Gmina Lubań ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, ul. Dąbrowskiego 18
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6465920 , fax. 075 612 68 50
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubań
ul. Dąbrowskiego 18 18
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 075 6465920, fax. 075 612 68 50
REGON: 23082146300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej w Radostowie Dolnym, Średnim i Górnym w ramach zadania inwestycyjnego pn. I Etap Budowa sieci wodociągowej w Radostowie Dolnym, Średnim i Górnym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1.1. budowę sieci wodociągowej w miejscowości Radostów Średni od węzła W 114 do W 116 o średnicy 160 i 90 mm z rur PVC łączonych na uszczelkę oraz z rur PEHD w miejscach przejść o średnicy 160 wraz z osprzętem, 1.2. wykonanie sieci wodociągowej w miejscowości Radostów Średni węzeł W 130 z rur PEHD o średnicy 63 mm wraz z osprzętem, 1.3. wykonanie sieci wodociągowej w miejscowości Radostów Górny od węzła W 230 do W 268 z rur PVC o średnicy 160 i 90 oraz z rur PEHD w miejscach przejść o średnicy 160 i 90 wraz z osprzętem. 1.4. montaż hydrantu i zasuwy na istniejącej sieci wodociągowej w m. Radostów Dolny. Ad. 1.1.- 1.4. Zakres prac obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC/PN10 o średnicy160,90 łączonych na kielichach i uszczelkę oraz PEHD -100 SDR 17/PN10 o średnicy 160, 90, 63 łączonych poprzez zgrzewanie doczołowe wraz z pełnym uzbrojeniem. Sieć uzbrojona w zasuwy żeliwne, kołnierzowe z klinem gumowym, z obudową i skrzynką uliczną do zasuw. Hydranty nadziemne 80 nr kat. 855, Hz=1500mm. Skrzynki uliczne i hydranty obudować dwoma rzędami kostki brukowej gr. 8 cm. 1.5. wykonanie remontu dróg w Radostowie Dolnym, Średnim i Górnym o nawierzchni z materiału kamiennego- tłucznia frakcji 31,5 mm do 63,0 mm o gr. 23 i materiału kamiennego do klinowania - miał kamienny frakcji 0,00 mm do 4,0 mm o łącznej grubości 24 cm, 1.6. Wykonanie remontu dróg w Radostowie Dolnym i Średnim o nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o gr. 7 cm, 1.7. plantowanie terenu w Radostowie Dolnym, Średnim i Górnym po zajętym pasie gruntu niezbędnym do wykonania prac budowlano -montażowych, 1.8. wytyczenie w terenie trasy sieci wodociągowej, 1.9. inwentaryzacja powykonawcza sieci. UWAGA : zakres prac nie obejmuje wykonania przyłączy wodociągowych. 2. Ponadto do obowiązków wykonawcy należy: 2.1. ubezpieczenie terenu budowy, 2.2. zabezpieczenie kierownika budowy, 2.3. odbiory ( San.-Epid., Straż Pożarna, Inspekcja Pracy), 2.4. uzgodnienia, 2.5.badania wody ( mikrobiologiczne), 2.6. uzyskanie zgody na zajęcie pasa dróg od jej właścicieli i poniesienia kosztów związanych z ich zajęciem, 2.7. uzyskanie i przedłożenie do Urzędu Gminy Lubań przez wykonawcę robót (działającego w imieniu Wójta Gminy Lubań) Decyzji pozwolenia na użytkowanie sieci wodociągowej od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lubaniu, 2.8. udzielenie 5 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium w kwocie 10 000 zł (słownie: dziesieć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 4 roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych na kwotę nie mniejszą niż 400 000 zł brutto każda, 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł; 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów wykazanych w rozdziale 4 w pkt. od 1.1. do 1.5., iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust.1 ustawy, o ile te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ); c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), h) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: luban.nowoczesnagmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa systemu kanalizacji w Zagórzu Śląskim na terenie gminy Walim
Dodano: 2016-07-27 - Remont chodnika przy ulicy II Armii Wojska Polskiego w Miłkowicach.-Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie placu zabaw w Bielanach Wrocławskich ul. Cisowa - zagospodarowanie terenu na działkach 176/11, 176/12, 196
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodnika wraz z parkingami przy ul. Marynarskiej w Legnicy, od ul. Lotniczej do ul. Artyleryjskiej (po stronie Szkoły Podstawowej nr 9) w Legnicy
Dodano: 2016-07-26 - Budowa przyłącza wodociągowego do budynku Przedszkola nr 117 przy ul. Fiołkowej 7a we Wrocławiu.
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa nawierzchni drogi na działkach nr 324, 356, obręb Jerzmanowice, gmina Chojnów
Dodano: 2016-07-21 - Wybór Wykonawcy realizacji widowni wraz zadaszeniem w ramach zadania - Gwiezdna Arena - Wykonanie widowni wraz zadaszeniem i oświetleniem pod imprezy plenerowe przy SDK Kopernik w rejonie ul. Galaktycznej, Osi Kartuskiej, Górniczej i Koziorożca (LBO).
Dodano: 2016-07-15 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej - Nowa Wieś na terenie gminy Walim
Dodano: 2016-07-13 - Rozbudowa cmentarza komunalnego w Oleśnicy na działkach 263/9-kolumbarium, 263/7, 263/5 - drogi i ogrodzenia obręb Spalice
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2176D relacji Legnica - Jawor, obręb Nowa Wieś Legnicka, gm. Legnickie Pole, na odcinku od km 1+306 do km 2+258 oraz posadowienie ekranów akustycznych przy drodze powiatowej nr 2176D relacji Legnica-Jawor na odcinku od km 2 +024 do km 2+114
Dodano: 2016-07-05