Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych (benzyna bezołowiowa Pb 95 i olej napędowy) na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. 3-go Maja 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2666297, 2664476
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    ul. 3-go Maja 11 11
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2666297, 2664476
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych (benzyna bezołowiowa Pb 95 i olej napędowy) na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych benzyny bezołowiowej PB 95 oraz oleju napędowego ON w stacjach paliw na terenie szeroko pojętego centrum Sosnowca dla potrzeb pojazdów eksploatowanych przez Miejski Zakład Usług Komunalnych w Sosnowcu w ilości 6.500 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz 30.000 litrów oleju napędowego ON Określone przez Zamawiającego ilości (w litrach) są ilościami prognozowanymi i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej odpłatności z tytułu świadczenia dostawy. CZĘŚĆ I Zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 w roku 2010 CZĘŚĆ II Zakup oleju napędowego w roku 2010
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami zgodnie z Ustawa Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r, tj. posiadający koncesję na obrót paliwami wydaną na podstawie art. 32 i art. 33 wymienionej ustawy 1.2 Prowadzący działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia 1.3 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.4 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.5 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez dostawcę w niniejszym postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oraz Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: a) koncesję na obrót paliwami płynnymi wydaną na podstawie art. 32 i art. 33 wymienionej ustawy - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne d) Oświadczenie dotyczące podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne e) Oświadczenie dot. art. 24 ust. 1 pkt. 1 i 2ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach