Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Rykach

Powiat Rycki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, ul. Wyczółkowskiego 10A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8657450, 8657472 , fax. 081 8651966
  • Data zamieszczenia: 2015-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rycki
    ul. Wyczółkowskiego 10A 10A
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 8657450, 8657472, fax. 081 8651966
    REGON: 43101944800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spryki.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Rykach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Rykach o wymiarach 48m x 30 m (obrys ogrodzenia), powierzchni około 1440 m2, posiadającego nawierzchnię syntetyczną (poliuretan) wraz z wyposażeniem sportowym. Boisko na podbudowie z asfaltu i kruszyw mineralnych będzie pełnić funkcję: - boiska do gry w piłkę ręczną obejmującego całą płytę boiska; - dwóch boisk do gry w koszykówkę obejmujących część nawierzchni syntetycznej; - dwóch boisk do gry w piłkę siatkową obejmujących część nawierzchni syntetycznej. Boiska do gry w siatkówkę i koszykówkę mogą być wykorzystywane jednocześnie, gdy nie będzie używane boisko do gry w piłkę ręczną. Ponadto w ramach zadania zaplanowano wykonanie chodników umożliwiających bezpieczny dostęp uczniów do obiektu oraz wykonanie ogrodzenia metalowego o wysokości 4 m wraz z piłkochwytami o wysokości 6 m od strony ulicy i za bramkami dla piłki ręcznej. Niniejsze zadanie obejmuje w szczególności zatem: wykonanie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 48x30 m o nawierzchni syntetycznej na podbudowie z zagęszczonych materiałów sypkich z podbudową z istniejącej nawierzchni asfaltowej, obejmujące boisko do piłki ręcznej 22x40 m, dwa boiska do piłki koszowej 15x24 m, dwa boiska do piłki siatkowej 9x18 m; wykonanie odwodnienia powierzchniowego z rowem chłonnym; wykonanie ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego wysokości 4,0 m z paneli stalowych, prętowych 6+6x6; wykonanie bramy o wymiarach 2,8x2,8 m z furtką o wym. 1x2 m, w ogrodzeniu projektowanego boiska wielofunkcyjnego; wykonanie piłkochwytów z siatki polietylenowej na słupach stalowych wys. 6 m, za bramkami do piłki ręcznej i wzdłuż dłuższego boku boiska od strony sąsiedniej działki; montaż 21 ławek metalowo-drewnianych o wymiarach 180x53 cm wzdłuż ogrodzenia boiska; montaż 5 szt. koszy metalowych uchylnych na śmieci; montaż stojaka dla 20 rowerów na nawierzchni z brukowej kostki betonowej; montaż słupka z tablicą ogłoszeń w pobliżu bramki wejściowej; wykonanie ciągu pieszo-jezdnego wzdłuż dłuższego boku boiska od strony zachodniej utwardzonego kostką betonową brukową na podsypce z piasku i cementowo-piaskowej; roboty rozbiórkowe, przygotowawcze i niwelacja fragmentu istniejącego terenu boiska (rozbiórka istniejącego ogrodzenia byłego kortu do tenisa ziemnego, rozbiórka istniejących nawierzchni asfaltowych z podbudową niewykorzystanych jako podbudowa pod nową nawierzchnię projektowanego boiska, usunięcie istniejących drzew liściastych kolidujących z projektowanym ogrodzeniem boiska - 5 szt., usunięcie słupów żelbetowych oświetlenia zewnętrznego kolidujących m.in. z projektowanym ogrodzeniem boiska - 5 szt. Szczegółowy zakres robót opisuje projekt oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część specyfikacji. Niniejsze zamówienie obejmuje również wycinkę 5 drzew, na których usunięcie uzyskano stosowną decyzję administracyjną. Usunięcie drzew, zgodnie z Decyzją Burmistrza Ryk znak: GK.6131.147.2015 z dnia 12 maja 2015 r. musi nastąpić w terminie do dnia 31 lipca 2015 r. W przypadku przedłużania się niniejszego postępowania Powiat Rycki wystąpi o zmianę terminu wskazanego w przedmiotowej decyzji. Przekazane przedmiary są materiałem wyłącznie pomocniczym, wyceny oferty należy dokonać na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz po przeprowadzeniu wizji lokalnej. UWAGA! Przekazany projekt budowlano-wykonawczy, jak i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót obejmują również budowę: boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej na podbudowie istniejącej nawierzchni asfaltowej do gry w piłkę nożną, bieżni 4 torowej długości 100m o nawierzchni poliuretanowej, skoczni do skoku w dal o nawierzchni rozbiegu poliuretanowej, rzutni do pchnięcia kulą z kołem rzutowym o nawierzchni betonowej i powierzchni upadku o nawierzchni żwirowej oraz boiska do piłki plażowej, które nie są przedmiotem niniejszego zamówienia. Prosimy o uwzględnienie tego faktu przy wycenie zamówienia. Zgodnie z wyjaśnieniami, udzielonymi przez projektanta w trakcie unieważnionego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowania znak RM.272.28.2015 na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy I Liceum Ogólnokształcących im. Marii Skłodowskiej-Curie w Rykach:do wykonania boiska wielofunkcyjnego należy przyjąć nawierzchnię poliuretanową dwuwarstwową: wodoprzepuszczalną warstwę poliuretanową EPDM 6 mm + warstwa granulatu SBR 7 mm (razem 13 mm) na warstwie nośnej ET 3,5 mm. Zgodnie z punktem 3.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przekazane przedmiary są materiałem wyłącznie pomocniczym, wyceny oferty należy dokonać na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz po przeprowadzeniu wizji lokalnej. Dział I przedmiaru - zakres robót ujętych pod nazwą Przygotowawcze - dotyczy robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania, poprzedzających właściwe roboty budowlane związane z budową boiska wielofunkcyjnego - wchodzących w skład zadania inwestycyjnego: p. 22-26 przedmiaru dotyczy m.in. obramowania płyty boiska obrzeżami betonowymi; p. 35-38 przedmiaru dotyczy ogrodzenia płyty boiska; p. 52 - 56 przedmiaru dotyczy budowy fundamentów piłkochwytów dla boiska wielofunkcyjnego jak widnieje w opisie pozycji kosztorysowych. Pozycja przedmiaru od 45 do 50 ujmuje roboty związane z budową boiska. Zaliczyć je należy do robót wykończeniowych. Składowanie materiałów i odpadów na terenie szkolnym w trakcie prowadzenia robót winien opracować Wykonawca w ramach Planu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy przy robotach budowlanych - w uzgodnieniu z zarządcą nieruchomości, jakim jest Dyrektor Szkoły. Zagospodarowanie urobku pochodzącego z robót ziemnych przyjęto w przedmiarze - rozplantowania na powierzchniach trawiastych i obniżeniach terenu - w uzgodnieniu Dyrektorem Szkoły. Odpady nienadające się do wtórnego wykorzystania wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie. W pozycji 33 przekazanego przedmiaru - długość ogrodzenia boiska winna wynieść 156 mb. Wykonawca zlokalizuje i przygotuje zaplecze placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć przedmiot zamówienia o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w Opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zmówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 10 8724 0005 2001 0001 9796 0002 z dopiskiem wadium w przetargu - znak sprawy RM.272.31.2015. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi, z zastrzeżeniem art. 63g tej ustawy, dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 4.Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielanej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spryki.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach