Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jeziorzany

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-146 Jeziorzany, ul. Rynek 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8578001 , fax. 081 8578002
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Rynek 22 22
    21-146 Jeziorzany, woj. lubelskie
    tel. 081 8578001, fax. 081 8578002
    REGON: 00054064700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeziorzany.eu; http://bip.jeziorzany.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jeziorzany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.3. Wykonanie zamówienia obejmuje budowę systemu kanalizacji podciśnieniowej w technologii ISEKI. Sieć będzie wyposażona w zawory podciśnieniowe ISEKI DZ 90mm z licznikiem cykli i przyciskiem do ręcznego sterowania. Sieć przewodów zaprojektowana została według wytycznych technologii ISEKI, tak aby całość stanowiła zwarty układ hydrauliczny. Całość sieci składa się z: - kolektorów podciśnieniowych (rury PE225, PE180, PE160, PE125, PE110, PE90 łączone przez zgrzewanie doczołowe; na rurociągach zainstalowano zasuwy sekcyjne, kołnierzowe z trzpieniem wyprowadzonym do żeliwnej skrzynki ulicznej), - rurociągu tłocznego (rury PE160 łączone przez zgrzewanie doczołowe) - studzienek zbiorczo-zaworowych żelbetowych (wymiary 1,0x1,0x2,05m [2,55m] wyposażonych w zawór podciśnieniowy ISEKI dz 90mm 2.3.1.Zadanie obejmuje również wykonanie: - stacji podciśnieniowej - zlokalizowanej w m. Jeziorzany, wraz z wyposażeniem technologicznym, - zalicznikowych instalacji elektrycznych stacji podciśnieniowej, - przyłączy wodociągowych do stacji podciśnieniowej, - przyłączy energetycznych do stacji podciśnieniowej. 2.3.2. Szczegółowy zakres robót, technologię wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ ( na stronie: http://bip.jeziorzany.eu ). 2.4. Zamawiający na etapie opracowania dokumentacji dokonał wyboru systemu kanalizacji podciśnieniowej, określając wariant optymalny dla warunków terenowych przedmiotowej inwestycji, kosztów eksploatacji i niezawodnego działania - przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną i zatwierdzonymi dokumentacjami projektową i techniczną. 2.5. Wszystkie wskazania z nazwy materiałów, urządzeń i armatury należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, urządzeń i armatury równoważnej. Dostawca urządzeń i armatury równoważnej winien się wykazać działającymi instalacjami, co najmniej dwoma w różnych miejscowościach. 2.5.1. Równoważność oferowanych urządzeń, aparatury i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie powinien potwierdzić Zamawiający. 2.6. W przypadku gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 50 000 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 15 lutego 2010 r., do godz. 11.00 8.2. Wadium może być wniesione formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych. 8.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto 34 8721 0008 0000 0648 2000 0040 Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 8.4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w oryginale w dniu przetargu w kasie Zamawiającego. 8.5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne zadanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania oferta zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. Uczestnikiem postępowania staje się Wykonawca, który pobierze niniejszą specyfikację ze strony bip.jeziorzany.eu lub otrzyma ją przesyłką na swój pisemny wniosek, lub który odbierze ją osobiście w siedzibie Zamawiającego i zostanie zarejestrowany w ewidencji wydanych specyfikacji. 4.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 4.3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wpłata wadium. 4.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, zaświadczeń i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. 4.5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.6. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 6.1.1. oświadczenia że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i art. 24. ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. A); 6.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.1.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne); 6.1.6. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej zapewniających wykonanie zamówienia o wartości 4 000 000 PLN.; 6.1.7. ofertę przetargową z podaną ceną za przedmiot zamówienia (brutto ze stawką podatku VAT) (wzór - zał. B); 6.1.8. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności, z obowiązkowym wskazaniem na kierownika budowy - z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, kierownika robót budowlanych - z uprawnieniami budowlanymi o specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej, kierownika robót elektrycznych - z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, kierownika robót drogowych - z uprawnieniami branży budowlanej, o specjalność drogowa (Do oferty Wykonawca dołącza poświadczoną kserokopię uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla ww. osób) (wzór - zał. C); 6.1.9. informacje o wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, przy czym co najmniej dwa zadania sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej o wartości min. 2 000 000,00 PLN i długości min. 5000 mb każda (wzór - zał. D); 6.1.10. wzór umowy z naniesioną parafą świadczącą o akceptacji treści umowy oraz harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót (wzór - zał. E); 6.1.11. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6.2.1. zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6.2.2. zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w p-cie 7.2.1. pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 7.2.1. pkt 2 , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.2.3. Z ubiegania się o udzielenia zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 6.2.4. Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ustawy prawo zamówień publicznych 6.2.5. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego składać należy w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeziorzany.eu; http://bip.jeziorzany.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach