Gmina Szczaniec ogłasza przetarg
- Adres: 66-225 Szczaniec, Szczaniec 73
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3410379 , fax. 068 3410379
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczaniec
Szczaniec 73 73
66-225 Szczaniec, woj. lubuskie
tel. 068 3410379, fax. 068 3410379
REGON: 97077051100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczaniec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Szczaniec i jej jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa bankowa budżetu Gminy Szczaniec i jej jednostek organizacyjnych, która polega na: 1. Otwarciu i prowadzeniu rachunków; - Gminy Szczaniec LP. Nazwa Ilość 1 Ilość rachunków (podstawowy i subkonta) 14 2 Wpłaty gotówkowe średnio w miesiącu 60 3 ilość przelewów elektronicznych średnio w miesiącu 250 4 Planowane wydatki z budżetu gminy w 2010 r. 10.443.124 - Ośrodka Pomocy Społecznej, LP. Nazwa Ilość 1 Ilość rachunków (podstawowy i subkonta) 1 2 Wpłaty gotówkowe średnio w miesiącu 3 3 ilość przelewów elektronicznych średnio w miesiącu 332 4 Planowane wydatki w 2010 r. 1.953.800 - Gminnego Zakładu Usług Komunalnych, LP. Nazwa Ilość 1 Ilość rachunków (podstawowy i subkonta) 2 2 Wpłaty gotówkowe średnio w miesiącu 30 3 ilość przelewów elektronicznych średnio w miesiącu 27 4 Planowane wydatki w 2010 r. 329.159 - Gminnego Przedszkola w Szczańcu, LP. Nazwa Ilość 1 Ilość rachunków (podstawowy i subkonta) 1 2 Wpłaty gotówkowe średnio w miesiącu 5 3 ilość przelewów elektronicznych średnio w miesiącu 20 4 Planowane wydatki w 2010 r. 429.296 - Zespołu Szkół w Szczańcu, LP. Nazwa Ilość 1 Ilość rachunków (podstawowy i subkonta) 7 2 Wpłaty gotówkowe średnio w miesiącu 107 3 ilość przelewów elektronicznych średnio w miesiącu 7 4 Planowane wydatki w 2010 r. 1.885.208 - Publicznej Szkoły Podstawowej w Smardzewie. LP. Nazwa Ilość 1 Ilość rachunków (podstawowy i subkonta) 48 2 Wpłaty gotówkowe średnio w miesiącu 3 3 ilość przelewów elektronicznych średnio w miesiącu 56 4 Planowane wydatki w 2010 r. 773.303 2. Realizacji poleceń przelewów do innych banków w systemie Elixir-on line, 3. Realizacji poleceń przelewów wewnętrznych ( między rachunkami w tym samym banku), 4. Przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 5. Dokonywaniu wypłat gotówkowych, 6. Codziennym przygotowywaniu wyciągów bankowych, 7. Udostępnieniu systemu umożliwiającego dokonywanie drogą elektroniczną n/w czynności, oraz przeszkolenie pracowników w zakresie: a) składania poleceń przelewu z rachunków własnych na rachunki w bankach krajowych, b) uzyskiwania informacji i historii o wszystkich operacjach wykonanych na rachunku w dniu bieżącym i w dniach poprzednich, c) dokonywanie lokat wolnych środków, d) realizacji poleceń wypłaty za granicę, e) codziennym automatycznym lokowaniu wolnych środków na lokatach jednodniowych i weekendowych, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 - ustawy Zamawiający nie nakłada na Wykonawcę obowiązku wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki 1) Są uprawnione do występowania w obrocie prawnym, stosownie do wymogów określonych, ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. nr.72, poz.665 z późniejszymi zmianami); 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy - Prawo bankowe; 3) Posiadają własne placówki (ekspozytury, filie, ajencje) w odległości nie większej niż 15 km od siedziby zamawiającego, obsługujące klientów banku w zakresie podstawowej działalności - wpłaty i wypłaty gotówkowe i bezgotówkowe osób prawnych i fizycznych - należy przedłożyć listę z adresami placówek. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6) Przygotują projekty umów, uwzględniające postanowienia przedstawione w rozdziale III i XVI SIWZ; 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Ocena spełniania określonych wyżej warunków będzie przeprowadzona na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych do oferty na zasadzie spełnianie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia - załącznik nr 2 do siwz). 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wzór oświadczenia - załącznik nr 4 do siwz). 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa wymagane dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 226, poz. 1817). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (jeżeli dotyczy). 6. Wypełniony formularz ofertowy (wzór formularza-załącznik nr 1 do siwz). 7. Sporządzone przez Wykonawcę projekty umów zawierające istotne postanowienia opisane w rozdziale III SIWZ Opis przedmiotu zamówieniai rozdziale XVI Warunki umowy 8. Zezwolenie na utworzenie banku i wykonywanie czynności bankowych; 9. Polisa z opłaconą składką lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Warunki szczegółowe: 1.Oświadczenie, że są uprawnieni w obrocie prawnym, stosownie do wymogów określonych ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo Bankowe ( Dz. U. z 2002 r nr 72 poz.665 z późniejszymi zmianami), oraz posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy Prawo bankowe. 2. Referencje potwierdzające doświadczenie w obsłudze bankowej budżetu jednostek samorządu terytorialnego. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą np. umowa s.c. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do oświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. UWAGA: Wszystkie ww wymienione dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e)ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie środków na rachunkach
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczaniec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000 zł na sfinansowanie deficytu budżetu
Dodano: 2016-06-30 - Kompleksowa obsługa rachunków bankowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej oraz jednostek organizacyjnych (ADM 1-5)
Dodano: 2016-06-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 260 000 zł
Dodano: 2015-12-01 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Bogdaniec i jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2015-11-27 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żary o statusie miejskim oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-11-25 - Usługi bankowe na rzecz Urzędu Miasta Zielona Góra oraz miejskich jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-07-20 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Sulęcin oraz podległych jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2015-06-08 - Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych
Dodano: 2015-05-11 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Trzebiechów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Trzebiechów
Dodano: 2015-05-07 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Trzebiechów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Trzebiechów
Dodano: 2015-04-17