Przetargi.pl
Dostawa akcesoriów do operacji okulistycznych. Nr EO - 2732 / 3 / 10.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-081 Lublin, ul. Stanisława Staszica 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5323935, 5325043, 5328330 , fax. 081 5329486
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
    ul. Stanisława Staszica 16 16
    20-081 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax. 081 5329486
    REGON: 43102923400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa akcesoriów do operacji okulistycznych. Nr EO - 2732 / 3 / 10.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - pierścienie: 1.pierścień Morchera - 30 szt. 2.pierścień dotorebkowy - 60 szt. Zadanie 2 - zawory zastawkowe:1. zawór zastawkowy AHMEDA model FP 7 - 40 szt. 2.zawór zastawkowy AHMEDA model PC 7 - 60 szt. Zadanie 3 - mini implant przeciwjaskrowy - 20 szt. Zadanie 4 - implanty wewnątrzoczodołowe: 1.implant wewnątrzoczodowłowy bioceramiczny 16 mm - 2 szt. 2. implant wewnątrzoczodowłowy bioceramiczny 18 mm - 10 szt. 3. implant wewnątrzoczodowłowy bioceramiczny 19 mm - 10 szt. 4. implant wewnątrzoczodowłowy bioceramiczny 20 mm - 5 szt. 5. implant wewnątrzoczodowłowy bioceramiczny 21 mm - 2 szt. 6. konformer, wielkość 23 mm - 20 szt. 7. konformer wielkość 26 mm - 15 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331840003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy - bez wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - Część V SIWZ:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące:1.1. posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego postępowania jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunkiem stawianym przez Zamawiającego jest posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A) i cz. VI.B) SIWZ; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia - oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A) SIWZ; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A) SIWZ;1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej- oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A) SIWZ. 2. Zamawiający żąda, aby w wyżej wskazanym w cz.V pkt. 1 oraz w cz.VI SIWZ zakresie Wykonawca wykazał odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Część VI.A SIWZ: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. [Wzór formularza oświadczenia do ewentualnego wykorzystania załączono do SIWZ, jako Załącznik nr 5 pn. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy PZP].2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w cz. V pkt. 3 SIWZ, należy złożyć w ofercie pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w cz.V pkt. 3 SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP (którego treść przytoczono w cz. V. pkt. 3 SIWZ) a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w części VI.B) SIWZ; WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA WYKONAWCY W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 24 UST. 1 PZP CZĘŚĆ VI. B SIWZ:1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. [Wzór formularza oświadczenia do ewentualnego wykorzystania załączono do SIWZ, jako Załącznik nr 5 pn. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy PZP].2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy PZP [Osoba fizyczna nie ma obowiązku złożenia odrębnego czy dodatkowego oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 PZP, jeśli złożone przez nią oświadczenie (o którym mowa w cz.VI.B. pkt. 1 SIWZ) wg wzoru formularza w Załączniku Nr 5, swym zakresem obejmować będzie oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP].3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO - CZĘŚĆ VI. B SIWZ: 1. Do oferty należy dołączyć dokładne opisy zaoferowanego sprzętu w języku polskim, ze zdjęciami, folderami, wraz z numerami katalogowymi z zaznaczeniem, którego zadania, oraz której pozycji zamówienia dotyczą. INNE CZĘŚĆ VI. D):1. W celu wykazania, że osoby podpisujące ofertę są uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, należy załączyć do oferty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. Spółka cywilna, Konsorcjum) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, i takie pełnomocnictwo szczególne dołączyć do oferty. 3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: konsorcjum, spółka cywilna) zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, za wyjątkiem pełnomocnictwa o którym mowa w pkt. 3 oraz dokumentów i oświadczeń określonych w cz. VI.A pkt. 1 i 2 SIWZ. 7. W przypadków wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w cz. VI.A. pkt. 3, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 8. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawidłowości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach