Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 082 5630450
- Data zamieszczenia: 2015-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
ul. Wołyńska 57 57
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450
REGON: 11005287100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa soli do zimowego posypywania dróg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: - soli drogowej luzem do zimowego posypywania dróg w ilości maksymalnej 350 ton, - soli drogowej workowanej, worki 20 lub 25kg w ilości maksymalnej 6 ton. 1.1. Zgodnie z zastrzeżeniem zawartym w prawie opcji zamawiający zrealizuje w sposób pewny zakup: - soli drogowej luzem do zimowego posypywania dróg w ilości 100 ton, - soli drogowej workowanej, worki 20 lub 25kg w ilości 1 tony. 1.2 Pozostałe ilości będą realizowane w zależności od warunków atmosferycznych zgodnie z przedstawionym poniżej zapisem dotyczącym skorzystania z prawa opcji. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do DIWZ. 3. Oferta powinna uwzględniać wycenę następujących usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi dostawami tj.: - transport do Zakładu Oczyszczania Miasta 22-100 Chełm ul. Bieławin 5 lub na Cmentarz Komunalny 22-100 Chełm ul. Mościckiego 57 w godzinach od 7:00 do 15:00 w dni robocze, - rozładunek w miejscu wskazanym przez przedstawicieli zamawiającego, - zaangażowanie sprzętu, itd. 5. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 5.1. Aktualną pozytywną opinię Instytutu Dróg i Mostów odpowiadającą wymaganiom zawartym w załączniku nr 1. 5.2. Aktualny atest higieniczny oferowanej soli. 5.3. Aktualne (nie starsze niż 3 miesiące od terminu składania ofert) badania niezależnego laboratorium potwierdzające iż produkt spełnia wymagania określone w załączniku nr 1. 5.4. Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 5) lub oświadczenie o jego akceptacji. 5.5. Szczegółową wycenę oferty sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 7. Wyliczona cena w druku kalkulacji winna odpowiadać cenie ofertowej w druku oferty (załącznik nr 2). 6. Prawo opcji. 1) Zamawiający zgodnie z treścią pkt. 1 - 1.2. zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w zależności od potrzeb własnych i warunków atmosferycznych. 1.1) W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji: 1.2) Wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny jednostkowe zgodne ze złożoną ofertą i określone w § 3 ust. 1. pkt. 1 i 2 umowy. 1.3) Wykonawca będzie zobligowany dostarczać zamawiającemu przedmiot zamówienia objęty niniejszą umową i określony w ofercie wykonawcy. 1.4) Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie wykonawcy i § 3 ust. 1 pkt. 1 i 2 umowy. 2. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia potrzeb (w zależności od warunków atmosferycznych) na materiały określone w przedmiocie umowy. 3. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości dostaw pewnych, zagwarantowanych przez zamawiającego, tj. ok 100 ton soli drogowej luzem (4 transporty, ilość w zależności od wielkości transportu wykonawcy) oraz 1 tony soli workowanej. 4. Realizacja zamówienia opcjonalnego odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych w sposób określony w § 5 ust. 1 umowy. 5. Zamawiający, w terminie do 5 dni przed dniem planowanego rozpoczęcia zamówienia opcjonalnego, zobowiązany będzie przesłać do wykonawcy informację o potrzebie skorzystania z prawa opcji zgodnie z warunkami dotyczącymi realizacji zamówień zawartymi w umowie. 6. Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgk.chelm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli - 300 ton
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo- solnej loco Baza Zimowego Utrzymania Dróg w m. Łęczna w 2016 r
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do Obwodów Drogowych w Spławach i Szastarce do sporządzenia mieszanek piaskowo-solnych dla potrzeb zimowego utrzymania dróg w ilości 450 ton
Dodano: 2015-10-09 - Sprzedaż i dostawa soli drogowej oraz piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 dla potrzeb ZDP
Dodano: 2015-09-16 - Dostawa soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo- solnej loco Baza Zimowego Utrzymania Dróg w m. Łęczna w 2015 r.
Dodano: 2014-12-30 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2014-12-11 - zakup soli drogowej na sezon zimowy 2014/2015 r.
Dodano: 2014-10-09 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do Obwodów Drogowych w Spławach i Szastarce do sporządzenia mieszanek piaskowo-solnych dla potrzeb zimowego utrzymania dróg w ilości 450 ton
Dodano: 2014-10-08 - Sprzedaż i dostawa ok. 1 009 ton (luz + workowana) soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015, dla potrzeb ZDP - część I zamówienia;oraz Sprzedaż i dostawa ok. 3 300 ton piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 dla potrzeb ZDP - część II zamówienia
Dodano: 2014-10-02 - Sukcesywna dostawa soli do zimowego posypywania dróg
Dodano: 2014-10-01