Miasto Chełm ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5652223, 5652073 , fax. 082 5652254
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
ul. Lubelska 63 i 65
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5652223, 5652073, fax. 082 5652254
REGON: 11019823800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych przeznaczonych na bieżące potrzeby Urzędu Miasta Chełm - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych przeznaczonych na bieżące potrzeby Urzędu Miasta Chełm Zakres zamówienia obejmuje dostawę: segregatorów A4 250 szt., koszulek plastikowych matowych A4 10 000 szt., koszlek plastikowych A4 100 szt., skoroszytów plastikowych A4 do wpinania do segregatorów 1000 szt., długopisów z wkładem wymiennym 300 szt. wraz z 200szt. wkładów wymiennych niebieskich i 150 szt. wkładów czarnych, długopisów zwykłych z wkładem wymiennym niebieskie 500 szt., wkładów do długopisów zwykłych niebieskich 500 szt., długopisów zwykłych z wkładem wymiennym niebieskie 500 szt. wkladów do długopisów zwykłych niebieskie 500 szt., zakreślaczy 300 szt.,flamastrów 250 szt., flamastrów kpl 6 kolorów 15 op., cienkopisów 450 szt., zszywaczy 30 kartkowy 80 szt., zszywaczy 170 kartkowy 2 szt.,dziurkaczy metalowych 20 kartk. 50 szt., rozszywaczy 50 szt., nożyczek metalowych 16-18 cm 30 szt., teczkek z gumką 350 szt., zeszytów 100 szt.,; bloków makulaturowych A5 100 szt., skorowidzów A4 50 szt., ołówków 100 szt., temperówek metalowych 100 szt., klejów w sztycie 40g 400 szt., korektorów z pędzelkiem 120 szt., korektorów w długopisie 50 szt.,korektorów w taśmie 20 szt., tuszu do stempli 30 szt., gumek do scierania 100 szt., obwoluty na dokumenty A4 400 szt., kostek kolorowych klejonych 50 szt., karteczek samoprzylepnych 51x51 mm 50 bl.; zakładek indeksujących 20x50 mm 50 bl., taśmy samoprzylepnej mlecznej usuwalnej z podajnikiem 30 szt., taśmy bezbarwnej 25mmx33m 150 szt., taśmy bezbarwnej 15mmx33m 25 szt.; taśmy pakowej 50mm x 50m brązowych 5 szt., linijek plastikowych 30 cm 50 szt., gumek recepturek 1 kg op. 4, pinezek kolorowych 20 op., klipsów do papieru 50mm 30 op., kopert samoklejących białych C6 20 000 szt., kopert samoklejących białych C5 10000 szt., papieru kserograficznego A4 ryz 1700, papieru w rolkach do plotera biały 6 rolek , kalki technicznej w roli 1 rolka, kalkulatorów biurowych 12 pozycyjnych 10 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli jego oferta zostanie wybrana. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólni ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawcę ww. warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n.w. oświadczenie i dokumenty: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Postanowienia § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. W sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2016-02-18 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych - numer Zp/pn/20/2016
Dodano: 2016-02-16 - Dostawa papieru do urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (nr sprawy: UM-ZP-262-71/15)
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa Zadanie nr 1- papieru kserograficznego, Zadanie nr 2 teczek aktowych wiązanych i teczek aktowych wiązanych wykonanych z kartonu bezkwasowego dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2015-10-15 - dostawa papieru do wydruków
Dodano: 2015-09-09 - Dostawa sukcesywna papieru biurowego i papieru brajlowskiego z podziałem na części dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2015-07-15 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2015-02-17 - Zakup i dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych
Dodano: 2014-12-01 - dostawa papieru do wydruków
Dodano: 2014-09-04 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych w ramach projektu pn. MARKA LOKALNA SZANSĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA SZLACHECKIM SZLAKU W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM
Dodano: 2014-08-26