Przetargi.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Pruszkowie do placówek oświatowych

Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7587244
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
    ul. Kraszewskiego 14/16 14/16
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7587244
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Pruszkowie do placówek oświatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Pruszkowie do placówek oświatowych. 2/ Wykaz tras, szkół i placówek, do których dowożeni będą uczniowie: I trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Białobrzeska 44 - 4 dzieci (SP Nr 8 - 3; SP 9 - 1) II trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Elektoralna 12/14 - 3 dzieci (SP 1 - 1; PG 3 - 1; WE - 1) III trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Długa 9 - 1 dziecko (WE - 1) IV trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Dzielna 1 a - 1 dziecko (SP 1 - 1) V trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Kopińska 6 m 10 - 1 dziecko (PG 4 - 1) VI trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Hafciarska 80/86 - 1 dziecko (PG 3 - 1) VII trasa - Pruszków - Warszawa, Pl. Trzech Krzyży 4/6 - 1 dziecko (SP 8 - 1) VIII trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Radomska 13/21 - 1 dzieci (SP 1 - 1) IX trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Tarchomińska 4 - 1 dziecko (SP 1 - 1) X trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Teligi 1 - 1 dziecko (SP 8 - 1) XI trasa - Pruszków - Brwinów, ul. Konopnickiej 1 - 10 dzieci (SP 8 - 2; PG 3 - 1; PG 4 - 6; WE - 1) XII trasa - Pruszków - Brwinów, ul. Szkolna 18 - 7 dzieci (SP 1 - 2; SP 6 - 2; SP 9 - 3) XIII trasa - Pruszków - Grodzisk Maz., ul. Kilińskiego 21 - 2 dzieci (SP 2 - 1; PG 3 - 1) XIV trasa - Pruszków - Leszno, ul. Sochaczewska 4 - 1 dziecko (WE - 1) XV trasa - Pruszków - Milanówek, ul. Spacerowa 3 - 1 dziecko (SP 1 - 1) XVI trasa - Pruszków - Pruszków, ul. Wapienna 2 - 12 dzieci (SP 6 - 1; SP 9 - 3; SP 10 - 1; PG 3 - 2; PG 4 - 1; WE - 4) XVII trasa - Pruszków - Pruszków, ul. Topolowa 10 - 1 dziecko (SP 1 - 1)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a/ wykażą się wykonaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 1 zamówienie (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługom transportowym w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych o różnym rodzaju niepełnosprawności. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 200 000,00zł. b/ Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia osoby posiadające przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych wobec dzieci w szczególnych przypadkach medycznych (autyzm, padaczka, zachowania agresywne) w czasie ich przewozu na trasie dom - szkoła - dom oraz posiadające przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. c/ Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał pojazdy samochodowe przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, oznakowane i wyposażone w specjalistyczny atestowany sprzęt (podesty - windy oraz pasy do mocowania wózków inwalidzkich w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia). d/ Wszystkie pojazdy, zgodnie z wykazem, którymi realizowany będzie przedmiot zamówienia muszą posiadać oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodne z zapisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2003 poz. 515). 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę min. 300 000,00zł. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych, 3/ Wykażą się wykonaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 1 zamówienie (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 4/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 5/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 5a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: tj.: - kserokopie praw jazdy - dokumenty potwierdzające przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych wobec dzieci oraz udzielanie pierwszej pomocy 7/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów samochodowych, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażonych w niezbędny sprzęt (podesty - windy oraz pasy do mocowania wózków inwalidzkich posiadające atesty), 7a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów samochodowych, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7 Wykonawca wskazał pojazdy samochodowe, którymi będzie dysponował /załącznik nr 5a/, 8/ Oświadczenie w zakresie oznakowania pojazdów samochodowych wyposażonych w specjalistyczny Sprzęt, 9/ Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważna/y na dzień składania ofert na sumę min. 300 000,00zł. 10/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach