Przetargi.pl
Usługi bankowe na rzecz Urzędu Miasta Zielona Góra oraz miejskich jednostek organizacyjnych

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2015-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi bankowe na rzecz Urzędu Miasta Zielona Góra oraz miejskich jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa Zamawiającego tj. Urzędu Miasta i według stanu na dzień ogłoszenia przetargu 76 jednostek budżetowych Miasta. Wykaz jednostek organizacyjnych miasta objętych przetargiem ustalony zarządzeniem Nr 11.2015.K Prezydenta Miasta Zielona Góra - Kierownika Urzędu z dnia 19 maja 2015 r. w sprawie wyznaczenia jednostki do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego na usługi bankowe na rzecz Urzędu Miasta Zielona Góra oraz miejskich jednostek organizacyjnych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje następujące usługi: 1) otwieranie i zamykanie rachunków bankowych Urzędu Miasta oraz miejskich jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami kierownika jednostki organizacyjnej miasta objętej niniejszym zamówieniem, na bieżąco, zgodnie z aktualnymi potrzebami; 2) realizowanie poleceń przelewów krajowych i zagranicznych, zarówno zleceń złożonych elektronicznie jak i papierowo, w wybranych oddziałach banku na terenie Zielonej Góry niezależnie od tego, w którym oddziale banku będą otwarte i prowadzone rachunki; 3) zapewnienie realizacji wypłat gotówkowych w formie otwartej jak i formie zamkniętej; 4) wydanie i obsługa kart płatniczych oraz sporządzanie zestawienia operacji nie rzadziej niż raz w miesiącu rozliczeniowym; 5) świadczenie usługi konsolidacji sald obejmującej wskazane przez Zamawiającego rachunki bieżące Urzędu Miasta (w tym rachunek podstawowy Miasta Zielona Góra) i rachunki bieżące miejskich jednostek budżetowych; 6) świadczenie usługi bankowości elektronicznej; 7) przyjmowanie depozytów rzeczowych i ich przechowywanie; 8) założenie i prowadzenie w systemie wirtualnych rachunków kontrahenckich, rachunków bankowych służących obsłudze indywidualnych wpłat masowych z tytułu podatków i innych opłat pobieranych przez Miasto; 9) przyjmowanie wpłat gotówkowych od Zamawiającego tj. Urząd Miasta oraz miejskie jednostki budżetowe w formie otwartej jak i zamkniętej, również z wykorzystaniem wrzutni nocnej; 10) uruchomienie usług związanych z realizacją i rozliczaniem transakcji opłacanych kartami płatniczymi w kasach Zamawiającego, to jest płatności bezgotówkowych za pośrednictwem terminali płatniczych; 11) dokonywanie zamiany nominałów gotówki, w placówce zlokalizowanej w siedzibie Urzędu Miasta przy ul. Podgórnej 22, na potrzeby kasjerów Zamawiającego; 12) zapewnienie bilonu dla miejskich jednostek organizacyjnych zgodnie ze złożonymi przez nie dyspozycjami; 13) przyjmowanie do wykonania dyspozycji stałych zleceń, realizowanie złożonych zleceń oraz odwoływanie tych zleceń w oparciu o złożone dyspozycje; 14) przygotowywanie na pisemną prośbę Zamawiającego opinii, zestawień i raportów w zakresie prowadzonej obsługi bankowej jak również dokumentów, których nie można uzyskać poprzez system bankowości elektronicznej; 15) zapewnienie usługi zerowania wskazanych rachunków bankowych z dniem 31 grudnia każdego roku; 16) zapewnienie doradcy bankowego, poprzez wyznaczenie pracownika, który będzie odpowiedzialny za utrzymanie stałej współpracy, bieżące kontakty operacyjne i wyjaśnianie wszelkich niezgodności; 17) przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego tj. Urzędu Miasta i miejskich jednostek budżetowych w zakresie obsługi bankowości elektronicznej oraz obsługi terminali płatniczych; 18) zapewnienie integracji systemu bankowości elektronicznej z systemem finansowo-księgowym Urzędu Miasta i miejskich jednostek organizacyjnych; 19) dostarczenie przez Wykonawcę wszelkich urządzeń niezbędnych do dostępu użytkownika końcowego do systemu bankowości elektronicznej oraz wszelkich dodatkowych akcesoriów zapewniających ochronę danych i bezpieczeństwo pracy dla użytkowników korzystających z systemu; 20) dostarczenie przez Wykonawcę terminali komputerowych umożliwiających obsługę kart płatniczych oraz wszelkich dodatkowych akcesoriów zapewniających prawidłowe funkcjonowanie tych urządzeń; 21) oprocentowanie środków pieniężnych w złotych zgromadzonych na rachunkach bieżących/pomocniczych Zamawiającego tj. Urzędu Miasta i miejskich jednostek budżetowych będzie równe iloczynowi stopy WIBID1M i współczynnika zaoferowanego przez Wykonawcę; 22) oprocentowanie rachunków walutowych Zamawiającego tj. Urzędu Miasta i miejskich jednostek budżetowych będzie liczone jako iloczyn stawki EURIBOR 1M i współczynnika zaoferowanego przez Wykonawcę.. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ - pkt 10) listę nie mniej niż 3 oddziałów banku Wykonawcy na terenie Zielonej Góry z ich nazwami i adresami, w których prowadzić będzie obsługę bankową Urzędu Miasta Zielona Góra oraz miejskich jednostek organizacyjnych. 5. Wyłoniony w drodze postępowania Wykonawca przedłoży przed podpisaniem umowy regulamin prowadzenia rachunków bankowych dla firm oraz taryfy opłat i prowizji pobieranych przez bank za świadczenie usług, a w przypadku nie posiadania takich dokumentów - inne równorzędne dokumenty regulujące zasady prowadzenia rachunków bankowych dla firm oraz taryfy opłat i prowizji pobieranych przez bank za świadczenie usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 20.000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość stóp oprocentowania środków na wszystkich rachunkach bankowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach