Przetargi.pl
Budowa Wiejskiego Klubu Kultury w miejscowości Czeputka

Urząd Gminy w Sosnówce ogłasza przetarg

  • Adres: 21-518 Sosnówka, Sosnówka 55
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 3793019 , fax. 0-83 3793027
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Sosnówce
    Sosnówka 55 55
    21-518 Sosnówka, woj. lubelskie
    tel. 0-83 3793019, fax. 0-83 3793027
    REGON: 00054351900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnowka.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Wiejskiego Klubu Kultury w miejscowości Czeputka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa Wiejskiego Klubu Kultury celem rozbudzenia tożsamości kulturalnej u mieszkańców Czeputki, poprzez stworzenie odpowiednich warunków infrastrukturalnych dla rozwoju kulturalnego i umożliwienie łatwiejszego dostępu do ofert kulturalnych Wiejskiego Klubu Kultury. W zakres zamówienia wchodzą: 1.Roboty budowlane-budynek (roboty ziemne, roboty fundamentowe, ścianny fundamentowe, ściany nadziemia, elementy żelbetowe parteru, strop nad parterem, dach-konstrukcja, dach-pokrycie i obróbki, izolacja stropu nad parterem, kominy na strychu i ponad dachem, ścianki, tynki i okładziny ścian, podłoża i posadzki, roboty malarskie, stolarka okienna i drzwiowa, pochylnia i główne wejście, schody zew. wejście dla personelu, elewacja, ogrodzenie, opaska odwadniająca, chodniki, droga i parking); 2.Roboty budowlane-zbiornik na ścieki sanitarne (roboty ziemne, fundamenty i roboty betonowe, izolacje); 3. Roboty instalacyjne wew.,przyłącza wod.-kan. (instalacja wewnętrzna wod-kan, przyłącze wodne, przyłącze kanalizacyjne); 4. Instalacja elektryczna (instalacja odgromowa, tablica rozdzielcza WLZ-t + wył. P-Poż, instalacja elektryczna, połączenia wyrównawcze); 5. Przyłącze kablowe; 6. Zakup wyposażenia (stoliki, krzesła, szafy zamykane, regał otwarty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000 z (słownie: siedem tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Wisznicach O/Sosnówka Nr: 98 8055 0006 0200 0130 2002 0127 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin jego wniesienia przyjęty zostanie termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Urzędu Gminy w Sosnówce, Sosnówka 55, 21-518 Sosnówka, pok. nr 2, lub dołączyć do oferty 7.Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Spełnianie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione następująco: - udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie budynków o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto - przynajmniej dwóch robót (z podaniem ich wartości, dat, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie), - dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Wypełnioną i podpisaną ofertę 2.Kosztorys ofertowy 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4.Oświadczenie z art. 24 ust. 1-2 PZP 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie budynków o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca realizacji. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje czy protokoły odbioru 6.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz dokumenty potwierdzające przynależność kierownika robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 10.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnowka.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach