Przetargi.pl
Ochrona fizyczna mienia należącego do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach

Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Dęblińska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8862018, 0-695-616-226
  • Data zamieszczenia: 2016-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o
    ul. Dęblińska 2 2
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8862018, 0-695-616-226
    REGON: 43084068400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zuk.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udział Gmina Miasto Puławy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna mienia należącego do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:-Zapewnienie całodobowej ochrony i dozoru (w tym: w dni wolne i w święta) Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96 (ZUOK) - jeden pracownik. Obszar chronionego terenu wraz z obiektami jest ogrodzony i zamykany zajmuje około 6 ha. Zakład pracuje w godzinach: 6.00-22.00, za wyjątkiem dni wolnych od pracy i świąt.-Zapewnienie ochrony i dozoru nieruchomości zakładu Schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz Kompostowni odpadów organicznych przy ul. Komunalnej 11 w Puławach w godzinach 16.00 - 8.00 - jeden pracownik oraz całodobowo w dni wolne i święta. Obszar chronionego terenu wraz z obiektami jest ogrodzony i zamykany zajmuje około 2 ha. Schronisko funkcjonuje w godzinach 8.00 - 16.00 lub 9.00 - 17.00 za wyjątkiem dni wolnych od pracy i świąt. Kompostowania w godzinach7.00 - 15.00 za wyjątkiem dni wolnych od pracy i świąt.-Zapewnienie ochrony i dozoru nieruchomości położonej przy ul. Składowej 3 w Puławach w godzinach 15.00 - 7.00 - jeden pracownik oraz całodobowo w dni wolne i święta. Obszar chronionego terenu wraz z obiektami jest ogrodzony i zamykany zajmuje około 0,8 ha. Zakład funkcjonuje w godzinach 7.00 - 15.00 za wyjątkiem dni wolnych od pracy i świąt. Zamówienie, w ramach wynagrodzenia ofertowego, obejmuje zapewnienie usługi grupy interwencyjnej (patrole) wzywanej przez pracownika ochrony fizycznej obiektów w razie zaistnienia takiej potrzeby z czasem dojazdu nie większym niż 15 minut. W ramach wykonywanej usługi do obowiązków Wykonawców należeć będzie w szczególności:-Całodobowy dozór i ochrona ZUOK (uwzględniający dni wolne od pracy oraz święta).- Ochrona i dozór schroniska dla zwierząt i Kompostowni w godzinach 16.00 - 8.00 oraz całodobowo w dni wolne i święta.-Ochrona i dozór nieruchomości przy ul. Składowej 3 w godzinach 15.00 - 7.00. oraz całodobowo w dni wolne i święta.-Prowadzenie dziennika służby w każdym dozorowanym Obiekcie - Zakładzie.-Prowadzenie książki ewidencji wejść i wyjść na teren zakładów osób w nich nie pracujących (obowiązek weryfikowania osób - pracowników zakładów) w tym m.in. osób z firm zewnętrznych obsługujących zakłady.-Przestrzeganie zakazu wejścia osób na teren Obiektu - Zakładu 1 tj. ZUOK bez kamizelki ochronnej.-Prowadzenie książki użycia kluczy ppoż. -Udostępnianie wejścia na teren zakładów pracownikom i pozostałym osobom po sprawdzeniu zgody na wejście lub posiadającym identyfikator.-Codzienne otwieranie i zamykanie chronionych zakładów.-Interwencja w stosunku do osób naruszających porządek i prawo. Wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadkach stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionych zakładów albo stwierdzenia zakłócenia porządku.-Kontrola ruchu osobowego, samochodowego i towarowego. Bezwzględny zakaz wpuszczania na teren zakładu osób i pojazdów samochodowych bez uprzedniego zezwolenia upoważnionych pracowników Zamawiającego.-Przejęcie kontroli nad ruchem pojazdów na ochranianych terenach: w ZUOK po godzinie 18.00, w pozostałych zakładach wraz z rozpoczęciem służby.-Dozorowanie obiektów i mienia, zapobieganie kradzieży i niszczeniu mienia. Obserwacja osób i otoczenia.-Po zakończeniu pracy w chronionych zakładach sprawdzenie zabezpieczeń: zamknięcia drzwi, bram, okien, wyłączenie światła wewnątrz obiektów, kontrola osób przebywających na terenie zakładów.-Sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram i oświetlenia zewnętrznego.-Sprawdzanie, zamykanie i zabezpieczenie kluczy do poszczególnych pomieszczeń.-Patrolowanie chronionych obiektów, poza godzinami pracy zakładów, minimum cztery razy na dobę z dokonaniem wpisu do książki służby. Wykonawca będzie zobowiązany wyposażyć ochraniane obiekty w system kontroli strażników i pracowników ochrony składający się z co najmniej 4 punktów odczytu (kontrolnych), z rejestrowaniem przebiegu patrolu służb ochroniarskich.-Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia w chronionych zakładach.-Monitorowanie systemu sygnalizacji przeciwpożarowej, systemu telewizji przemysłowej oraz systemu antynapadowego SSWiN (system zakładu włączony do systemu monitoringu Wykonawcy). Zgłaszanie nieprawidłowości w działaniu systemów alarmowych. -Niezwłoczne powiadamianie upoważnionych osób ze strony ZUK Sp. z o.o. o powstałych uszkodzeniach, awariach, zagrożeniach ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych uszkodzeń i awarii instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej (zawory odcinające). Natychmiastowe informowanie właściwych służb oraz kierownictwa zakładu w sytuacjach szczególnych, dotyczących bezpieczeństwa życia, zagrożenia pożarowego, itp. -Ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego oddania tych osób policji. Nie wpuszczanie na teren zakładu osób będących pod wpływem alkoholu. Natychmiastowe powiadamianie Kierownictwa zakładu o stwierdzeniu, że na terenie zakładów pracownicy lub osoby obce spożywają alkohol lub znajdują się pracownicy lub inne osoby będący pod wpływem alkoholu lub podobnie działających środków.-W razie zagrożenia powiadamianie patrolu interwencyjnego (mobilnego) z czasem dojazdu nie dłuższym niż 15 minut. -W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych na terenie zakładów (dojścia do zakładu), utrzymanie porządku na drogach i placach przed obiektami w uzupełnieniu wykonywania tych prac w sposób mechaniczny.-Ścisłe realizowanie bieżących zadań uzgodnionych z Wykonawcą, przekazywanych przez przedstawicieli Zleceniodawcy - każde wykonywane czynności powinny być odnotowane w książce służby.-Przestrzeganie tajemnicy służbowej w kwestiach sposobów zabezpieczenia technicznego oraz kwestiach związanych z funkcjonowaniem zakładów położonych na terenie chronionych obiektów. Zamówienie niniejsze obejmuje 44 448 godzin pracy pracownika ochrony. Wymagania dotyczące pracowników ochrony obejmują w szczególności:-Pracownik ochrony w szczególności powinien być wyposażony w umundurowanie, identyfikator i środki łączności.-Wykonawca skieruje do wykonania umowy pracowników odpowiednio przeszkolonych w zakresie ochrony fizycznej przepisów ppoż. i BHP, legitymujących się odpowiednimi predyspozycjami i kwalifikacjami. -Pracownicy ochrony obowiązkowo przeszkoleni są przez Wykonawcę w zakresie podstawowej obsługi komputera, środków łączności i przekazu informacji oraz w zakresie posługiwania się sprzętem ppoż.-Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie obsługi systemów antynapadowych SSWiN, telewizji przemysłowej i systemu sygnalizacji pożaru SSP oraz pozostałych wykorzystywanych w zakładach oraz w zakresie związanym z ewentualnym odcięciem energii elektrycznej i pozostałych mediów na terenie zakładów. Zamawiający wskaże Wykonawcy odpowiedni Serwis uprawniony do konserwacji tych systemów, który będzie kompetentny przeprowadzić szkolenie w tym zakresie.-Pracownikom zabrania się przebywania w pomieszczeniach nie przeznaczonych na pomieszczenia ochrony z wyjątkiem czasu wynikającego z tytułu wykonywanych kontroli.-Pracownikom ochrony zabrania się korzystania z telefonów przypisanych chronionym zakładom.-Pracownikom ochrony zabrania się korzystania z komputerów w wykraczający poza zakres prowadzenia monitoringu.-Wszelkie zdarzenia występujące na terenie zakładów mające związek z ochranianymi obiektami odnotowywane są w książce służby (m.in. stan kurków odcinających media, stan ogrodzenia, spostrzeżenia z obchodów, wejścia na teren zakładu osób obcych, awarie i inne zdarzenia).-W przypadku trzykrotnego naruszenia jakichkolwiek obowiązków przez Ochronę wymagających zwrócenia się w tej sprawie do Wykonawcy w sposób pisemny Zamawiający ma prawo do wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym, bez zachowania terminów wypowiedzenia.-Pracownicy ochrony będą zatrudniani na umowę o pracę. Zamawiający wymaga od Wykonawcy opracowania Instrukcji pełnienia służby wraz z procedurą postępowania w razie zagrożenia chronionych obiektów zaakceptowaną przez Zamawiającego. W celu dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w poszczególnych Obiektach - Zakładach. Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, u których ponad 50 % zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Dęblińskiej 96 w Puławach, Schronisko dla bezdomnych zwierząt i Kompostowni przy ul. Komunalnej 11 w Puławach oraz nieruchomość przy ul. Składowej 3 w Puławach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 8.000,00 PLN. (słownie: osiem tysięcy złotych, 00/100).2. Forma wadium:1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240).2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, w przypadku Konsorcjum, zaleca się w treści gwarancji, jako Wykonawcę wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,c) kwotę gwarancji,d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.f) zobowiązanie gwaranta do:zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub-nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) postanowienia pkt 12.2.2) niniejszej IDW-SIWZ stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt 12.2.1) lit. b) i e) niniejszej IDW-SIWZ. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Bank Zachodni WBK S.A. Oddział Puławy, nr konta bankowego: 95 1090 2688 0000 0001 2129 8568 2) w przypadku składania wadium w innej postaci Wykonawca winien przedstawić ORYGINAŁ gwarancji/poręczenia (chyba, że z warunków gwarancji/poręczenia jednoznacznie wynika, że Zamawiający może zrealizować uprawnienia wynikające z gwarancji/poręczenia niezależnie od tego kto posiada oryginał gwarancji/poręczenia, czy dokument został zwrócony, zniszczony itd. - wówczas może być przedstawiona kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 3) Wykonawca może wymieniony dokument załączyć do składanej Oferty. Należy wówczas umieścić go w oddzielnej, zamkniętej kopercie z jednoznacznym określeniem zawartości - wadium (tak by Zamawiający nie był zmuszony otwierać oferty przed upewnieniem się, że wadium zostało złożone przez Wykonawcę). W każdym razie wadium w tym również w formie, gwarancji lub poręczenia musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.5. Zwrot wadium.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zuk.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach