Przetargi.pl
Budowa obiektów rekreacyjnych osiedlowo-szkolnych Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego dla dzieci i młodzieży przy Szkole Podstawowej nr 5 ul. Królewska 4 w Zabrzu

Gmina Zabrze - Prezydent Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3733537, 2710011 , fax. (032) 3733427, 2710818
  • Data zamieszczenia: 2010-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta
    ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. (032) 3733537, 2710011, fax. (032) 3733427, 2710818
    REGON: 00051595100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektów rekreacyjnych osiedlowo-szkolnych Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego dla dzieci i młodzieży przy Szkole Podstawowej nr 5 ul. Królewska 4 w Zabrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego dla dzieci i młodzież przy Szkole Podstawowej nr 5 ul. Królewska 4 w Zabrzu. Zakres zadania obejmuje: I. Wykonanie boiska sportowego o całkowitym wymiarze 26,00 x 44,00m w tym: 1.Wykonanie nawierzchni syntetycznej o gr. 13mm na podkładzie mineralno-syntetycznym gr. 35mm oraz podbudowie. Dla nawierzchni boiska wymagane są następujące dokumenty: -Certyfikat IAAF -Atest Higieniczny PZH -Deklaracja zgodności -Autoryzacja producenta systemu -Karta techniczna systemu 2.Wykonanie nawierzchni chodnikowej z kostki brukowej na podbudowie. 3.Wykonanie odwodnienia pod płytą boiska. 4.Wykonanie ogrodzenia o wysokości całkowitej 4,0m z furtką wejściową i bramą wjazdową. 5.Montaż bramek 2,0m x 3,0m. 6.Montaż koszy do gry w koszykówkę. 7.Montaż tulei pod słupki do siatkówki. 8.Montaż ławek. 9.Montaż koszy na śmieci 35l. 10.Wyburzenie i utylizacje naw. asfaltowej w obrębie przedstawionym na zagospodarowaniu terenu Prace dodatkowe obejmują min: 1.Usunięcie 8 drzew. 2.Obsianie trawą terenu wokół boiska. 3.Zdemontowanie elementów po urządzeniach sportowych takich jak słupki, bramki itp. 4.Uporządkowanie terenu po przeprowadzonej inwestycji. Uwaga: Dopuszcza się wykonanie innej nawierzchni boiska, jeżeli parametry techniczne zamiennej nawierzchni będą nie gorsze od podanych w dokumentacji projektowej. Dodatkowo Zamawiający informuje, że przy sporządzaniu oferty należy kierować się zapisami w dokumentacji projektowej w zakresie budowy boiska. Zakres zadania obejmuje również: -organizację placu i zaplecza budowy( socjalnego i magazynowego ), wywieszenie tablicy informacyjnej, -zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez cały czas trwania realizacji zadania, -ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z robotami budowlanymi, funkcjonowaniem terenu budowy i utrzymywaniem obiektów oraz urządzeń znajdujących się na terenie budowy na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. przez cały okres realizacji zadania -ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej w związku z realizacją niniejszej umowy od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem pracowników Wykonawcy, ubezpieczenia budowy i mienie znajdujące się na terenie budowy od ognia i innych zdarzeń losowych na kwotę nie mniejszą niż wartość umowy na cały okres realizacji zadania tj. od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego zadania. -uzyskanie wymaganych zezwoleń, przeprowadzenie wymaganych prób, badań i odbiorów wraz z dokonaniem stosownych opłat -uzgodnienia z właścicielami sieci niezbędnych wyłączeń mediów wraz z dokonaniem opłat związanych z tymi uzgodnieniami -przeprowadzenia odbiorów technicznych wszystkich sieci i urządzeń przez odpowiednie służby -obsługa geodezyjna od pierwszego wytyczenia do wykonania dokumentacji powykonawczej geodezyjnej z naniesieniem na mapy w zasobie geodezyjnym miasta -wywóz materiałów z rozbiórki do miejsca ich składowania i utylizacji wraz z uiszczeniem wymaganych opłat -wykonanie dokumentacji zdjęciowej inwestycji od momentu przekazania placu budowy do dokonania odbioru końcowego zadania Powyższe koszty, nie ujęte w przedmiarach robót, należy uwzględnić w kosztach ogólnych. Przed przejęciem frontu robót Wykonawca obowiązany jest wykonać dokumentację zdjęciową. Dokumentacja będzie stanowiła odniesienie przy odbiorze obiektu i terenu budowy od Wykonawcy oraz będzie stanowiła materiał pomocniczy w przypadku roszczeń osób trzecich. Na potrzeby budowy Wykonawca obowiązany jest zapewnić zaplecze socjalno - materiałowe odpowiadające obowiązującym przepisom. Dodatkowo zaplecze winno zapewniać miejsce do pracy dla Inspektorów Nadzoru w trakcie wizytowania budowy oraz stwarzać możliwość organizowania narad roboczych do 10 osób. W przypadku konieczności zorganizowania spotkania, w którym planowany będzie udział większej ilości osób - narada odbędzie się w Urzędzie Miasta. O potrzebie takiego spotkania Zamawiający będzie powiadomiony z 7 dniowym wyprzedzeniem. W przypadku gdy zaproponowany przez Wykonawcę materiał nie spełnia oczekiwań Zamawiającego, Zamawiający może wybrać inny ( odpowiadający parametrom opisanym w dokumentacji ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 14.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach