Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie miasta Puławy

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Skowieszyńska 51
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8884090 , fax. 081 8884847
  • Data zamieszczenia: 2014-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Skowieszyńska 51 51
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8884090, fax. 081 8884847
    REGON: 43226446300010
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie miasta Puławy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne urządzeń oświetlenia ulicznego, zlokalizowanych na terenie miasta Puławy - dotyczy 1.741 punktów świetlnych. I. Wykonawca, w ramach prac konserwacyjnych zobowiązany jest wykonywać (zakres prac objęty ryczałtem miesięcznym): 1. oględziny kontrolne urządzeń oświetleniowych w porze świecenia, 2. oględziny (ocena stanu technicznego urządzeń oświetlenia ulicznego), 3. okresowe przeglądy techniczne - NIE REALIZOWANE W RAMACH TEJ UMOWY, 4. przeglądy tablic oświetleniowych, aparatury łączeniowej i sterowniczej - NIE REALIZOWANE W RAMACH TEJ UMOWY, 5. próby eksploatacyjne - NIE REALIZOWANE W RAMACH TEJ UMOWY, 6. malowanie i konserwacja metalowych (nieocynkowanych) konstrukcji latarni, zewnętrznych elementów szafek oświetleniowych oraz wolnostojących złącz kablowych, 7. czyszczenie (mycie) kloszy opraw oświetleniowych 8. prace związane ze sterowaniem oświetlenia ulicznego - ustawianie stref czasowych, synchronizacja (fotokomórka, zegar itp.) 9. wymiana źródeł światła, 10. uzupełnianie bądź wymiana uszkodzonych drzwiczek wnęk słupowych, 11. prostowanie pochylonych słupów 12. naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów sterowania, 13. zabezpieczanie uszkodzonych, w wyniku kolizji lub awarii, urządzeń instalacji oświetleniowej przed porażeniem prądem wraz z należytym oznakowaniem terenu, 14. naprawa lub wymiana elementów wchodzących w skład opraw oświetleniowych, słupowych tabliczek bezpiecznikowych (dławików, kondensatorów, bezpieczników, itd.), 15. wymiana uszkodzonych/niesprawnych przewodów w słupach oświetleniowych, 16. lokalizacja usterek oraz powstałych uszkodzeń, 17. bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości w funkcjonowaniu oświetlenia, 18. przycinanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe (w porozumieniu ze Zleceniodawcą oraz zarządcą drogi-terenu); 19. bieżącego odbierania reklamacji i sprawnego usuwania zgłaszanych usterek W ramach bieżącej konserwacji Wykonawca zobowiązany jest także do: a) prowadzenia całodobowego dyżuru umożliwiającego przyjmowanie zgłoszeń o awariach w każdym dniu trwania umowy oraz bezzwłocznego reagowania na zgłaszane nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń ośw. drogowego w celu ich usunięcia. b) prowadzenia dokumentacji technicznej eksploatowanych urządzeń oraz dziennika operacyjnego, do którego będą zapisywane planowane czynności eksploatacyjne (na podstawie opracowanego i uzgodnionego harmonogramu) oraz realizacja przeglądów, oględzin, napraw uszkodzeń oraz sposób wykonywania bieżącej konserwacji wraz z użytymi materiałami, a także wszystkie wezwania wystosowane przez przedstawicieli Zamawiającego i mieszkańców (przedstawiciel Zamawiającego dokonywać będzie w dzienniku, w okresach miesięcznych, potwierdzenia wykonywania czynności z zakresu konserwacji), c) współpracy z Zamawiającym przy uzgadnianiu zmian (przebudowy, bądź rozbudowy) istniejącej sieci oświetleniowej lub projektów nowego oświetlenia, d) dokonywania wspólnie z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego, odbiorów technicznych urządzeń nowo wybudowanych, po remoncie lub modernizacji a także dopuszczania innych podmiotów do prac na instalacji oświetleniowej związanych z jej przebudową lub rozbudową, e) zgłaszania Zleceniodawcy potrzeby wykonania innych prac, wykraczających poza zakres będący przedmiotem umowy, f) niezwłocznego zgłaszania przypadków dewastacji, kradzieży oraz uszkodzeń urządzeń oświetlenia ulicznego Zleceniodawcy, Policji oraz Straży Miejskiej g) zaopatrzenia się w niezbędne urządzenia związane z oznakowaniem terenu podczas prowadzenia prac a także uzgodnienia z innymi zarządcami dróg formy zabezpieczenia prac wykonywanych w ciągach dróg przez nich zarządzanych, h) zabezpieczenia części i materiałów niezbędnych do prowadzenia prac z zakresu konserwacji. i) zapewnienia gotowości do niezwłocznego usuwania uszkodzeń i awarii urządzeń oświetlenia drogowego (rozpoczęcie prac sprawdzających - zabezpieczających/naprawczych w terminie nie dłuższym niż 2 godz. od przyjęcia zgłoszenia)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium ustala się w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 29.08.2014 r. do godz. 815. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 28 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poź. zm.) 3. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść na konto Zarządu Dróg Miejskich w Puławach - GETIN BANK S.A. nr 31 1560 1195 2311 0973 9273 0003. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, z zastrzeżeniem pkt. 7, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę, c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 5. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podst. ust 2 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdmpulawy.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach