Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Sulęcin oraz podległych jednostek organizacyjnych.

Urząd Miejski w Sulęcinie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7553601 , fax. 095 7552122
  • Data zamieszczenia: 2015-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sulęcinie
    ul. Lipowa 18 18
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 095 7553601, fax. 095 7552122
    REGON: 00052617900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Sulęcin oraz podległych jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Obsługa bankowa budżetu Gminy Sulęcin i jednostek podległych, polegająca na prowadzeniu bankowej obsługi budżetu Gminy Sulęcin i jednostek podległych (wykaz jednostek stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ) w zakresie: 1) Otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, przy czym Zamawiający wymaga spełniania łącznie następujących warunków: -możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych również w walutach obcych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, -możliwość obrotu walutowego między rachunkami jak również za pośrednictwem poleceń przelewu, -potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, -oprocentowanie środków PLN na rachunkach, liczone jako stawka WIBOR 1M, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca, tj. w ostatnim dniu kalendarzowym, -oprocentowanie rachunków walutowych wg stawek obowiązujących w banku Wykonawcy. 2) Bezpłatne przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych (przy czym te wpłaty i wypłaty realizowane będą w formie otwartej), 3) Bezpłatną realizację przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach: -przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, tj. w momencie zatwierdzenia do realizacji. -przelewy złożone w formie papierowej do godziny 15:00 powinny być realizowane w tym samym dniu, -możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych. 4) Bezpłatne potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy (tj. codziennym sporządzaniu WB do pobrania w formie pliku elektronicznego lub odbieranych w banku w formie papierowej). 5) Bezpłatne wdrożenie w terminie 7 dni od daty podpisania umowy systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych, w tym: -zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej zarówno w Urzędzie Miejskim jak i w jednostkach podległych, przy założeniu, że system bankowy składa się z dwóch części tj. bazy danych i aplikacji. Cześć bazodanowa może być zlokalizowana zarówno u Oferenta jak i Zamawiającego (wszystkie lokalizacje wymienione w części II.1.3) ust. 1 SIWZ ), przy zachowaniu wszystkich niezbędnych zabezpieczeń. W przypadku zlokalizowania części bazodanowej u Oferenta, jest wymagana zgodność z sieciowym systemem operacyjnym Windows Serwer 2008 R2 - Windows Serwer 2012. Cześć aplikacyjna może być uruchamiana w przeglądarce Internetowej lub może być samodzielną aplikacją, gdzie wymagana jest zgodność z systemem operacyjnym Windows XP- Windows Wszystkie niezbędne licencje, prawa licencyjne do części bazodanowej i części aplikacyjnej muszą być dostarczone nieodpłatnie. Aplikacja musi zapewnić import pojedynczych przelewów lub paczek przelewów eksportowanych przez system księgowy Zamawiającego. Dostęp do systemu bankowego w rozumieniu zalogowania się przez osobę upoważnioną i pracę na nim musi być dodatkowo tak zabezpieczony, aby miało to miejsce tylko i wyłącznie z lokalizacji wymienionych w ust. 1 części II.1.3) SIWZ, w przypadku zlokalizowania części bazodanowej u Oferenta. -serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 12 godzin, -w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, -przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, w zależności od zgłoszonych potrzeb. 6) Bezpłatne wydawanie blankietów czekowych do rachunków bankowych. 7) Bezpłatne wydawanie kart płatniczych typu charge z limitem rocznym do kwoty 5.000 zł (z uwzględnieniem przepisów prawa bankowego) do rachunku bieżącego oraz generowanie (wydruk) transakcji z karty płatniczej. 8) Bezpłatne zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot na wskazany rachunek bankowy. 9) Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych. 10) Bezpłatne przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie. 11) Bezpłatne wydawanie opinii i zaświadczeń oraz historii prowadzonych rachunków na wniosek posiadacza rachunku. 12) Lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych (w tym również typu overnight), bez pobierania opłat i prowizji z tytułu obsługi lokat, z możliwością negocjowania stawek oprocentowania przy lokowaniu nadwyżek środków na okresy niestandardowe. 13) Zagwarantowanie dostępności do usług w Sulęcinie (t.j. dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych, odbieranie czeków) przez wszystkie dni w roku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy oraz sobotami, w godzinach 9.30-16.30. 14) Uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym (corocznie) z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych i Prawa bankowego, w tym bezpłatne rozpatrzenie wniosku o kredyt w rachunku bieżącym, udzielenie kredytu w rachunku bieżącym, bez opłat i prowizji od niewykorzystanej części linii kredytowej. 15) Zapewnienie dostępności wymiany walut obcych (EURO, CHF) na terenie Sulęcina. System bankowości elektronicznej winien zapewniać co najmniej: 1) dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, 2) dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym tj. w momencie zatwierdzenia do realizacji, 3) możliwość dokonywania przelewów bankowych, 4) generowanie (wydruk) wyciągów bankowych wraz załącznikami, 5) pełną informację o dacie i godzinie operacji, 6) przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, 7) umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, 8) wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, 9) system ten musi być systemem bezpiecznym- dostęp zabezpieczony chronionym hasłami, natomiast autoryzacja operacji winna się odbywać za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego, gdzie Zamawiający otrzyma nieodpłatnie co najmniej 7 zestawów do bezpiecznego podpisu elektronicznego (czytnik USB + karta procesorowa ) oraz co najmniej po 2 zestawy dla każdej jednostki wymienionej w zał. do SIWZ. Dodatkowe karty procesorowe również muszą być wydawane nieodpłatnie. 10) system w wersji home-banking lub bankowości internetowej we wszystkich jednostkach. W przypadku awarii systemu leżącego po stronie Wykonawcy zapewnienie obsługi przelewów w formie papierowej na warunkach jak dla przelewów elektronicznych, 11) udostępnianie elektronicznego podglądu operacji na rachunkach bankowych, 12) przyjmowanie wpłat za pomocą terminali płatniczych z zastrzeżeniem zagwarantowania identyfikowalności wpłaty, przy czy Zamawiający zastrzega sobie, iż instalacja i uruchomienie terminali płatniczych może nastąpić dopiero na pisemne żądanie Zamawiającego w okresie nie dłuższym niż połowa czasu realizacji umowy oraz Zamawiający może zażądać deinstalacji terminali płatniczych po okresie co najmniej 6 miesięcy od ich instalacji i uruchomienia. Inne wymogi w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) W trakcie obowiązywania umowy nie wzrosną prowizje ani opłaty od czynności bankowych objętych przedmiotem zamówienia, w odniesieniu do ich wartości określonych w ofercie oraz umowie zawartej z Zamawiającym. 2) Zgoda Banku na negocjowanie stawek oprocentowania przy lokowaniu nadwyżek środków na okresy niestandardowe- warunek zostanie zawarty w umowie. 3) Zobowiązanie się do miesięcznej kapitalizacji odsetek na rachunkach bankowych Zamawiającego. 4) Gwarancja dostępności do usług w Sulęcinie (t.j. dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych) przez wszystkie dni w roku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy oraz sobotami, w godz. 9.30-16.30. 5) Zobowiązanie się do corocznego uruchamiania kredytu w rachunku bieżącym z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych i Prawa bankowego. 6) Zobowiązanie się do zainstalowania usługi typu home-banking lub bankowości internetowej we wszystkich jednostkach, o których mowa w pkt. III SIWZ w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia podpisania umowy oraz zapewnienia obsługi przelewów w formie papierowej w przypadku awarii systemu home-banking lub łącz telekomunikacyjnych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy na warunkach jak dla przelewów elektronicznych. 7) Zapewnienie lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach (w tym również typu overnight) oraz wyrażenia zgody na lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach ( w tym również typu overnight) w innych bankach. 8) Wykonawca musi być uczestnikiem systemu ELIXIR i zapewni tzw. zerową datę waluty na płatności z konta Zamawiającego. 9) Zobowiązanie do udostępnienia elektronicznego podglądu operacji na rachunkach bankowych (dla każdej z jednostek wymienionych w rozdz. II w zakresie jej rachunków oraz dla Gminy Sulęcin do wszystkich rachunków bankowych). 10) Zobowiązanie się do stosowania takich samych warunków umowy i współpracy w okresie trwania umowy dla wszystkich jednostek wymienionych w II.1.3) ust. 1 oraz ewentualnych jednostek organizacyjnych Gminy, które powstaną w trakcie trwania umowy. INFORMACJE DODATKOWE - ilość obsługiwanych rachunków bankowych - ok. 30 -wypłaty gotówkowe miesięcznie szacunkowo- ok.100 tys. zł - wpłaty gotówkowe miesięcznie szacunkowo- ok. 500 tys. zł - ilość dokonywanych przelewów miesięcznie szacunkowo- ok. 2400 - ilość przekazywanych przelewów w formie papierowej miesięcznie- ok.100 - ilość pobranych czeków miesięcznie- ok.30
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie rachunków
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach