Gmina Babimost ogłasza przetarg
- Adres: 66-110 Babimost, ul. Rynek 3
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3512034 , fax. 068 3512028
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Babimost
ul. Rynek 3 3
66-110 Babimost, woj. lubuskie
tel. 068 3512034, fax. 068 3512028
REGON: 97077056300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa rurociągów tłocznych pomiędzy miejscowościami: Stare Kramsko -Kolesin, Kolesin - Janowiec, Kolesin - Nowe Kramsko, Nowe Kramsko - Babimost (łącznie z kolektorem grawitacyjnym i przyłączem) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa rurociągów tłocznych pomiędzy miejscowościami: Stare Kramsko -Kolesin, Kolesin - Janowiec, Kolesin - Nowe Kramsko, Nowe Kramsko - Babimost W zakres zamierzeń inwestycyjnych wchodzą między innymi następujące roboty: 1. Budowa rurociągu tłocznego pomiędzy miejscowościami: Stare Kramsko - Kolesin obejmuje wykonanie robót: - rurociąg tłoczny PE ? 100 - 2.086 mb, 2. Budowa rurociągu tłocznego pomiędzy miejscowościami: Kolesin - Janowiec obejmuje wykonanie robót: - rurociąg PE ? 90 - 776 mb, 3. Budowa rurociągu tłocznego pomiędzy miejscowościami: Kolesin - Nowe Kramsko obejmuje wykonanie robót: - rurociąg PE ? 90 - 743 mb, 4. Budowa rurociągu tłocznego pomiędzy miejscowościami: Nowe Kramsko - Babimost obejmuje wykonanie robót: - rurociąg PE ? 125 - 3.659 mb, - rurociąg grawitacyjny PCV ? 250 - 264 mb. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości: 33.000,00zł ( słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: a) wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należy do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej pięciu robót budowlanych o podobnym charakterze i złożoności tzn. - co najmniej 5 robót budowy rurociągów tłocznych o długości nie mniejszej niż 2000 m każde zadanie, o wartości nie mniejszej niż 300tys. każde zadanie z podaniem daty i miejsca ich wykonania oraz przedstawią referencje wystawione wyłącznie przez Zamawiających potwierdzające, że wszystkie roboty wykazane wyżej, zostały wykonane z należytą starannością. c) wykażą, że dysponują lub będą dysponować następującymi podstawowymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: koparka, spycharka, urządzenie do przewiertów, szalunki do umocnienia pionowych ścian wykopu, itp. 5.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia tj.: a) wykażą, że posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. b) wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż wartość złożonej oferty brutto. 5.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, 5.1.5 spełniają warunki niniejszej specyfikacji: 5.1.6 udzielą 3 letniej ( 36 miesięcy ) gwarancji i rękojmi na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego. 5.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, określonych w pkt 5.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia. 5.3 Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ( składający ofertę wspólnie ) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt. 5.1.1, 5.1.3a - oprócz kwoty ubezpieczenia, 5.1.3b - oprócz wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej i 5.1.4 SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt 5.1 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5.4 Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonywanych robót.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1 Stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 6.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.3 Aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że oferent nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.4 Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.7 Dowody na posiadanie kapitału obrotowego umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których oferent posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie niższej niż wartość złożonej oferty brutto. 6.8 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6.9 Charakterystyka ogólna oferenta zawierająca informacje na temat przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, wykazu osób i podmiotów, które będą zaangażowane do wykonania zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z odpisami uprawnień budowlanych - proponowany Kierownik Budowy musi dysponować pięcioletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości, w tym nie mniej niż 3 lata w charakterze Kierownika 6.10 Wyposażenie techniczne - główne pozycje sprzętu budowlanego ( własny, wydzierżawiony, wynajem itp ), który oferent zaangażuje do realizacji przedmiotu zamówienia 6.11 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej pięciu robót budowlanych o podobnym charakterze i złożoności tzn. - co najmniej 5 robót budowy rurociągów tłocznych o długości nie mniejszej niż 2000 m każde zadanie, o wartości nie mniejszej niż 300tys. każde zadanie z podaniem daty i miejsca ich wykonania. 6.12 Referencje wystawione wyłącznie przez Zamawiających potwierdzające, że wszystkie roboty wykazane w załączniku nr 11 zostały wykonane z należytą starannością 6.13 Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem na którym będzie realizowane przedmiotowe zamówienie ( wizja terenowa ) oraz oświadczenie o zawiadomieniu właścicieli poszczególnych nieruchomości o wejściu na teren i poniesieniu odszkodowań z tytułu strat za zasiewy i nasadzenia 6.14 Oświadczenie o udzieleniu 3 letniej ( 36 miesięcy ) gwarancji i rękojmi na wykonane roboty 6.15 Kosztorys ofertowy z zestawieniem materiałów i sprzętu ( z podaniem stawek: Rg, Ko, Zysk, Sprzęt) 6.16 Tabela elementów scalonych 6.17 Dowód wpłacenia wadium 6.18 Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babimost.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26