Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg
- Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 35
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 551 74 53 , fax. 81 551 74 52
- Data zamieszczenia: 2016-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
ul. Dywizjonu 303 35 35
08-521 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 81 551 74 53, fax. 81 551 74 52
REGON: 06005921600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych - numer Zp/pn/20/2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywną dostawę artykułów papierniczych. 2) Wszystkie artykuły będą posiadały oznaczenia identyfikujące dany artykuł oraz datę przydatności do użycia (termin ważności) nie krótszą niż 12 miesiące od dnia dostawy. 3) Wszystkie wymienione w ust. 1 fabrycznie nowe artykuły: a. są artykułami wcześniej nieeksploatowanymi, b. są artykułami wolnymi od wad technicznych i najlepszej jakości (kategoria I), c. będą opakowane w fabryczne opakowania umożliwiające ich identyfikację, 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym - Dział II SIWZ, 5) Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30197644-2 - Papier kserograficzny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania każdorazowej dostawy artykułów od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2016-02-18 - Dostawa papieru do urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (nr sprawy: UM-ZP-262-71/15)
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa Zadanie nr 1- papieru kserograficznego, Zadanie nr 2 teczek aktowych wiązanych i teczek aktowych wiązanych wykonanych z kartonu bezkwasowego dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2015-10-15 - dostawa papieru do wydruków
Dodano: 2015-09-09 - Dostawa sukcesywna papieru biurowego i papieru brajlowskiego z podziałem na części dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2015-07-15 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2015-02-17 - Zakup i dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych
Dodano: 2014-12-01 - dostawa papieru do wydruków
Dodano: 2014-09-04 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych w ramach projektu pn. MARKA LOKALNA SZANSĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA SZLACHECKIM SZLAKU W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM
Dodano: 2014-08-26 - Dostawę papieru do urządzeń biurowych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-68/14
Dodano: 2014-07-24