Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej z łącznikiem do istniejącej szkoły ZSP-7 wraz z jej przebudową w Żorach - Osinach przy ul. Szkolnej 8.

Urząd Miasta Żory ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4348245 , fax. 032 4348248
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Żory
    Al. Wojska Polskiego 25 25
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 032 4348245, fax. 032 4348248
    REGON: 52731690927489
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej z łącznikiem do istniejącej szkoły ZSP-7 wraz z jej przebudową w Żorach - Osinach przy ul. Szkolnej 8.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sali gimnastycznej z łącznikiem do istniejącej szkoły ZSP-7 wraz z jej przebudową w Żorach - Osinach przy ul. Szkolnej 8. Opis przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane: 1) Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem - obiekt dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej o pow. zabudowy 618,6 m2 a) stopy i ławy fundamentowe - żelbetowe b) ściany fundamentowe betonowe ocieplone styropianem gr. 6 cm c) ściany zewnętrzne z cegły kratówki 25 cm ocieplone styropianem grubości 10 cm d) konstrukcja dachu stalowa, pokrycie z płyt warstwowych KINGSPAN e) stolarka okienna i drzwiowa PCV oraz aluminiowa f) schody żelbetowe 2) Przebudowa istniejącej szkoły a) wydzielenie na parterze pomieszczenia sanitarnego b) zaślepienie sześciu okien na elewacji południowo-zachodniej c) zlikwidowanie ścian obecnej łazienki oraz magazynu w celu wydzielenia korytarza pomiędzy budynkami Roboty elektryczne: 1) wewnętrzna linia zasilająca 2) instalacja oświetlenia ogólnego, nocnego i ewakuacyjnego 3) instalacja gniazd wtyczkowych i siły 4) instalacja dzwonkowa 5) instalacja sterowania i sygnalizacji dla kotłowni gazowej 6) instalacja wykrywania gazu 7) instalacja odgromowa. Roboty drogowe: 1) wykonanie zagospodarowania terenu wokół projektowanego obiektu jako dojazd i dojście z kostki betonowej szarej i czerwonej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie tłuczniowej Roboty sanitarne: 1) wewnętrzna instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji 2) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, 3) wewnętrzna instalacja gazu, 4) kotłownia gazowa o mocy 105 kW, 5) wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania 6) bezodpływowy zbiornik o poj. 20 m3 wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej, 7) przebudowa przyłącza gazowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Szczegółowe warunki Zamawiającego: 1) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi, posiadające uprawnienia budowlane w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w branżach: ogólnobudowlanej, drogowej, sieci i instalacji elektrycznych oraz sieci i instalacji sanitarnych. 2) Wykonanie w ostatnich 5 latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej 2 zadań obejmujących swoim zakresem budowę obiektu użyteczności publicznej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Oferty sprawdzane będą pod względem formalnym - zgodnie z wymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz na druku oferty. Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007roku Nr 223 poz. 1655 - tekst jednolity ze zmianami) i w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą, tzn. uzyskała największą ilość punktów w oparciu o podane kryterium wyboru oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkcie 5 (siwz) należy złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy pzp, 2) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych (w branżach: ogólnobudowlanej, drogowej, sieci i instalacji elektrycznych oraz sieci i instalacji sanitarnych) i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób posiadających uprawnienia, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem budowie obiektu użyteczności publicznej z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty, 7) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat na rzecz Urzędu Skarbowego opatrzone datą sporządzania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach