Przetargi.pl
BUDOWA MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO (W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ) PRZY UL. BIELSKIEJ 5 W BOLESŁAWCU

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
  • Data zamieszczenia: 2013-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO (W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ) PRZY UL. BIELSKIEJ 5 W BOLESŁAWCU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa Miasteczka Ruchu Drogowego wyposażonego w zminiaturyzowane jezdnie, chodniki, przejścia dla pieszych, znaki drogowe, jak również w oświetlenie i elementy małej infrastruktury, położonego w Bolesławcu, przy ul. Bielskiej 5, na Działce Nr 479 Obręb IX Miasta Bolesławiec. Celem inwestycji jest propagowanie wśród dzieci i młodzieży prawidłowych zachowań w ruchu drogowym oraz zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, a także zapewnienie możliwości prowadzenia profesjonalnych zajęć praktycznych, wzmacniających system edukacji szkolnej w zakresie problematyki bezpieczeństwa ruchu drogowego, należytego szkolenia dzieci i młodzieży oraz przeprowadzania egzaminów na kartę rowerową i motorowerową. Realizacja projektu podyktowana jest niewystarczającym poziomem bezpieczeństwa ruchu drogowego, którego przyczyną jest brak podejmowania odpowiednich działań profilaktycznych, składających się na proces wychowania komunikacyjnego dzieci i młodzieży, dzięki któremu można skutecznie kształtować nawyki prawidłowych zachowań w ruchu drogowym. ZAKRES ZAMÓWIENIA ROBÓT BUDOWLANYCH ZAKRES ZAMÓWIENIA 1. Opracowanie i pozyskanie kompletnych map do celów projektowych w zakresie sytuacji, ewidencji i uzbrojenia terenu. 2. Sporządzenie projektu koncepcyjnego w formie papierowej [2 egzemplarze] i elektronicznej [rysunki, jako pliki w formacie * .dwg oraz * pdf, teksty, jako pliki w formacie *. doc, oraz * pdf, kosztorysy, jako pliki w formacie *.kst, oraz w formacie * ath], zawierającego: a) Część graficzną: plan zagospodarowania terenu w skali 1:500. b) Część opisową: opis techniczny zawierający: opis planu zagospodarowania terenu, opis rozwiązań funkcjonalnych, opis przyjętych rozwiązań materiałowych i technicznych. c) Szacunek kosztów o szczegółowości fazy opracowania. 3. Sporządzenie - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego [m.in. branża drogowa wraz z projektem organizacji ruchu oraz wszelkie pozostałe, wymagane branże] - w formie papierowej - 6 egzemplarzy i elektronicznej, w tym m.in.: a) Projekt zagospodarowania terenu wraz z uzgodnieniami: Plan sytuacyjny, Projekt elementów małej architektury, Projekt uzbrojenia terenu, wynikający z potrzeb (np. przyłącza infrastruktury technicznej, drenaż, oświetlenie terenu, odwodnienie ciągów pieszych i jezdnych), Projekt przyłączy kanalizacji deszczowej. b) Projekt budowlano - wykonawczy. c) Projekt instalacji elektrycznych i oświetlenia terenu. 4. Uzyskanie wszelkich wynikających z przepisów prawa opinii, zgód, uzgodnień, decyzji i pozwoleń, wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę Miasteczka Ruchu Drogowego wraz z infrastrukturą techniczną na Działce Nr 479 Obręb IX Miasta Bolesławiec przy ul. Bielskiej 5. 5. Uzyskanie od wszystkich użytkowników sieci infrastrukturalnych technicznych warunków przyłączenia i realizacji robót. 6. Wykonanie niezbędnych badań podłoża gruntowego. 7. Zapewnienie obsługi geodezyjnej. 8. Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej i Programu Funkcjonalno - Użytkowego. 9. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 10. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu lub dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane. 11. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej [w wersji papierowej w 2 egzemplarzach], zaakceptowanej przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH 1. Wykonanie jezdni. 2. Wykonanie skrzyżowań. 3. Wykonanie sygnalizacji świetlnej. 4. Wykonanie wysepek. 5. Wykonanie oznakowania drogowego pionowego i poziomego, 6. Wykonanie progu zwalniającego. 7. Wykonanie ścieżek rowerowych. 8.Wykonanie przejazdu kolejowego. 9. Wykonanie chodników i przejść dla pieszych. 10. Wykonanie odwodnienia terenów utwardzonych. 11. Budowa oświetlenia. 12. Budowa monitoringu. 13. Budowa drogi dojazdowej spełniającej wymagania drogi pożarowej, z jednostronnym chodnikiem o szerokości 2m. 14. Zagospodarowanie terenu. 15. Usunięcie, wywiezienie i utylizacja istniejących nawierzchni, krawężników itp., 16. Likwidacja kolizji. 17. Wykonanie i ustawienie tablic z regulaminem korzystania z Miasteczka oraz informacyjno-pamiątkowych. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Nr 04 1020 2137 0000 9402 0046 4271 prowadzony w Banku PKO BP S.A. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w osobnej kopercie i dołączyć do oferty. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=70058
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach