Przetargi.pl
Budowa placu zabaw w Bielanach Wrocławskich przy ul. Brzozowej, działka nr 128/4 na podstawie koncepcji architektonicznej - w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2015-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw w Bielanach Wrocławskich przy ul. Brzozowej, działka nr 128/4 na podstawie koncepcji architektonicznej - w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest - Budowa placu zabaw w Bielanach Wrocławskich przy ul. Brzozowej, działka nr 128/4 na podstawie koncepcji architektonicznej - w systemie zaprojektuj i wybuduj. 1.Koncepcja architektoniczno-budowlana została opracowana przez jednostkę projektową ARCHILAND Robert Szumski . Zawiera ona: - projekt elementów przeznaczonych do likwidacji - projekt nawierzchni utwardzonych - projekt terenu utwardzonego - projekt elementów małej architektury - projekt instalacji monitoringu wizyjnego - projekt ukształtowania terenu 2. Koncepcja w branży zieleni zawiera: - zabezpieczenie roślinności w czasie prac budowlanych - projekt roślinności przeznaczonej do adaptacji - projekt roślinności przeznaczonej do usunięcia - roślinność projektowaną - projekt terenu zielonego - trawników 3. Teren objęty opracowaniem o pow. 2860m2 położony jest na działce nr 128/4 Bielany Wrocławskie . Koncepcja o której mowa powyżej jest integralną częścią siwz i precyzuje wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia. 4. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna zostać opracowana w wersji drukowanej oraz elektronicznej. Do projektu budowlanego (3 egz.) winny być dołączone: projekt wykonawczy (3 egz.). Łącznie z projektem należy wykonać specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (2 egz.) , przedmiar i kosztorys inwestorski. 5. Wszystkie uzgodnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia leżą w gestii wykonawcy ( zezwolenia na wycinkę drzew, uzgodnienia z konserwatorem zabytków itp. ). Wykonawca jest zobowiązany do ich uzyskania własnym staraniem i na swój koszt. 6. Wykonawca uzyska pozwolenie na budowę z klauzulą ostateczności lub zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie zgłoszenia w zależności od charakteru ostatecznego opracowania. 7. Jednym z elementów przedmiotu zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placów zabaw Urządzenia i zestawy zabawowe mają być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do przedstawionych w koncepcji . Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - rozwiązania nie gorsze od przedstawionych w załączonej koncepcji. Wymiary poszczególnych elementów powinny być dostosowane do stanu istniejącego dla którego przyjęto wymiary opisane w załączniku i odpowiednie strefy bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych. Rozwiązania równoważne powinny być zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego tzn. posiadać wymaganą funkcję, wymiar, zbliżoną kolorystykę, nie niższą jakość. Pod względem estetyki nie powinny odbiegać od wzorów przedstawionych w załączniku graficznym z opisem. Elementy wyposażenia placu zabaw mają być wykonane z materiałów o konstrukcji drewnianej, we wskazanych przypadkach metalowej, umożliwiających długoletnie użytkowanie oraz wysoką odporność na zniszczenia i warunki atmosferyczne. Wypełnienia urządzeń muszą być wykonywane z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne. Wszystkie materiały użyte przy wykonaniu urządzeń powinny spełniać normę PN-EN 1176. Zamawiający wymaga aby dostawca urządzeń przedstawił certyfikat ich zgodności z normą PN-EN 1176 wydany przez jednostkę akredytowaną przy POLSKIM CENTRUM AKREDYTACJI w zakresie certyfikacji tej normy. Zamawiający wymaga, aby certyfikaty urządzeń proponowanych przez wykonawcę zostały złożone na etapie montażu urządzeń . Certyfikaty powinny się odwoływać do nazw i kart katalogowych urządzeń , które Wykonawca zamierza zamontować w ramach niniejszego zamówienia . Certyfikaty powinny być wydane w jęz. polskim , a ich okres ważności nie powinien upływać przed dniem planowanego wykonania całości przedmiotu zamówienia . Każde urządzenie musi mieć swoją kartę katalogową (techniczną), oraz wymaganą po zamontowaniu na miejscu tabliczkę znamionową. Karty katalogowe ( techniczne ) urządzeń muszą być dostarczone dla wszystkich urządzeń wyposażenia placu zabaw najpóźniej z dostawą danego urządzenia. 8.Cena dostawy i montażu urządzeń na plac zabaw obejmuje : -zabezpieczenie terenu -zakup, dostawę i montaż urządzeń wraz z wytyczeniem urządzeń , wykonaniem wykopów, fundamentowaniem, zasypaniem wykopów i zagęszczeniem zasypki. Montaż urządzeń - zgodny z zaleceniami producenta. - udział Wykonawcy w odbiorach poszczególnych elementów zamówienia i wykonanie ewentualnych poprawek . -zapewnienie serwisu gwarancyjnego tj. corocznych przeglądów i konserwacji urządzeń ( przynajmniej trzy przeglądy w okresie 36 miesięcy) 9.Wymagany okres gwarancyjny dla urządzeń - 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE JEST WYMAGANE

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: PRZEDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI I RĘKOJMI DO 48 MIESIĘCY
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach