Wójt Gminy Rossosz ogłasza przetarg
- Adres: 21-533 Rossosz, ul. Lubelska 8
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-83 378 45 57 , fax. 0-83 378 45 66
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Rossosz
ul. Lubelska 8 8
21-533 Rossosz, woj. lubelskie
tel. 0-83 378 45 57, fax. 0-83 378 45 66
REGON: 00108510000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rossosz.netbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie dla Gminy Rossosz kredytu długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kredyt powinien być: 1. Udzielony na okres 6 lat - do 30.12.2015 roku, 2. Z okresem karencji spłaty kapitału do 30.03.2010 roku, 3. Kredyt udzielony w dwóch transzach; 3.1. Pierwsza transza w kwocie 600.000,00 zł. udzielona do 30.11.2009 roku, 3.2. Druga transza w kwocie 700.000,00zł udzielona do 15.12.2009 roku, 4. Należna marża o stałej stopie procentowej, 5. Prowizja o stałej stopie procentowej pobrana od przekazanej transzy kredytu. 6. Pożądana spłata odsetek w okresach kwartalnych lub w innych jeśli będą bardziej korzystne dła Zamawiającego, począwszy od I kwartału 2010 roku, 7. Wykonawca będzie stosował zmienną stawkę oprocentowania spłaty odsetek od pozostającego do spłaty kapitału w oparciu o zmienną stawkę WIBOR. 8 Wymagany okres spłaty kapitału w ratach kwartalnych do 30-tego dnia miesiąca kończącego kwartał, początek spłaty kapitału od I kwartału 2010 roku w następujących kwotach; 8.1. W 2010 roku spłata kapitału w kwocie 600.000,00 złotych, 8.2. W 2011 roku spłata kapitału w kwocie 100.000,00 złotych, 8.3. W 2012 roku spłata kapitału w kwocie 100.000,00 złotych, 8.4. W 2013 roku spłata kapitału w kwocie 100.000,00 złotych, 8.5. W 2014 roku spłata kapitalu w kwocie 200.000,00 złotych, 8.6. W 2015 roku spłata kapitału w kwocie 200.000,00 złotych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych /Dz. u. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./, a potwierdzeniem spełnienia tych warunków jest: 1.1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z Ustawą - Prawo bankowe /Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm./. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia środków finansowych do wykonania zamówienia. 1.3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, warunki określone w art. 22 ust . 1 pkt 1 i 4 Ustawy Pzp musi spełniać każdy Wykonawca odrębnie, a pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 24 Ustawy Pzp. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadzczeń, z terści których wynikać będą informacje potwierdzające spełnienie postawionych warunków. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składają oświadczenia o spełnieniu wymogów udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 Ustawy Pzp - tj. Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz składają oświadczenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24 w/w Ustawy Załącznik Nr 3 do SIWZ. Do Formularza ofertowego /wzór formularza oferty stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ/ dołączą aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami oraz z ZUS lub KRUS o opłacaniu obowiązkowych skladek na ubezpieczenie, a także dołączą aktualne zaświadczenie z KRK lub inne równoważne zaświadczenie. Do formularza ofertowego należy dołączyć także odpowiedni dokument zezwalający na wykonywanie czynności bankowych lub finansowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rossosz.netbip.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie Gminie Łomazy kredytu konsolidacyjnego długoterminowego w wysokości 2 966 000 złotych
Dodano: 2016-07-21 - Kredyt długoterminowy w kwocie 2839000 PLN
Dodano: 2016-07-21 - Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2016 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 7.000.000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2016-06-24 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego dla Gminy Uścimów w kwocie 1 350 000 zł
Dodano: 2016-06-21 - Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w kwocie 3.861.043,26 zł z przeznaczeniem na całkowitą spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-06-16 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług z zakresu obsługi bankowej wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla SP ZOZ w Bychawie
Dodano: 2016-06-09 - Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie usługi kredytu bankowego
Dodano: 2016-06-06 - Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w kwocie 3.861.043,26 zł na całkowitą spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Dodano: 2016-06-03