Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa ok. 1 009 ton (luz + workowana) soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015, dla potrzeb ZDP - część I zamówienia;oraz Sprzedaż i dostawa ok. 3 300 ton piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 dla potrzeb ZDP - część II zamówienia

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Żeromskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 081 5162478
  • Data zamieszczenia: 2014-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    ul. Żeromskiego 3 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 081 5162478
    REGON: 43102926300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa ok. 1 009 ton (luz + workowana) soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015, dla potrzeb ZDP - część I zamówienia;oraz Sprzedaż i dostawa ok. 3 300 ton piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 dla potrzeb ZDP - część II zamówienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzedaż i dostawa ok. 1 009 ton (luz + workowana) soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015, dla potrzeb ZDP - część I zamówienia; oraz Sprzedaż i dostawa ok. 3 300 ton piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 dla potrzeb ZDP - część II zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości w stosunku do szacunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia, dostosowując je do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego na w/w materiały przewidziane do dostawy w zależności od oferowanych cen jednostkowych i możliwości finansowych Zamawiającego. Zamówienie obejmuje dwie części: Część I zamówienia: Sprzedaż i dostawa w szacunkowej ilości 980 ton soli drogowej mieszankowej 93% NaCl z antyzbrylaczem luzem, do zimowego utrzymania dróg w ilości: do OD-M nr 1 w Bełżycach - ok. 400 ton, do OD nr 2 w Bychawie - ok. 400 ton do OD nr 3 w Garbowie - ok. 180 ton, oraz ok. 29 ton soli solarkowej z antyzbrylaczem 98% NaCl workowanej - do OD-M nr 1 w Bełżycach: ok. 5 ton, do OD nr 2 w Bychawie - 24 ton. Główne wymagania dla soli drogowej stosowanej w Polsce określa norma PN-86/C 84081/02. Kod CPV: 34927100-2 Sól drogowa Część II zamówienia: Sprzedaż i dostawa w szacunkowej ilości 3 300 ton piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych z podziałem dla: OD-M nr 1 w Bełżycach - ok. 1 500 ton, OD nr 2 w Bychawie - ok. 1 300 ton, OD nr 3 w Garbowie - ok. 500 ton. Uziarnienie piasku winno wynosić do 2 mm. Zawartość ziaren drobnych (< 0,075 mm) powinna być minimalna (do 3%). Piasek musi spełniać wymagania normy PN-B-11113:1996 dla gatunku 1. Kod CPV: 14211000-3 Piasek. Materiały muszą posiadać wymagane aprobaty techniczne, atesty, świadectwa jakości czy deklaracje zgodności z obowiązującymi normami. Przy realizacji dostaw Wykonawca ma obowiązek posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Specyfikacja istotnych warunków zamówienia i SSTWiORB znajdują się w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej: www.zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże SIWZ w ustawowym terminie (koszt druku i przekazania ponosi Wykonawca, wpłata na konto: 56 1240 2438 1111 0010 0683 4893)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w kwocie: dla cz. I - 5 000,00 PLN, dla cz. II - 2 000,00 PLN. 1. Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem (z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego) na rachunek bankowy nr: 11 1240 2438 1111 0010 0683 5412. Wadium należy wnieść (wpływ na konto Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione i obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2. ustawy Pzp. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale dołączając do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach