Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, Mickiewicza
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 418 65 65, 77 418 01 05, , fax. 77 418 65 65 *8
- Data zamieszczenia: 2017-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork
Mickiewicza 8
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 77 418 65 65, 77 418 01 05, , fax. 77 418 65 65 *8
REGON: 53055930000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.kluczbork.katowice.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadlesnictwo Kluczbork
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kancelarii Tęczynów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu kancelarii do obsługi leśnictwa wraz ze zbiornikiem na ścieki sanitarne oraz studnią wierconą. Zakres robót budowlanych obejmuje: roboty konstrukcyjno – budowlane ( budowa budynku kancelarii, roboty wykończeniowe), zagospodarowanie terenu, w tym wykonanie parkingu, ogrodzenia systemowego z brama przesuwną oraz założenie trawnika, obsługa geodezyjna, uzyskanie i przedłożenie Zamawiającemu „ POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE” zgodnie z aktualnymi wymaganiami prawnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót. Dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00zł ( słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) . Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej o/Opole 10203000451110000000433030 z adnotacją na blankiecie przelewu: "Wadium przetargowe – nr sprawy: SZ.2710.3.2017.” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w punkcie 8.2 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert ( tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. Zamawiający zaleca , aby w przypadku wniesienia wadium w formie : a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert ( a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych w Kędzierzynie-Koźlu II
Dodano: 2024-07-03 - Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
Dodano: 2024-07-02 - „Budowa hali sportowej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 26 w Opolu” w trybie „zaprojektuj-wybuduj”
Dodano: 2024-06-26 - WIW.DA.272.6A.2024 - Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej
Dodano: 2024-06-26 - Zamek w Krapkowicach (Zespół Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach) – częściowa rewitalizacja ściany południowej
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 105763 O ul. Kościelna w miejscowości Sieroniowice
Dodano: 2024-06-24 - Modernizacja i budowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Cisek
Dodano: 2024-06-24 - Termomodernizacja budynku "D" w ZPO
Dodano: 2024-06-20 - III Etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem
Dodano: 2024-06-19