Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Zgórznica i Zabiele oraz wodociągu w miejscowości Nowe Kobiałki

Gmina Stoczek Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-450 Stoczek Łukowski, Pl. T. Kościuszki 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7970182 , fax. (025) 797 00 47
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stoczek Łukowski
    Pl. T. Kościuszki 1 1
    21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie
    tel. 025 7970182, fax. (025) 797 00 47
    REGON: 71050941200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczeklukowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Zgórznica i Zabiele oraz wodociągu w miejscowości Nowe Kobiałki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Kompleksową budowę grawitacyjno-ciśnieniowej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Zgórznica i Zabiele, w zakresie robót branży sanitarnej i elektrycznej, o długości kanału grawitacyjnego - 6393 m i długości rurociągu tłocznego - 4903 m, zgodnie z projektem budowlanym specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót opisującym przedmiot niniejszego zamówienia. 2. Kompleksową budowę sieci wodociągowej w miejscowości Nowe Kobiałki, w zakresie robót branży sanitarnej, o długości 1952 m, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót opisującymi przedmiot niniejszego zamówienia. 3. Wykonanie wszelkich innych robót, czynności i dokumentów niezbędnych do zrealizowania i uzyskania pozwolenia na użytkowanie inwestycji w tym m.in.: - przygotowanie zaplecza budowy; - zapewnienie bezpieczeństwa dla osób i mienia; - wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej; - wykonanie inspekcji telewizyjnej kanałów grawitacyjnych wraz z raportem; - wykonanie dokumentacji powykonawczej; - wykonanie innych robót, usług i opłat niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, - przygotowanie i złożenie w porozumieniu z Zamawiającym kompletnego wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z Art. 22. ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy PZP. 2. Zamawiający określa następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej po jednej osobie, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. b) Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 zadanie polegające na budowie kanalizacji sanitarnej. Wybudowana przez wykonawcę kanalizacja sanitarna, w ramach jednego lub większej liczby zadań, powinna mieć łącznie co najmniej 4 000 mb długości, lub w przypadku niespełnienia tego warunku, wartość wybudowanej przez wykonawcę kanalizacji sanitarnej, w ramach jednego lub większej liczby zadań, powinna wynosić łącznie co najmniej 2 000 000,00 zł. c) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 2 000 000,00 zł. d) Wykonawca złoży oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy PZP, muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie przepisy wynikające z ustawy PZP oraz z dokumentacji przygotowanej do niniejszego postępowania, dotyczące wykonawców, będą stosowane odpowiednio w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dołączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualnego odpisu z rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Koncesji, zezwoleń lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, o ile dokumenty wymienione w punkcie V.1.a SIWZ nie są wystarczające do realizacji zamówienia; c) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnych, z podaniem ich długości i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), e) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, f) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt V.1.e SIWZ, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, g) Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, h) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt V.1.g SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; i) Dla osób skierowanych do kierowania robotami budowlanymi w branżach określonych zakresem przedmiotu zamówienia, wykazu aktualnych uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, i zaświadczeń o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego. j) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, k) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 000 000 PLN, l) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stoczeklukowskiug.bip.e-zeto.com/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach