Przetargi.pl
Rewitalizacja boisk sportowych wraz z przylegającym obszarem rekreacyjnym w miejscowości Jaszczów

Gminny Ośrodek Kultury w Milejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-020 Milejów, ul. Fabryczna 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7572032 , fax. 81 7572032
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Milejowie
    ul. Fabryczna 1 1
    21-020 Milejów, woj. lubelskie
    tel. 81 7572032, fax. 81 7572032
    REGON: 43017256700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok-milejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Ośrodek Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja boisk sportowych wraz z przylegającym obszarem rekreacyjnym w miejscowości Jaszczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja boisk sportowych wraz z przylegającym obszarem rekreacyjnym w miejscowości Jaszczów tj. budowa sceny letniej, boiska do piłki nożnej i wielofunkcyjnego, bieżni, skoczni w dal, wiaty rekreacyjnej, przystani kajakowej, boiska do piłki plażowej, parkingów, ciągu pieszo-jezdnego, sanitariatu (wc), przyłącza wodociągowego do wc, zalicznikowej instalacji oświetlenia terenu, drenażu boisk do studni chłonnej i ogrodzenia na działkach o nr 371, 65/1, 496, 746 oraz zjazdu z drogi powiatowej na działkę nr 371 w m. Jaszczów. 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) dokumentacji projektowej, 2) szczegółowych specyfikacjach technicznych, 3) przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda aby Wykonawca wniósł wadium w wysokości 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść nie później niż do 12-01-2010 r. do godz. 9 00 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z póź. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek 13 8689 0007 4006 3061 2000 0010 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Gminnym Ośrodku Kultury w Milejowie przy ulicy Fabrycznej 1, a kopię należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do dokonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj.: grudzień 2004 do grudzień 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (np.: boiska sportowe, ciągi piesze, place zabaw, parkingi) o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100), b) dysponują kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności ogólnobudowlanej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześnie obowiązujących przepisów, c) dysponują kierownikiem robót w branży elektrycznej z uprawnieniami budowlanymi w zakresie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności elektrycznej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają ważną polisę na kwotę 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/ na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 3. Wykonawcy nie spełniający w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 2. W zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania dołączyć należy: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dołączyć należy: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. grudzień 2004 do grudzień 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (np.: boiska sportowe, ciągi piesze, place zabaw, parkingi), o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ. 2) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby, które będą wykonywać zamówienie, wymaganych uprawnień w specjalnościach: a) ogólnobudowlanej, b) elektrycznej, oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, 4. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć ważną polisę na kwotę 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty - załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) formularza ofertowego, 2) dowodu wniesienia wadium, 3) wykazu podwykonawców ( w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z ich udziałem), 4) kosztorysu ofertowego (szczegółowego), 5) oryginału pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2., ust. 3. pkt 3), ust. 4. należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Pozostałe dokumenty należy złożyć w formie oryginału. 7. W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w ust. 1. i 2. przedstawia każdy z Wykonawców oddzielnie, pozostałe dokumenty Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą składać łącznie. 8. W przypadku składania ofert przez konsorcjum do ofert należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach