Powiat Żagański ogłasza przetarg
- Adres: 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 4777901
- Data zamieszczenia: 2015-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Żagański
ul. Dworcowa 39 39
68-100 Żagań, woj. lubuskie
tel. 68 4777901
REGON: 97071767700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych, polegająca na prowadzeniu bankowej obsługi budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych (wykaz jednostek podległych stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) w zakresie: 1) otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących, funduszy specjalnego przeznaczenia i innych rachunków pomocniczych w PLN i EURO oraz rachunków Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej (ok. 200 rachunków). Otwieranie rachunków bankowych, poza tymi o których mowa w czynnościach przygotowawczych do realizacji bankowej obsługi Powiatu i jednostek podległych, będzie następowało nie później niż następnego dnia roboczego po złożeniu przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego. 2) dokonywania przelewów na konto w banku obsługującym i na konta w innych bankach, 3) realizowania poleceń przelewu w formie papierowej i elektronicznej, 4) przyjmowania wpłat i dokonywania wypłat gotówkowych przez Zamawiającego i jego jednostki podległe, 5) uznaniu i obciążaniu rachunków bankowych w dniu operacji, 6) potwierdzania stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich otwartych rachunkach (wyciągi bankowe elektroniczne wraz z załącznikami z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji), 7) uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym budżetu powiatu do wysokości określonej w Uchwale Budżetowej (należy przyjąć kwotę 2.000.000,00 zł w każdym roku), do obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć WIBOR 6M z dnia 8 kwietnia 2015 roku w wysokości 1,66% 8) oprocentowaniu środków na wszystkich prowadzonych rachunkach (naliczanie i kapitalizacja odsetek dokonywana w okresach miesięcznych, ostatniego dnia miesiąca), 9) usługi (wyzerowania) wskazanych rachunków, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach Starostwa i jednostek podległych, zgodnie ze złożoną dyspozycją, 10) przyjmowania lokat na zlecenie, 11) uruchomienia usługi bankowości elektronicznej przez instalację jednakowego dla Starostwa i jednostek podległych systemu wyposażonego w funkcję tworzenia paczek, tj. wysyłania większej ilości przelewów jednocześnie bez konieczności przesyłania każdego osobno. Oprogramowanie musi obsługiwać podział uprawnień wprowadzanie/ zatwierdzanie przelewów, umożliwiać uzyskanie bieżącej informacji o stanie rachunków bankowych oraz bieżącego odbioru wyciągu bankowych wraz z załącznikami w ustalonym i zatwierdzonym formacie ( o zmianie formatu Zamawiający musi zostać poinformowany min 2 miesiące wcześniej), 12) funkcja bezpiecznej transmisji przez sieć internet, szyfrowanie komunikacji protokołem SSL minimum 128 bitowym kluczem, uwierzytelnienie użytkownika (karta magnetyczna, karta chip), 13) obsłudze i serwisowaniu systemu bankowości elektronicznej: a) czas reakcji po zgłoszeniu problemu: centrum obsługi/wsparcie techniczne - max. 1 godzina, serwisu - max. 4 godziny, b) czas usunięcia usterki: max. do 12:00 godziny następnego dnia roboczego, c) całkowity maksymalny czas braku dostępu w ciągu roku - nie dłużej niż 36 godzin, d) czas odpowiedzi na piśmie na sytuacje do wyjaśnienia - nie dłużej niż 3 dni robocze, 14) w ramach obsługi bankowej Wykonawca przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiającemu bez ponoszenia dodatkowych opłat: a) potwierdzenie stanu salda rachunków na koniec każdego roku w okresie obowiązywania umowy, b) odpis dokumentów, c) dzienne wyciągi bankowe wraz z załącznikami w formie elektronicznej lub papierowej, d) złożone depozyty, e) zaświadczenia i opinie bankowe, f) szkolenie, eksploatację i serwis elektronicznej obsługi rachunków typu Home Banking, g) uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym, h) niewykorzystany limit kredytu obrotowego, i) aneksy do umów. 15) wykonawca przedmiotu zamówienia powinien posiadać oddział na terenie miasta Żagań, Szprotawa i Iłowa, woj. lubuskie a jeśli takiego nie posiada zapewni odbiór gotówki z kasy do banku i pobór gotówki z banku do kasy (w miarę potrzeby), 16) wykonawca przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiającemu skrytkę depozytową, 17) wykonawca przedmiotu zamówienia nie ograniczy limitów dziennych obrotów na rachunkach bankowych oraz limitów jednorazowych operacji z rachunków, 18) składanie zapytań, reklamacji, wniosków o otwarcie rachunków w trakcie trwania umowy oraz wszelkie kontakty z wykonawcą przedmiotu zamówienia będą dokonywane za pośrednictwem oddziału znajdującego się na terenie miasta Żagań, Szprotawa i Iłowa. INFORMACJE DODATKOWE: a) budżet Powiatu Żagańskiego na lata 2013 - 2015 znajduje się na stronie www.bip.powiatzaganski.pl, b) ilość obsługiwanych rachunków bankowych - ok. 200, c) wypłaty gotówkowe miesięcznie szacunkowo - 500.000,00 zł d) wpłaty gotówkowe miesięcznie szacunkowo - 200.000,00 zł e) ilość dokonywanych przelewów miesięcznie szacunkowo - 5.000,00 szt. f) ilość przekazywanych przelewów w formie papierowej miesięcznie - 50 szt. g) ilość pobranych czeków miesięcznie - 100 szt. h) ilość stanowisk Home Banking - 16 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie rachunków bankowych i lokat krótkoterminowych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000 zł na sfinansowanie deficytu budżetu
Dodano: 2016-06-30 - Kompleksowa obsługa rachunków bankowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej oraz jednostek organizacyjnych (ADM 1-5)
Dodano: 2016-06-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 260 000 zł
Dodano: 2015-12-01 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Bogdaniec i jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2015-11-27 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żary o statusie miejskim oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-11-25 - Usługi bankowe na rzecz Urzędu Miasta Zielona Góra oraz miejskich jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-07-20 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Sulęcin oraz podległych jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2015-06-08 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Trzebiechów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Trzebiechów
Dodano: 2015-05-07 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Trzebiechów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Trzebiechów
Dodano: 2015-04-17 - Obsługa rachunków bankowych budżetu Powiatu Wschowskiego
Dodano: 2015-03-25