Przetargi.pl
Dostawa Zadanie nr 1- papieru kserograficznego, Zadanie nr 2 teczek aktowych wiązanych i teczek aktowych wiązanych wykonanych z kartonu bezkwasowego dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7568810 , fax. 081 7563941
  • Data zamieszczenia: 2015-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
    Elizówka 65A 65A
    21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
    tel. 081 7568810, fax. 081 7563941
    REGON: 01061308300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna -Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Zadanie nr 1- papieru kserograficznego, Zadanie nr 2 teczek aktowych wiązanych i teczek aktowych wiązanych wykonanych z kartonu bezkwasowego dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie artykułów biurowych do Lubelskiego Oddziału Regionalnego i 20 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na terenie województwa lubelskiego wyspecyfikowanych w 2 częściach zamówienia: Część 1 papier A4 80 g/m2 (ryza 500 szt.),CIE 146 biały - 12 500 ryz; papier A5 120 g/m2 (ryza 500 szt.), CIE 146 biały -500 ryz; papier A4 250 g/m2 (ryza 125 szt.), CIE 168 biały -24 ry; papier A3 80 g/m2 (ryza 500 szt.), CIE146 biały -50 ryz, Część 2: teczka aktowa wiązana biała czysta (300 g/m2) - 270 000 sztuk, teczka aktowa wiązana biała czysta wykonana z kartonu bezkwasowego (300g/m2) - 200 sztuk .Teczka aktowa wiązana biała czysta, rysunek poglądowy teczki stanowi załącznik nr 7 do SIWZ: a) Gramatura 300 g/m2, b)Wymiary teczka złożona: wysokość min. 31,5 cm, szerokość min. 22,5 cm, teczka rozłożona: wysokość min. 31,5 cm, szerokość min. 52,5 cm, skrzydełka: wysokość min. 7,5 cm, szerokość min. 15 cm, tasiemka: długość min. 12 cm, szerokość min. 4 mm, c)tasiemka do wiązania winna być bawełniana, zamontowana w dowolny sposób umożliwiający bezproblemowe i trwałe użytkowanie. Skrzydełka teczki winny być klejone i zawierać min. 3 bigi. Teczka aktowa wiązana biała czysta, wykonana z kartonu bezkwasowego, a)Gramatura 300 g/m2, b)Wymiary: teczka złożona: wysokość min.31,5 cm, szerokość min. 22,5 cm, teczka rozłożona: wysokość min. 31,5 cm, szerokość min. 52,5 cm, skrzydełka: wysokość min. 7,5 cm, szerokość min. 15 cm, tasiemka: długość min. 12 cm, szerokość min. 4 mm c) Tasiemka do wiązania winna być bawełniana, zamontowana w dowolny sposób umożliwiający bezproblemowe i trwałe użytkowanie. Skrzydełka teczki winny być klejone i zawierać min. 3 bigi, d)Teczka wykonana z bezkwasowego kartonu i kleju.3.Dostawa i wniesienie artykułów biurowych musi nastąpić do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Artykuły biurowe muszą być nowe, w fabrycznie oznakowanych opakowaniach umożliwiających identyfikację ilościową i jakościową.4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia w zakresie części zamówienia wyszczególnionych w pkt 1., zwanych dalej Zadaniem nr 1 i Zadaniem nr 2. 5.Ilekroć w dalszej części mowa jest o sprzedaży/dostawie należy przez to rozumieć również dowóz, rozładunek z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.6.Dostawy muszą odbywać się każdorazowo do maksymalnie 7 dni od daty przesłania Wykonawcy każdorazowego zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego. Jest to maksymalny termin dostawy przedmiotu zamówienia określony przez Zamawiającego. Termin ten będzie podlegał modyfikacji w zależności od terminu realizacji zamówienia zaoferowanego przez Wykonawcę ( Rozdział XIII SIWZ). Dostawy muszą odbywać się do Lubelskiego Oddziału Regionalnego i do 20 Biur Powiatowych Lubelskiego OR, w godzinach pracy biura tj. poniedziałek - piątek 08:00 - 14:00. Adresy lokalizacji dostaw zostały ujęte w załączniku nr 3 do umowy. Zamówienie cząstkowe - wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy, w którym żąda on dostawy określonej ilości artykułów biurowych, które ma w sobie podział na poszczególne lokalizacje dostaw. W zamówieniu takim nie muszą wystąpić wszystkie adresy lokalizacji dostaw. Zamówienie cząstkowe jest przesyłane faksem bądź na adres email. Zamówienie cząstkowe jest podpisywane przez jedną z osób wskazanych przez Zamawiającego. Zamówienia cząstkowe są realizowane według potrzeb bieżących Zamawiającego.7.Odbiory zamówionych przez Zamawiającego artykułów biurowych, zostaną potwierdzone w formie protokołów odbioru podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli obu stron i sporządzonych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. Protokół odbioru stwierdzający prawidłowe wykonanie umowy stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT.8.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły biurowe:a)są niezgodne z zamówieniem lub nie są kompletne,b)posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia,Zamawiający odmówi odbioru części lub całości artykułów biurowych, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznacza termin dostarczenia artykułów biurowych fabrycznie nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona.9.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na artykuły biurowe na okres min. 12 miesięcy - termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu.10.Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy na poszczególne Zadania zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach