Przetargi.pl
Usługi ochrony osób i mienia

Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 76
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 47 81 625 , fax. 81 47 81 625
  • Data zamieszczenia: 2015-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 76 76
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 47 81 625, fax. 81 47 81 625
    REGON: 06071231400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony osób i mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: 1) usługi ochrony osób i mienia, świadczone na rzecz Sądu Rejonowego Lublin - Zachód w Lublinie realizowane w formie: a) bezpośredniej ochrony fizycznej: stałej, polegającej na stałym dozorze sygnałów alarmowych, b) zabezpieczenia technicznego, polegającego na konserwacji systemów alarmowych; 2) usługi obsługi szatni. 2. Ochrona będzie świadczona przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, będące w dyspozycji Wykonawcy posiadającego koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099). 3. Mając na uwadze społeczne warunki realizacji zamówienia, na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy p.z.p., Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i/lub podwykonawca przy wykonywaniu umowy przez cały okres jej realizacji, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, spośród wszystkich osób zajmujących się bezpośrednią ochroną fizyczną wynikającą z przedmiotu zamówienia, wskazaną w ofercie liczbę osób. Zamawiający wymaga zatrudnienia co najmniej jednej takiej osoby. Zamawiający informuje, że liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę, o których mowa powyżej, stanowi kryterium oceny ofert opisane szczegółowo w § 13 s.i.w.z. Zamawiający opisywane wymaganie dotyczące zatrudnienia odniósł do osób wykonujących bezpośrednią ochroną fizyczną, ponieważ powierzone tym osobom obowiązki stanowią największy zakres zamówienia, a wykonywanie czynności w ramach obowiązków pracowniczych przekłada się na poziom jakości świadczonych usług. Czynności z zakresu bezpośredniej ochrony fizycznej świadczone na rzecz Zamawiającego winny być realizowane przez takich pracowników przez pełen wymiar ich czasu pracy. 4.Stała, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia powinna być świadczona w niżej wymienionych budynkach (obiektach) i terenie przyległym (parkingi, obszar wokół budynków): 1) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie, 2) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie, 3) Budynek przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie, 4) Budynek przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie. 5. Liczba osób ochraniających poszczególne obiekty oraz ich czas przebywania w ochranianym obiekcie nie powinny być mniejsze od poniżej podanych: a) w budynku przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie - minimum 2 osoby, w tym: posterunek portierni (jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu), posterunek bramki (jedna osoba, w godzinach od 7.00 do 18.30 w poniedziałek i od 7.00 do 16.00 od wtorku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego), b) w budynku przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie - minimum 2 osoby, w tym: posterunek portierni (jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu), posterunek bramki (jedna osoba, w godzinach od 7.00 do 18.30 w poniedziałek i od 7.00 do 16.00 od wtorku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego), c) w budynku przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie - minimum 3 osoby, w tym: posterunek portierni (jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu), posterunek bramki (jedna osoba, w godzinach od 7.00 do 18.30 w poniedziałek i od 7.00 do 16.00 od wtorku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego), posterunek międzystrefowy (jedna osoba, w godzinach od 8.00 do 18.00 w poniedziałek i od 8.00 do 15.00 od wtorku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego), d) w budynku przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie - minimum 1 osoba na posterunku portierni (całodobowo, 7 dni w tygodniu). Dodatkowo, na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zwiększenia liczby osób ochraniających w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu i czasie w celu tzw. wzmocnienia ochrony. Zamawiający poinformuje, z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem, o konieczności zwiększenia ilości osób ochraniających podając miejsce, datę i godzinę rozpoczęcia, i zakończenia wzmocnienia ochrony oraz liczby wymaganych osób. Czas wzmocnienia ochrony, w trakcie trwania umowy, nie przekroczy 500 osobogodzin. 6. Wykonawcy powierzony zostanie obowiązek połączenia, z wykorzystaniem urządzeń Wykonawcy, systemów sygnalizacji pożaru z obiektem komendy Państwowej Straży Pożarnej lub obiektem, wskazanym przez właściwego miejscowo komendanta miejskiego Państwowej Straży Pożarnej, zgodnie z Ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (t.j. Dz.U. z 2009 r. Nr 178, poz. 1380 ze zm.). Monitorowanie sygnałów z systemów sygnalizacji pożaru powinno być realizowane z budynków Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie, położonych w Lublinie przy ulicach: 1) Krakowskie Przedmieście 76, 2) Krakowskie Przedmieście 78, 3) Konrada Wallenroda 4d, 4) Boczna Lubomelskiej 13. Wykonawcy powierzony zostanie obowiązek monitorowania i rejestracji pracy systemów sygnalizacji włamania i napadu. Całodobowa usługa w formie monitorowania sygnałów z systemów sygnalizacji włamania i napadu powinna być świadczona w niżej wymienionych obiektach: 1) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie, 2) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie, 3) Budynek przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie, 4) Budynek przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie, 5) Budynek przy ulicy M. Koryznowej 2b w Lublinie (Ośrodek Kuratorski), 6) Budynek przy ulicy Radości 13 w Lublinie (Ośrodek Kuratorski). 7. Wykonawca zobowiązany będzie do dwukrotnego przeprowadzenia konserwacji systemów i urządzeń wyszczególnionych poniżej: 1) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie: a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oparty na centrali SATEL Integra, b) system monitorowania wizyjnego (CCTV) oparty na rejestratorach BOSCH DVR 670, c) system sygnalizacji pożaru (SSP) oparty na centralach: FP1216C-18 - UTC FIRE & SECURITY (ilość czujek:177), IGNIS 1520 - POLON-ALFA (ilość czujek: 2), d) system kontroli dostępu (KD) oparty na centrali SATEL Integra e) bramkowy detektor metali GARRET PD 6500i, f) ręczny detektor metali GARRET SUPER SCANNER, g) prześwietlarka do bagażu ASTROPHYSICS INC.: XIS-5335. 2) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie: a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oparty na centrali SATEL Integra, b) system monitorowania wizyjnego (CCTV) oparty na rejestratorach BOSCH DVR 670, c) system sygnalizacji pożaru (SSP) oparty na centrali POLON 4000 - POLON-ALFA (ilość czujek:184), d) system kontroli dostępu (KD) indywidualny oraz oparty na centrali ROGER CPR32, e) bramkowy detektor metali SCDM3/PZ, f) ręczny detektor metali GARRET SUPER SCANNER, g) prześwietlarka do bagażu SMITHS- HEIMANN: HI-SCAN PS 5030-S. 3) Budynek przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie: a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oparty na centrali SATEL Integra, b) system monitorowania wizyjnego (CCTV) oparty na rejestratorach BOSCH DVR 670, c) system sygnalizacji pożaru (SSP) oparty na centrali GE INTERLOGIX FP2864N (ilość czujek:576), d) system kontroli dostępu (KD) oparty na centrali ROGER CPR32, e) bramkowy detektor metali PMD2/ENZ, f) ręczny detektor metali GARRET SUPER SCANNER, g) prześwietlarka do bagażu CONTROL SCREENING USA: AutoClear 5335. 4) Budynek przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie: a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oparty na centrali SATEL Integra, b) system sygnalizacji pożaru (SSP) oparty na centrali POLON-ALFA: CSP-35A (ilość jonizacyjnych czujek dymu (DIO-31A-2): 19), c) system kontroli dostępu (KD) oparty na centrali ROGER CPR32, d) ręczny detektor metali GARRET SUPER SCANNER, 5) Budynek przy ulicy Koryznowej 2b w Lublinie (Ośrodek Kuratorski): system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oparty na centrali SATEL, 6) Budynek przy ulicy Radości 13 w Lublinie (Ośrodek Kuratorski): a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oparty na centrali SATEL. Konserwacje powinny być przeprowadzane przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego i polegać między innymi na oględzinach zewnętrznych oraz sprawdzeniu poprawności i skuteczności działania. Pierwsza konserwacja powinna być przeprowadzona w listopadzie 2015 r., druga - w maju 2016 r. Pierwsza konserwacja, poza czynnościami wymienionymi w ust. 2 powyżej, powinna obejmować swoim zakresem: 1) Czynności konserwacyjne i sprawdzenie poprawności działania wszystkich elementów systemów sygnalizacji pożaru, w każdym z obiektów wymienionych w § 3 ust. 2, 2) Badanie szczelności 19 szt. izotopowych czujek dymu DIO-31A-2, zainstalowanych w budynku przy ul. Boczna Lubomelskiej 13, 3) Badanie promieniowania i konserwację trzech urządzeń służących do prześwietlania bagaży. Konserwacja urządzeń rentgenowskich nie może naruszać warunków gwarancji i powinna obejmować przede wszystkim: a) oczyszczenie urządzeń, b) sprawdzenie poprawności działania, c) sprawdzenie urządzenia pod kątem zewnętrznych uszkodzeń mechanicznych, d) przeprowadzenie testu zasilania rezerwowego, e) sprawdzenie poprawności działania sygnalizatorów alarmowych, f) weryfikację funkcjonalności oraz ustawień, g) regulację urządzeń. 8. Do zadań Wykonawcy należała będzie obsługa szatni zlokalizowanych w budynkach przy ul. Krakowskie Przedmieście 76, Krakowskie Przedmieście 78 oraz Konrada Wallenroda 4d. Usługa obsługi szatni powinna być świadczona od października do kwietnia (włącznie), tj. przez siedem miesięcy. Usługa obsługi szatni świadczona będzie w godzinach pracy Sądu tj. od 7.30 do 18.00 w poniedziałek i od 7.30 do 15.30 od wtorku do piątku. Obowiązek wydania mienia po wskazanych powyżej godzinach (odpowiednio po godz. 18:00 i po godz. 15:30 ) należeć będzie do osób świadczących usługi ochrony w danym budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przesłać na adres Zamawiającego (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy ZP-2401-6/15) albo złożyć w kasie Sądu - pok. nr 5 (ul. Krakowskie Przedmieście 76, Lublin) (uwaga: dokumentu wadialnego nie powinno się spinać z dokumentami stanowiącymi ofertę) Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwić Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji/poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia/odwołania/bezskuteczności ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 6. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podpisem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, przyrzeczenie zapłaty pełnej kwoty wadium w przypadku jego zatrzymania przez Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin obowiązywania gwarancji (poręczenia) nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wyznaczonego terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach