Przetargi.pl
Budowa obiektu wielofunkcyjnego w miejscowości Gaj Oławski w gminie Oława

Gmina Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3133044 , fax. 71 3130199
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
    pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28 28
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3133044, fax. 71 3130199
    REGON: 93193486800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaolawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektu wielofunkcyjnego w miejscowości Gaj Oławski w gminie Oława
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu wielofunkcyjnego w m. Gaj Oławski, gmina Oława. Budynek wolnostojący, parterowy częściowo podpiwniczony. Obiekt murowany w technologii tradycyjnej. Fundamenty żelbetowe, ściany fundamentowe z bloczków betonowych ocieplone styropianem, ściany konstrukcyjne z pustaków Porotherm, ściany działowe z pustaków Porotherm. Strop nad piwnicą żelbetowy. Konstrukcję dachu stanowią dźwigary kratowe drewniane. Pokrycie dachu dachówka ceramiczna. Strop izolowany wełną mineralną 30 cm. W obiekcie należy wykonać instalację wody użytkowej i przeciwpożarowej z 2 hydrantami w budynku i jednym zewnętrznym, kanalizację sanitarną, instalację centralnego ogrzewania z kotłownią olejową, instalację wentylacji mechanicznej, energii elektrycznej i odgromowej, ponadto przyłącze wody, WLZ, zbiornik na ścieki V= 10,00m3 o konstrukcji żelbetowej. Wykonać należy dojścia, parking oraz zlikwidować istniejący wał ziemny. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dodatkowo: - zabezpieczenie terenu wokół obiektu na czas trwania robót; - przygotowanie terenu do prowadzenia budowy - wycięcie krzaków, wykarczowanie korzeni, usunięcie humusu itp.; - przygotowanie harmonogramu robót na żądanie inwestora; - koszty związane z rozwiązaniem wszelkich kolizji (uzgodnienia, naprawy, itp); - zapewnienie stałego porządku i czystości na placu budowy; - opłaty za uzgodnienia, koszt zużycia energii, wody; - przywrócenie terenu wokół obiektu do stanu pierwotnego; - odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami; - zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowanie planu BIOZ; - prowadzenie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; - sporządzenie dokumentacji powykonawczej; - wszelkie opłaty związane z odbiorami np. badanie wody, badanie skuteczności wentylacji, przegląd kominiarza, i inne; - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu w imieniu inwestora. Zaleca się wizję lokalną przed przystąpieniem do wyceny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja projektowa. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na etapie składania ofert w wysokości 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych), w jednej lub w kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, g) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub 4) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oławie nr: 2295850007 0010 0003 4340 0038. Na przelewie powinien być umieszczony tytuł: Wadium - budowa obiektu w m. Gaj Oławski. Kopię przelewu zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Pzp formach należy złożyć oryginał dokumentu w kasie Zamawiającego (pok. nr 14), a kopię z potwierdzeniem złożenia w kasie Wykonawca może dołączyć do oferty. 7. Zamawiający dopuszcza również dołączenie oryginału dokumentu wadium bezpośrednio do oferty lub w osobnej kopercie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaolawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach