Przetargi.pl
BUDOWA TRENINGOWEGO OBIEKTU LEKKOATLETYCZNEGO W WARIANCIE 200 M PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W ŁUKOWIE

Miasto Łuków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Piłsudskiego 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łuków
    ul. Piłsudskiego 17 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA TRENINGOWEGO OBIEKTU LEKKOATLETYCZNEGO W WARIANCIE 200 M PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W ŁUKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w ramach jednej inwestycji, przedsięwzięcia obejmującego zaprojektowanie oraz realizację robót budowlanych treningowego obiektu lekkoatletycznego w wariancie 200 m przy Szkole Podstawowej nr 5 w Łukowie wraz z dostawą urządzeń określonych w programie funkcjonalno użytkowym. 2. Przedmiot umowy obejmuje - opracowanie w oparciu o Program Funkcjonalno Użytkowy kompletnego Projektu Budowlano Wykonawczego treningowego obiektu lekkoatletycznego w wariancie 200 m z uwzględnieniem wymogów Polskiego Związku Lekkiej Atletyki oraz programu rozwoju infrastruktury lekkoatletycznej Orlik LA. - opracowanie w oparciu o Program Funkcjonalno Użytkowy oraz warunki techniczne kompletnego Projektu Budowlano Wykonawczego dla przebudowy istniejącej podziemnej infrastruktury, stanowiącej kolizje z treningowym obiektem lekkoatletycznym. - uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i pozwoleń, - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż. - opracowanie wersji elektronicznych dokumentów w formacie PDF lub kompatybilnym, - pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, - realizację robót budowlanych obejmujących a) przygotowanie terenu budowy, b) budowę bieżni lekkoatletycznej okrężnej czterotorowej o długości 200 m wraz z odcinkiem prostym dł. 60 m oraz rozbiegami o nawierzchni poliuretanowej przepuszczalnej dla wody wykonanej w technologii natrysku na podbudowie z kruszyw, c) budowę boiska o wymiarach 24,00x44,00 do gry w piłkę ręczną o nawierzchni poliuretanowej w technologii EPDM (SANDWICH) wodoprzepuszczalnej wraz z piłkochwytami zabramkowymi wys. 4,0 m, d) budowę skoczni do skoku w dal, rzutni do pchnięcia kula, ciągów komunikacyjnych i niezbędnych urządzeń komunalnych, e) przebudowę infrastruktury podziemnej w tym przyłącza wodociągowego, energii elektrycznej, f) dostawę wyposażenia sportowego stałego oraz niezbędnego osprzętu sportowego zgodnych z PFU, g) wykonanie wszystkich robót budowlano montażowych oraz robót instalacyjnych, h) opracowanie dokumentacji powykonawczej, i) Realizacja przedmiotu zamówienia w cyklu dwuletnim z czego w 2015 r. zakres obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej na budowę treningowego obiektu lekkoatletycznego w wariancie 200 m, przebudowę istniejącej infrastruktury podziemnej w tym przyłącza wodociągowego, energii elektrycznej, budowę bieżni lekkoatletycznej oraz boiska do gry w piłkę ręczną w zakresie wykonania robót ziemnych oraz podbudowy pod nawierzchnie syntetyczne. 3. Prace związane z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane należy wykonać na podstawie Programu funkcjonalno użytkowego (PFU), a także zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ i Ofertą Wykonawcy stanowiące załączniki do Umowy. 4. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (tj. Dz.U. z 2013 r. poz.1129) oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 462). 5. Przedmiot Umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, zasadami wiedzy technicznej, normami oraz na ustalonych niniejszą Umową warunkach. 6. Wykonawca zobowiązuje się do starannego działania przy wykonaniu przedmiotu Umowy i gwarantuje odpowiedni potencjał organizacyjny oraz finansowy pozwalający mu na prawidłową realizację Umowy. 7. Przedmiot Umowy będzie wykonany z materiałów oraz urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę i zakupionych na jego koszt. Wykonawca zapewni również na swój koszt wszelkie urządzenia, maszyny i sprzęt niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy. 8. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2010 r.Dz.U.Nr 243, poz.1623 z późn. zm.). 9. Materiały, urządzenia i wyposażenie, zastosowane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu Umowy, nie mogą być obciążone prawami osób trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno użytkowy zamieszczony w Tomie III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,- PLN (słownie: piętnaście tysięcy PLN). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w: 3.1.pieniądzu, 3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3.gwarancjach bankowych, 3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BANK SPÓŁDZIELCZY W TRZEBIESZOWIE. Nr 84 9206 1048 7103 0300 2000 0160; z dopiskiem: Wadium na budowę obiektu lekkoatletycznego. 5.W terminie składania ofert na rachunku Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze przelane tytułem wadium. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu. 6.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: 6.1.nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib i daty zawarcia umowy; 6.2.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 6.3.kwotę gwarancji; 6.4.termin ważności gwarancji; 6.5.nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umlukow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach