Przetargi.pl
Budowa kompostowni odpadów ulegających biodegradacji i zakup wyposażenia niezbędnego do selektywnego zbierania odpadów w mieście Zgorzelec.

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2011-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompostowni odpadów ulegających biodegradacji i zakup wyposażenia niezbędnego do selektywnego zbierania odpadów w mieście Zgorzelec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kompostowni odpadów ulegających biodegradacji wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą. Budowana hala dojrzewania kompostu jest dwuprzestrzenna halą o konstrukcji stalowej, ze ścianami i pokryciem dachu wykonanymi z blachy trapezowej TR35. Konstrukcja hali wspiera się na żelbetowych ścianach oporowych o wysokości 2,5m. Gabaryty hali są następujące: długość - 30,76 m, szerokość - 23,46 m, wysokość - 6,14 m. Budynek hali jest jednokondygnacyjny z dachem dwuspadowym Budowana hala stanowić będzie dwie nawy oddzielone od siebie ścianą żelbetową. Do każdej nawy prowadzą dwie umieszczone po przeciwległych stronach bramy o wymiarach 400x400cm. Powierzchnia pryzm kompostowych w hali wyniesie 484,11m2. Oświetlenie hali za pomocą światła dziennego zaprojektowano boczne w stosunku do powierzchni przeszkleń pow. hali 1: 8 (zgodnie z warunkami zawartymi w Dz. U. Nr 75, poz.690 rozdział 2 § 57pkt 2.). Oświetlenie hali realizowane będzie przez okna poliwęglanowe umieszczone w ścianach oraz świetlik kalenicowy wbudowany w dach hali. System wentylacji hali składający się z kanałów wywiewnych o średnicy 315mm , zainstalowanych przy kalenicy hali i wentylatora uniwersalnego Uniwersal DAExC-400 3x400V. Dopływ powietrza do hali zapewniony będzie przez mechaniczne nawietrzaki ścienne. Automatyczne otwieranie 4szt. klap, o wymiarach 1,5x1,5 umieszczonych w świetliku dachowym, zabudowa czujnika jakości powietrza zintegrowanego z siłownikami klap w świetliku dachowym oraz z siłownikami w nawietrzakach ściennych. Nawietrzaki ścienne o wym. 20x150 cm - 10 szt. wyposażone w siłowniki o napędzie elektrycznym. Budynek produkcyjny wyposażony będzie w następujące instalacje: - sanitarne: kanalizacji deszczowej, wentylacji mechanicznej - elektryczne w obrębie hali w klasie EX: oświetleniową, gniazd wtyczkowych, zasilania. Parametry techniczne budowanej hali: Długość : 30,76 m : Szerokość : 23,46 m Wysokość ponad poziom terenu : 6,14 m Powierzchnia zabudowy : 719,11 m2 Powierzchnia użytkowa : 645,56 m2 Kubatura : 3636,75 m3 Typ budynku : Wolnostojący Liczba kondygnacji nadziemnych : 1 Kategoria zagrożenia ludzi : PM Klasa odporności ogniowej : D Rodzaj ogrzewania : Budynek nie ogrzewany Kompostownia polowa: Plac kompostowni o powierzchni 2498 m2 wraz z pryzmami znajdującymi się w hali dojrzewania kompostu 467m2 dostosowano do wielkości przerabianej masy roślinnej w ilości około 6000 ton/rok. Cała powierzchnia ze względu na swoja funkcje została podzielona na 4 elementy: hala wstępnego dojrzewania kompostu, pryzmy, kompostowe, magazyn gotowego kompostu, plac i drogi manewrowe. Cała powierzchnia kompostowni oprócz pasów pod pryzmy kompostowe i placu przeznaczonego na magazyn gotowego kompostu jest umocniona geokrata Taboss Tmn o wysokości 10 cm. Podłoże kompostowni należy wyłożyć folią PEHD gr.0,2mm w celu zapewnienia szczelności placu. Plac kompostowni ukształtowano zgodnie ze spadem naturalnym. 2. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie działek o nr ewidencyjnych: 49/4, 49/5, 49/6, 49/7 i 50 Obr. Jędrzychowice AM-1 Gmina Zgorzelec. 3. Zakres robót obejmuje wykonanie 2szt. zbiorników na wody odciekowe, drenażu ? 150 i 250 cm z rur PCW. Drenaż z rur drenarskich perforowanych średnicy 150 i 250 mm ułożonych w wykopach o wymiarach b x h = 50x100 cm otoczonych osypką filtracyjną 8-16 grubość min.15 cm i otulonych geowłókniną wodoprzepuszczalna Typar SF37 125 g/m lub Polyfelt TS 20 125 g/m lub równoważną. Drenaż ? 150 układany w spadku 1% prowadzi wodę z poszczególnych pól składowych kompostu w kierunku północnym spadkiem zgodnym z ukształtowaniem terenu. Wzdłuż północnej i północno-wschodniej granicy działki projektowany jest kolektor ? 250 z rury perforowanej połączony studniami rewizyjnymi z drenażem ? 150. Opisanym układem woda prowadzona jest do baterii zbiorników połączonych przelewowo o łącznej pojemności 20m3. W ramach robót należy także wykonać odcinek sieci wodociągowej ? 90 zakończonej hydrantem w celu zabezpieczenia ppoż. kompostowni zgodnie z projektem wykonawczym dot. sieci wodociągowej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - Projekt Budowlany Budowa kompostowni odpadów ulęgających biodegradacji, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt sieci wodociągowej opracowany przez CAD Projekt Robert Wieczorkowski, 59-800 Lubań, ul. Kopernika 7/5 stanowiąca integralna część decyzji pozwolenia na budowę wydanej przez Starostę Zgorzeleckiego z dnia 22.06.2010r. Nr IIBS.7351.Zgg-67/D-231/3606/10 - stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. 5. Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje zakupu i dostawy wyposażenia niezbędnego do zapewnienia zbiórki odpadów oraz wyposażenia niezbędnego do przyjętej technologii kompostowania. 6. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (t.j. z 2010 r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (t.j. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150 ze zm.). Wykonawca w terminie wskazanym w umowie przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 7. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów wskazanych w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Opisane przez Zamawiającego parametry urządzeń zostały określone jako minimalne. Wykonawca może zaoferować urządzenia o lepszych parametrach, właściwościach i cechach. Obowiązek udowodnienia, że oferowane urządzenia odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowią standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywać będzie na Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Wymagany okres gwarancji: 1) na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wymagany jest minimum 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi. 9. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr UDA-RPDS.04.01.00-02-022/09-00 z dnia 24.03.2011r w ramach Priorytetu nr 4 Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska (Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne) działania nr 4.1 Gospodarka odpadami Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 21.720,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: 1. pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I O/Zgorzelec, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.27.2011. /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6 . 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4. w przypadku określonym w pkt. 6 . 9. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 ppkt od 2 do 5 z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 6 . 10. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 11. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach