Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w ulicy M.C. Skłodowskiej w m. Chojna

Burmistrz Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 74-500 Chojna, ul. Jagiellońska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4141485: 4141035 , fax. 0914141117
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy
    ul. Jagiellońska 4 4
    74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4141485: 4141035, fax. 0914141117
    REGON: 00052970000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chojna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w ulicy M.C. Skłodowskiej w m. Chojna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w ulicy Marii Curie - Skłodowskiej w Chojnie. 2. Zapewnienie obsługi geodezyjnej na etapie realizacji i w zakresie sporządzania powykonawczej inwentaryzacji oraz przygotowanie wymaganej dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 4.100,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 2.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego o osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.3. Dysponują doświadczeniem zawodowym i wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 zadania o charakterze i złożoności porównanej z zakresem zamówienia. 2.4. Posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone art. 22 ust. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zał. Nr 3 b) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych w urzędzie skarbowym. d) Oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne. e) Wykaz kierownictwa firmy odpowiedzialnych za realizację robót, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (dyplomy, uprawnienia). f) Oświadczenie, że Wykonawca posiada środki na sfinansowanie zadania, lub zaświadczeniem z banku o zdolności kredytowej oferenta do wysokości środków składanej oferty przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie oświadczenia musi być złożone przez każdego Wykonawcę. g) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia. h) Wykaz ważniejszych zadań zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia wraz z referencjami od poprzednich zamawiających. i) Wykaz części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. j) Harmonogram rzeczowo - finansowy Do składanej oferty należy załączyć harmonogram płatności w układzie miesięcznym lub wg zrealizowanych elementów obiektu z przewidywaniem zapłaty 50% należności w 2009 roku, 50% należności w 2010 roku. k) Parafowany wzór umowy stanowiąca zał. do siwz. l) Dowód wniesienia wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Wykaz kierownictwa firmy odpowiedzialnych za realizację robót na załączniku Nr 4, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (dyplomy, uprawnienia), w tym 1 kierownika budowy z uprawnieniami w branży instalacyjno- inżynieryjnej oraz kserokopie dokumentu potwierdzającego członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa b) Doświadczenie zawodowe - (wg wzoru w SIWZ). Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu zrealizowanych robót: - w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych - załącznik nr 6, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie. W wykazie należy umieścić tylko te roboty, które są zbliżone do zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki wykonawcy mogą spełnić samodzielnie lub łącznie. c) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, na załączniku Nr 5. 4. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Oświadczenie, że Wykonawca posiada środki na sfinansowanie zadania, lub zaświadczeniem z banku o zdolności kredytowej oferenta do wysokości środków składanej oferty przez Wykonawcę. b) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia. Załączenia do oferty aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pozostali członkowie konsorcjum zobowiązani są do przedstawienia w ofercie w/w dokumentów bez względu na kwotę, na którą zostały one zawarte. 5. Wykonawca wskaże w ofercie, zakresowo część zamówienia, która wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.chojna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach