Przetargi.pl
Dostawa wapna nawozowego dla Zakładu Doświadczalnego Hodowli i Aklimatyzacji Roslin w Boninie k/Koszalina

Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Radzików, 05-870 Błonie Zakład Doświadczalny Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Bonin k. Koszalina ogłasza przetarg

  • Adres: 76-009 Bonin, 48
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 346 12 29, 0-94 342-69-62 , fax. 0-94 346 12 29, 0-94 342-69-62
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Radzików, 05-870 Błonie Zakład Doświadczalny Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Bonin k. Koszalina
    48 48
    76-009 Bonin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 346 12 29, 0-94 342-69-62, fax. 0-94 346 12 29, 0-94 342-69-62
    REGON: 00007948000105
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo - rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wapna nawozowego dla Zakładu Doświadczalnego Hodowli i Aklimatyzacji Roslin w Boninie k/Koszalina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wapna nawozowego w ilości 700 ton dla Zakładu Doświadczalnego Hodowli i Aklimatyzacji Roślin w Boninie. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1. WAPNO NAWOZOWE W ILOŚCI 700 TON Wymagana charakterystyka wapna: TYP-WĘGLANOWY zawierający magnez Podstawowe składniki: - CaCO3 (węglan wapnia) - MgCO3 (węglan magnezu) lub - CaCO3 (węglan wapnia) - MgCO3 (węglan magnezu) - CaO (tlenek wapnia) Minimalna zawartość: CaO+MgO= 50%, w tym MgO=8% Wilgotność: max 10% Odsiew na sicie o wymiarze boku oczek kwadratowych 2mm-max 10% Odsiew na sicie o wymiarze boku oczek kwadratowych 0,5mm-min 50% Sposób otrzymywania: mielenie, odsiewanie, mieszanie skał wapniowo - magnezowych ze skałami wapniowymi lub tlenkiem wapnia. 2. Dostarczane wapno nawozowe musi posiadać atest potwierdzony aktualnym świadectwem analizy chemicznej w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 maja 2004r. w sprawie określenia typów wapna nawozowego (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1384). 3. Miejscem dostaw wapna będzie siedziba Zamawiającego -gospodarstwo Bonin (gmina Manowo, powiat Koszalin, woj. zachodniopomorskie). 4. Wielkość i zakres zamówienia: 1) Szacunkowa ilość zamawianego wapna nawozowego wynosi 700 ton, 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia - w przypadku niewykorzystania ilości wapna wskazanej w pkt III.4.1 Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy, 3) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 5. Warunki realizacji dostawy: 1)Wykonawca będzie realizował dostawę wapna nawozowego po uprzednim złożeniu zamówienia: pisemnym lub faksem przez Zamawiającego, 2)po dokonaniu dostawy wapna nawozowego w oparciu o dokument WZ poświadczony przez przedstawiciela Zamawiającego oraz protokół podpisany przez Zamawiającego stwierdzający odbiór przedmiotu umowy bez wad i uwag Wykonawca wystawi fakturę VAT. 6. Warunki gwarancji: 1) Wykonawca gwarantuje jakość wapna nawozowego zgodną z obowiązującymi normami i przepisami, 2) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych wapna nawozowego na każde życzenie Zamawiającego, 3) Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanego wapna nawozowego (niezgodności z normami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 241580006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) posiadają dokumentację potwierdzającą jakość przedmiotu zamówienia. Wykonawca przy każdorazowej dostawie jest zobowiązany do załączenia świadectwa jakości potwierdzającego spełnianie wymogów jakościowych dostarczonego wapna określonych w S.I.W.Z.; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; f) podpiszą umowę na realizację dostawy na warunkach przedstawionych we wzorze umowy /załącznik nr 3 do S.I.W.Z./; g) udzielą gwarancji jakości na warunkach przedstawionych we wzorze umowy /załącznik nr 3 do S.I.W.Z./ i S.I.W.Z.; h) spełniają pozostałe wymogi określone w niniejszej S.I.W.Z. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a)Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; b)Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c)Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; d)Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Zamawiający odrzuca ofertę, która: a)jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, b)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2, pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f)zawiera błędy w obliczeniu ceny; g)w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 2a do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2b do SIWZ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie ma raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) umowa przedwstępna lub projekt umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie; 2) oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie; 3) wspólnicy spółki cywilnej składają ofertę wspólnie, powinni załączyć do oferty umowę spółki; jeżeli oferta została podpisana przez wszystkich wspólników spółki cywilnej, to nie ma zastosowania art.23 ust.2 ustawy Pzp dotyczący ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w przypadku gdy oferta nie zostanie podpisana przez wszystkich wspólników ma zastosowanie art. 23 ust.2 tzn., że wspólnicy spółki cywilnej muszą wyłonić lidera bądź pełnomocnika w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie strony oferty powinny być podpisane lub zaparafowane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną(e) do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdbonin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną