Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3607356 , fax. 071 360 73 31
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
ul. Januszowicka 15A 15A
53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3607356, fax. 071 360 73 31
REGON: 93104008800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przedszkola 6-oddziałowego w szybkiej technologii z zagospodarowaniem terenu we Wrocławiu przy ul. Krępickiej wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zakres zamówienia obejmuje : a)opracowanie dokumentacji projektowej dla potrzeb realizacji robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, b)budowę przedszkola wraz z przyłączami oraz ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót i złożeniem wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 110 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 1.5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) osobami posiadającymi uprawnienia projektowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji i sieci sanitarnych, instalacji i sieci elektrycznych będącymi członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego b) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. c) kierownikami robót posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności: instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, sieci elektryczne, sieci sanitarne. Wymagane jest, by w/w osoby były członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.6. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowali minimum 1 projekt budowlano-wykonawczy budowy obiektu w szybkiej technologii o powierzchni użytkowej min. 1000 m2. b) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 1 zamówienie polegające na budowie obiektu o powierzchni użytkowej min. 1000 m2 w szybkiej technologii. W/w przedsięwzięcia muszą być wykonane z należytą starannością. 1.7. znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 3,0 miliony złotych Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 1) 2. Dowód wniesienia wadium 3. Pełnomocnictwo - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP) Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 1.1.) 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (wzór 1.2.), zawierający dane: projektantów posiadających uprawnienia do projektowania w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji i sieci sanitarnych, instalacji i sieci elektrycznych 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (wzór 1.2. A), zawierający dane: kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i kierowników robót branżowych w zakresie instalacji i sieci sanitarnych oraz instalacji i sieci elektrycznych. 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9, Wykonawca wskazał inne podmioty udostępniające osoby zdolne do wykonania zamówienia 12. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych w załączniku (wzór 1.2 i 1.2.A) do pełnienia funkcji projektantów, kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia 13. Aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie.( j.w.) 14. Wykaz wykonanych zamówień (doświadczenie zawodowe w projektowaniu ) zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj.: opracowali minimum 1 projekt budowlano-wykonawczy budowy obiektu w szybkiej technologii o powierzchni użytkowej min. 1000 m2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że opracowania zostały wykonane należycie. (wzór 1.3.) 15. Wykaz wykonanych robót budowlanych (doświadczenie zawodowe w wykonawstwie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór 1.3A), zawierający minimum 1 zamówienie polegające na polegające na budowie obiektu o powierzchni użytkowej min. 1000 m2 w szybkiej technologii. 16. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 17. Opis technologii budowy przedszkola wraz z opisem sposobu wykonania robót 18. Karty techniczne, atesty, certyfikaty itp., dla systemu lub głównych elementów konstrukcyjnych. 19. Rysunki, wizualizacje proponowanych rozwiązań
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór Wykonawcy na opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa budynku dawnego Teatru Letniego w Legnicy dla potrzeb adaptacji obiektu na Centrum Kultury, Nauki i Edukacji Witelona.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa Stadionu Sportowego Zakrzów przy ul. Niepodległości 6 we Wrocławiu - rozbiórka budynku typu Lipsk, utylizacja okładzin azbestowych, rozbiórka niecki basenowej, nadbudowa na istniejących fundamentach jednej kondygnacji lub budowa budynku szatniowo-sanitarnego od podstaw - WPI299.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla obiektu pn. Centrum Technologii Nanofotonicznych Politechniki Wrocławskiej zlokalizowanego przy ul. Długiej we Wrocławiu w zakresie określonym w programie funkcjonalno-użytkowym (Etap I,II i III) oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji (Etap IV).ZP/BZP/099/2016
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa budynku zaplecza klubu sportowego (szatnie - łaźnie) wraz z infrastrukturą
Dodano: 2016-07-26 - Wybór Wykonawcy na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Legnicy.
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy Zamku Piastowskiego w Legnicy - DU-Z.272.52.2016
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie audytu energetycznego, studium wykonalności projektu oraz programu funkcjonalno - użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynku biurowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ul. Walońska 3-5 Wrocław.
Dodano: 2016-07-07 - Na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający - Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Bolesławcu sp. z o.o. zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi pn.: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Żwirki i Wigury 12 w Bolesławcu
Dodano: 2016-06-24 - WYKONANIE PROJEKTÓW ZAMIENNYCH DLA PRZEBUDOWY I TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU NR 20 NA BUDYNEK KULTU RELIGIJNEGO ORAZ BUDYNKU NR 21 NA BUDYNEK LABORATORIUM Sprawa nr WNP/418/PN/2016
Dodano: 2016-06-21 - Zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa budynku zaplecza klubu sportowego (szatnie - łaźnie) wraz z infrastrukturą
Dodano: 2016-06-14