Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych

Powiat Żagański ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4777901
  • Data zamieszczenia: 2015-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żagański
    ul. Dworcowa 39 39
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 68 4777901
    REGON: 97071767700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych, polegająca na prowadzeniu bankowej obsługi budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych (wykaz jednostek podległych stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) w zakresie: 1) otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących, funduszy specjalnego przeznaczenia i innych rachunków pomocniczych w PLN i EURO oraz rachunków Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej (ok. 200 rachunków). Otwieranie rachunków bankowych, poza tymi o których mowa w czynnościach przygotowawczych do realizacji bankowej obsługi Powiatu i jednostek podległych, będzie następowało nie później niż następnego dnia roboczego po złożeniu przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego. 2) dokonywania przelewów na konto w banku obsługującym i na konta w innych bankach, 3) realizowania poleceń przelewu w formie papierowej i elektronicznej, 4) przyjmowania wpłat i dokonywania wypłat gotówkowych przez Zamawiającego i jego jednostki podległe, 5) uznaniu i obciążaniu rachunków bankowych w dniu operacji, 6) potwierdzania stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich otwartych rachunkach (wyciągi bankowe elektroniczne wraz z załącznikami z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji), 7) uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym budżetu powiatu do wysokości określonej w Uchwale Budżetowej (należy przyjąć kwotę 2.000.000,00 zł w każdym roku), do obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć WIBOR 6M z dnia 8 kwietnia 2015 roku w wysokości 1,66% 8) oprocentowaniu środków na wszystkich prowadzonych rachunkach (naliczanie i kapitalizacja odsetek dokonywana w okresach miesięcznych, ostatniego dnia miesiąca), 9) usługi (wyzerowania) wskazanych rachunków, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach Starostwa i jednostek podległych, zgodnie ze złożoną dyspozycją, 10) przyjmowania lokat na zlecenie, 11) uruchomienia usługi bankowości elektronicznej przez instalację jednakowego dla Starostwa i jednostek podległych systemu wyposażonego w funkcję tworzenia paczek, tj. wysyłania większej ilości przelewów jednocześnie bez konieczności przesyłania każdego osobno. Oprogramowanie musi obsługiwać podział uprawnień wprowadzanie/ zatwierdzanie przelewów, umożliwiać uzyskanie bieżącej informacji o stanie rachunków bankowych oraz bieżącego odbioru wyciągu bankowych wraz z załącznikami w ustalonym i zatwierdzonym formacie ( o zmianie formatu Zamawiający musi zostać poinformowany min 2 miesiące wcześniej), 12) funkcja bezpiecznej transmisji przez sieć internet, szyfrowanie komunikacji protokołem SSL minimum 128 bitowym kluczem, uwierzytelnienie użytkownika (karta magnetyczna, karta chip), 13) obsłudze i serwisowaniu systemu bankowości elektronicznej: a) czas reakcji po zgłoszeniu problemu: centrum obsługi/wsparcie techniczne - max. 1 godzina, serwisu - max. 4 godziny, b) czas usunięcia usterki: max. do 12:00 godziny następnego dnia roboczego, c) całkowity maksymalny czas braku dostępu w ciągu roku - nie dłużej niż 36 godzin, d) czas odpowiedzi na piśmie na sytuacje do wyjaśnienia - nie dłużej niż 3 dni robocze, 14) w ramach obsługi bankowej Wykonawca przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiającemu bez ponoszenia dodatkowych opłat: a) potwierdzenie stanu salda rachunków na koniec każdego roku w okresie obowiązywania umowy, b) odpis dokumentów, c) dzienne wyciągi bankowe wraz z załącznikami w formie elektronicznej lub papierowej, d) złożone depozyty, e) zaświadczenia i opinie bankowe, f) szkolenie, eksploatację i serwis elektronicznej obsługi rachunków typu Home Banking, g) uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym, h) niewykorzystany limit kredytu obrotowego, i) aneksy do umów. 15) wykonawca przedmiotu zamówienia powinien posiadać oddział na terenie miasta Żagań, Szprotawa i Iłowa, woj. lubuskie a jeśli takiego nie posiada zapewni odbiór gotówki z kasy do banku i pobór gotówki z banku do kasy (w miarę potrzeby), 16) wykonawca przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiającemu skrytkę depozytową, 17) wykonawca przedmiotu zamówienia nie ograniczy limitów dziennych obrotów na rachunkach bankowych oraz limitów jednorazowych operacji z rachunków, 18) składanie zapytań, reklamacji, wniosków o otwarcie rachunków w trakcie trwania umowy oraz wszelkie kontakty z wykonawcą przedmiotu zamówienia będą dokonywane za pośrednictwem oddziału znajdującego się na terenie miasta Żagań, Szprotawa i Iłowa. INFORMACJE DODATKOWE: a) budżet Powiatu Żagańskiego na lata 2013 - 2015 znajduje się na stronie www.bip.powiatzaganski.pl, b) ilość obsługiwanych rachunków bankowych - ok. 200, c) wypłaty gotówkowe miesięcznie szacunkowo - 500.000,00 zł d) wpłaty gotówkowe miesięcznie szacunkowo - 200.000,00 zł e) ilość dokonywanych przelewów miesięcznie szacunkowo - 5.000,00 szt. f) ilość przekazywanych przelewów w formie papierowej miesięcznie - 50 szt. g) ilość pobranych czeków miesięcznie - 100 szt. h) ilość stanowisk Home Banking - 16
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie rachunków bankowych i lokat krótkoterminowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach