Przetargi.pl
Dostawa materiałów do sporządzania mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2009/2010

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8720266 , fax. 015 8720191
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 29
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 015 8720266, fax. 015 8720191
    REGON: 83041369100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do sporządzania mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sporządzania mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2009/2010. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na dostawie: soli drogowej DR odpowiadającej wymaganiom normy PN-86/C-84081/02 w ilości 162,00 Mg i piasku o uziarnieniu do 2 mm odpowiadającemu wymaganiom normy PN-EN 13242 lub PN-B-11113 dla gatunku 1 w ilości 1100,00 Mg. 3. Zamówienie obejmuje zakup lub wydobycie materiałów, załadunek na środki transportowe, transport oraz rozładunek na bazie Zamawiającego zlokalizowanej w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4. Dostawa materiałów w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. 5. Każda dostarczona partia materiału odebrana będzie pod względem jakościowym i ilościowym przez przedstawiciela Zamawiającego. Z odbioru zostanie sporządzony dokument odbioru podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 6. Zasady odbioru dostarczonych materiałów: 1) próbki będą pobierane z każdej dostawy budzącej wątpliwości co do jakości dostarczonego materiału, 2) badaniom w laboratorium drogowym podlega partia dostawy zakwestionowana przez Zamawiającego, 3) z zakwestionowanej partii materiału zostaną pobrane próbki w obecności przedstawicieli obu stron - próbki w ilości min 2 szt. o masie 6 kg każda z przeznaczeniem po 1 szt. dla każdej ze stron; z pobrania materiału zostanie sporządzony protokół z określeniem wielkości zakwestionowanej dostawy; połowa próbki Zamawiającego dostarczona zostanie do laboratorium drogowego, celem zbadania, a pozostała część przechowywana będzie u Kierownika Obwodu Drogowo - Mostowego do czasu otrzymania wyników badań z laboratorium, 4) w przypadku niespełnienia przez badane materiały wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia kosztami badań obciążony będzie Wykonawca, 5) zakwestionowane przez Zamawiającego partie materiału jako niespełniające wymagań norm, zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiału jak i za jej transport Zamawiający nie zapłaci wystawionej faktury, 6) zakwestionowany materiał Wykonawca zobowiązany jest zabrać we własnym zakresie i na własny koszt z magazynu Zamawiającego w ciągu 7 dni od powiadomienia Zamawiającego o dostawie materiału niewłaściwej jakości, po tym terminie Zamawiający może obciążyć Wykonawcę kosztami składowania materiału. 7. Wykonawca zapewni dokonanie ważenia każdej partii. Ważenie zostanie dokonane w obecności przedstawiciela Zamawiającego i będzie stanowiło podstawę do sporządzenia dokumentu odbioru na podstawie, którego zostanie wystawiona faktura. Koszty ważenia ponosi Wykonawca. 8. Do każdej partii dostarczonego materiału Wykonawca zobowiązany jest dołączyć deklaracje zgodności dostarczonego materiału z wymaganą normą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują poprzez stosowne oświadczenia i dokumenty, że spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 1, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią Formularza nr 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1) Wyniki badań laboratoryjnych wykonane przez uprawnione laboratorium do kontroli jakości, potwierdzające, że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom norm, wystawione po 1 stycznia 2008 roku. 2) Dla soli drogowej aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów stwierdzającą przydatność oferowanej soli do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 z dnia 24 maja 2006r.). 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Oświadczenie wymienione w pkt. 1 ppkt. 1) winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę; 2) Dokumenty wymienione w pkt. 1 ppkt. 2) powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; 3) Dokumenty wymienione w pkt 2 winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku, do których z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że winni potwierdzić spełnienie warunku. 5. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach