). 1 osoba do obsługi pojazdu z podnośnikiem hydraulicznym - kwalifikacje do obsługi pojazdu z wysięgnikiem wydane przez właściwy organ dozoru technicznego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122, poz. 1321). 3) potwierdzenia opisanego przez zama?wiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędno?ścio?wo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wy?konawcy na łączną kwotę co najmniej 50 000 zł, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.3. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3.4. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę. 3.5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej poprawności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach