Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Północnej, Gospodarczej w Siedlcach

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Leśna 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6402800 , fax. 025 6436593
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Siedlcach
    ul. Leśna 8 8
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6402800, fax. 025 6436593
    REGON: 71000801284009
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.siedlce.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Północnej, Gospodarczej w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Główna kanalizacja przebiega w pasie drogowym miejskim. Będzie wykonana z rur jednorodnych z PCV typ SN-8 (z kielichem, łączonych na uszczelki gumowe) o średnicach ?200 i długości 357,0 mb. Zagłębienie dna kanalizacji będzie wynosiło 1,85÷2,84 m pod poziomem terenu. W miejscach rozgałęzień kanalizacji, na jej załamaniach oraz dla umożliwienia włączenia przykanalików do kanału, będą budowane studzienki ?425 PVC oraz studzienki rewizyjne żelbetowe ?1200. Łączna długość projektowanej kanalizacji wynosi: - ?200mm PVC typ SN-8 L= 357,0mb - Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych ?1200 mm z włazem żeliwnym zaskowym 40 T w gotowym wykopie - kpl. 5 - Studnie z PVC ?425 mm z włazem żeliwnym zatrzaskowym 40 T - kpl. 6 - Przewiert R.O. stalowa ?335,6/8,8mm L=20,0m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty). 2)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty). 3)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, która winna posiadać; - wykształcenie techniczne - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót sanitarnych - w okresie ostatnich 5 lat doświadczenie przy realizacji, co najmniej 1 inwestycji obejmującej budowę kolektorów ściekowych - uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia do kierowania robotami wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów b) Wykonać w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie tej działalności co najmniej dwie roboty budowlane z zakresu budowy sieci kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN każda. 4)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 100.000PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 100.000 PLN. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w punkcie 3 b) i 4) a) Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty); 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. , zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty): a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców , oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) informację na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia kierownika budowy, niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. c) dokumenty stwierdzające, że osoba wskazana do pełnienia odpowiednich funkcji posiada wymagane uprawnienia ( zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 96 poz. 817) lub, jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie w/w ustawy Prawo Budowlane, powinny to być uprawnienia równoważne, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, zgodne z obowiązującym na dzień wydania prawem, wystawione przed upływem terminu składania ofert, tzn.: kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopie zaświadczenia o przynależności ww. osoby do właściwej Izby samorządu zawodowego). d) wykaz wykonanych zamówień (roboty budowlane) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, e) dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 4 do niniejszej IDW zostały wykonane należycie. 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiadają rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W celu przeliczenia na PLN wartości i danych finansowych podanych w innych walutach, należy zastosować średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie zamówień Publicznych. 5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego). 6. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Ponadto, dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 7.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia za wady
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.siedlce.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach