Gmina Oława ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3133044 , fax. 71 3130199
- Data zamieszczenia: 2016-04-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28 28
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 71 3133044, fax. 71 3130199
REGON: 93193486800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaolawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy - obiektu wielofunkcyjnego w Lizawicach (etap II) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy - obiektu wielofunkcyjnego w Lizawicach (etap II), w zakresie obejmującym: zadaszenie świetlicy kontenerowej w Lizawicach dachem wielospadowym pokrytym dachówką, wspartym na niezależnej konstrukcji żelbetowej (słupy i stopy fundamentowe), ocieplenie ścian styropianem gr. 30 cm, otynkowanie, wykonanie instalacji odgromowej, wentylacji mechanicznej, kanalizacji deszczowej (studnie chłonne), wykonanie zagospodarowania terenu (taras i podjazdu dla niepełnosprawnych, parking, chodnik z kostki betonowej wokół budynku). 2. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje również: - odszkodowania wynikłe w trakcie prowadzenia robót, - wszelkie koszty związane z ubezpieczeniem placu budowy, - zabezpieczenie terenu wokół obiektu na czas trwania robót, - przygotowanie terenu do prowadzenia budowy np. wycięcie krzaków, wykarczowanie korzeni, usunięcie humusu itp., - opłaty za uzgodnienia, koszt zużycia energii, wody, - uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem obiektu do użytkowania, - opłaty za uzgodnienia (np. zajęcie pasa drogowego), - poniesienie kosztów związanych z odbiorami np. badanie skuteczności wentylacji i inne zgodnie z STWiOR, - prowadzenie obsługi geodezyjnej, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - zapewnienie stałego porządku i czystości na placu budowy, - zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowanie planu BIOZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) - stanowiące załączniki do SIWZ. Zaleca się wizję lokalną przed przystąpieniem do wyceny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na etapie składania ofert w wysokości 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych), w jednej lub w kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, g) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oławie nr: 2295850007 0010 0003 4340 0038. Na przelewie powinien być umieszczony tytuł: Wadium - sprawa nr RG.271.10.2016.ZP. Kopię przelewu zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Pzp formach należy złożyć oryginał dokumentu w kasie Zamawiającego (pok. nr 14), a kopię z potwierdzeniem złożenia w kasie Wykonawca może dołączyć do oferty. 7. Zamawiający dopuszcza również dołączenie oryginału dokumentu wadium bezpośrednio do oferty lub w osobnej kopercie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaolawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa systemu kanalizacji w Zagórzu Śląskim na terenie gminy Walim
Dodano: 2016-07-27 - Remont chodnika przy ulicy II Armii Wojska Polskiego w Miłkowicach.-Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie placu zabaw w Bielanach Wrocławskich ul. Cisowa - zagospodarowanie terenu na działkach 176/11, 176/12, 196
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodnika wraz z parkingami przy ul. Marynarskiej w Legnicy, od ul. Lotniczej do ul. Artyleryjskiej (po stronie Szkoły Podstawowej nr 9) w Legnicy
Dodano: 2016-07-26 - Budowa przyłącza wodociągowego do budynku Przedszkola nr 117 przy ul. Fiołkowej 7a we Wrocławiu.
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa nawierzchni drogi na działkach nr 324, 356, obręb Jerzmanowice, gmina Chojnów
Dodano: 2016-07-21 - Wybór Wykonawcy realizacji widowni wraz zadaszeniem w ramach zadania - Gwiezdna Arena - Wykonanie widowni wraz zadaszeniem i oświetleniem pod imprezy plenerowe przy SDK Kopernik w rejonie ul. Galaktycznej, Osi Kartuskiej, Górniczej i Koziorożca (LBO).
Dodano: 2016-07-15 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej - Nowa Wieś na terenie gminy Walim
Dodano: 2016-07-13 - Rozbudowa cmentarza komunalnego w Oleśnicy na działkach 263/9-kolumbarium, 263/7, 263/5 - drogi i ogrodzenia obręb Spalice
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2176D relacji Legnica - Jawor, obręb Nowa Wieś Legnicka, gm. Legnickie Pole, na odcinku od km 1+306 do km 2+258 oraz posadowienie ekranów akustycznych przy drodze powiatowej nr 2176D relacji Legnica-Jawor na odcinku od km 2 +024 do km 2+114
Dodano: 2016-07-05