Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego dróg gminnych - ul. Motylkowa i ul. Malownicza w miejscowości Wysoka - w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2015-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego dróg gminnych - ul. Motylkowa i ul. Malownicza w miejscowości Wysoka - w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest - Budowa oświetlenia drogowego dróg gminnych - ul. Motylkowa i Malownicza w miejscowości Wysoka - w systemie zaprojektuj i wybuduj. Budowa oświetlenia drogowego o dł .ok 430 m ( 13 lamp) na dz. nr 33/11, 33/10, 33/180, 33/209. Integralną częścią siwz jest: program funkcjonalno-użytkowy ( zał.8a), opis rozwiązań technicznych (zał. 8b) oraz projekt zagospodarowania terenu ( zał.8c) 2.Wykonawca zobowiązany jest w uzgodnieniu z Zamawiającym wykonać projekt budowlany i wykonawczy w branży instalacji zewnętrznej elektrycznej tj. oświetlenia ulic wskazanych powyżej, oraz przekazać Zamawiającemu projekty w 2 egzemplarzach każdy oraz jedną wersję elektroniczną. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym winien sporządzić specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wycenę kosztorysową robót. Wykonawca powinien zaprojektować i wykonać usunięcie wszystkich kolizji z infrastrukturą techniczną. Po uzyskaniu wszystkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień oraz ostatecznego pozwolenia na budowę zrealizować roboty budowlane i towarzyszące w zakresie zamówienia. Do Wykonawcy należy ponadto zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem kompletnej dokumentacji powykonawczej ( dla Zamawiającego dwa egzemplarze). Wykonawca ponadto jest zobowiązany do uwzględnienia następujących kosztów wykonania zamówienia : - wszelkich uzgodnień związanych z realizacją przedmiotu zamówienia poczynione w imieniu Zmawiającego - wykonania w porozumieniu z Zamawiającym projektu organizacji ruchu na czas budowy ( jeżeli będzie konieczny) - wystąpienia o dziennik budowy w imieniu Zamawiającego - złożenia w imieniu Zamawiającego - do PINB we Wrocławiu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz uruchomienie oświetlenia - pozostałych kosztów własnych i cudzych , które należy ponieść w celu prawidłowej realizacji zamówienia 3. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie składował i usuwał na własny koszt i we własnym zakresie wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację robót poprzez zabezpieczenie nadzoru wykonawczego oraz ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo robót wykonywanych przez siebie oraz ewentualnych podwykonawców. 4. .Składowanie gruzu lub urobku może odbywać się nieodpłatnie na składowisku odpadów w Tyńcu n/Ślęzą jednak Wykonawca musi zapewnić swój załadunek, transport, wyładunek oraz rozplantowanie przywiezionej ziemi i gruzu zgodnie z zarządzeniem Wójta Gminy Kobierzyce na podstawie kart przekazania odpadów ( Zarządzenie Nr RBPPiZN-OŚiGO-205/0151/2008 Wójta Gminy Kobierzyce z dn.16 października 2008r.) 5.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, a w szczególności inspektorom nadzoru, pracownikom organów nadzoru budowlanego, dostępu na teren budowy oraz do wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane prace budowlane. Wykonawca jest zobowiązany, na każde żądanie przedstawicieli z ramienia Zamawiającego, do przedłożenia atestów, certyfikatów, aprobat technicznych zastosowanych materiałów budowlanych (w jęz. polskim). 6. Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania tj. np. wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo-technicznej jak również inne koszty towarzyszące np: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty ewentualnej wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg lub innego terenu zagęszczenia gruntu, W celu prawidłowej oceny przedmiotu zamówienia zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 7. Jeśli w siwz występują wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w siwz. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne powinien bezwzględnie załączyć je do oferty wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami . 8. Wynagrodzenie z tytułu wykonania zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużony do 48miesięcy okres gwarancyjny
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach