Przetargi.pl
Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie w Jedlinie - Zdroju, współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego - Priorytet 3. Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku - Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa

Gmina Jedlina-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 58-330 Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 845 52 15 , fax. (074) 845 52 15
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlina-Zdrój
    ul. Poznańska 2 2
    58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 845 52 15, fax. (074) 845 52 15
    REGON: 89071820200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jedlina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie w Jedlinie - Zdroju, współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego - Priorytet 3. Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku - Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych zgodnie z wymaganiami prawa polskiego, w tym w szczególności przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm) i procedur FIDIC, dla Projektu pn.:Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie w Jedlinie - Zdroju, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego - Priorytet 3. Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku - Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa. 2. Zakres rzeczowy Projektu obejmuje zaprojektowanie (wykonanie prac projektowych) i wykonanie (wykonanie robót budowlanych) (działki nr 375/7, 385, 450/2, 449/1, 382, 37/3, 381, 497, 549/4, 653, 333/16, 649, 549/2, 483/3, 331/6, 331/13, 333/14, 350/4, 350/5, 439/6, 455, 467/2, 467/3, 549/9, obręb Jedlina - Zdrój, działki nr 452, 147, 146 obręb Glinica, działka nr 264 obręb Jedlinka) zamierzenia inwestycyjnego mającego na celu: 1) ZADANIE NR 1 Przebudowa drogi dojazdowej do miejsc atrakcyjnych turystycznie nr 3360D ul. Pl. Zwycięstwa - wykonanie robót budowlanych w ul. Plac Zwycięstwa w zakresie przebudowy drogi o długości 220 m łączącej drogę powiatową nr 3360 D z drogą 2) ZADANIE NR 2 Przebudowa drogi dojazdowej do miejsc atrakcyjnych turystycznie nr 116388 D ul. Zakopiańskiej wraz z przebudową przepustu na potoku Jedlina - wykonanie robót budowlanych w okolicy kompleksu sportowego przy ul. Kłodzkiej w zakresie przebudowy drogi dojazdowej do boiska o długości 355 m z placem do zawracania o wymiarach 6x12m i jedną mijanką oraz przebudowa ul. Zakopiańskiej jako dojazdu do zbiornika wodnego o długości 481m wraz z przebudową przepustu na potokiem Jedlina i placem do zawracania o wymiarach 6x12m na końcu drogi i jedną mijanką, 3) ZADANIE NR 3 Przebudowa drogi dojazdowej do miejsc atrakcyjnych turystycznie nr 116357 D ul. Chałubińskiego - wykonanie robót budowlanych w ul. Chałubińskiego w zakresie przebudowy drogi o długości 471m wraz z modernizacją parkingu dla 7 samochodów osobowych, 3 sztuk mijanek i przepustu o średnicy 500mm i długości 36m, 4) ZADANIE NR 4 Przebudowa drogi dojazdowej do miejsc atrakcyjnych turystycznie nr 116383 D ul. Sienkiewicza - wykonanie robót budowlanych w ul. Sienkiewicza w zakresie przebudowy dróg o długości 270 m, 5) ZADANIE NR 5 Przebudowa drogi dojazdowej do miejsc atrakcyjnych turystycznie nr 116376 D ul. Partyzantów - wykonanie robót budowlanych w ul. Partyzantów w zakresie przebudowy dróg o długości 420 m, 6) ZADANIE NR 6 Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 3360 D ul. Wałbrzyskiej z drogą dojazdowej do miejsc atrakcyjnych turystycznie nr 116386 D ul. Warszawskiej - wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową skrzyżowania ul. Warszawskiej z ul. Wałbrzyską, 7) ZADANIE NR 7 Przebudowa dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie nr 116373 D, 116385 D, 116369 D ulic Mickiewicza, Tuwima i Konopnickiej - wykonanie robót budowlanych w ulicach: Mickiewicza, Konopnickiej i Tuwima w zakresie modernizacji dróg o długości 671m, 8) ZADANIE NR 8 Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie na terenie ograniczonym ulicami Narutowicza i Słowackiego - wykonanie robót budowlanych na terenie pomiędzy ulicami Narutowicza i Słowackiego w zakresie budowy dróg o długości 766 i przebudowy dróg o długości 160 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 46000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, t.j. oświadczą i udokumentują, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Szczegółowe warunki udziału, o których mowa w pkt 9 IDW: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r.Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) zwanej dalej ustawą PZP. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: projektant dróg, projektant sieci elektroenergetycznych, projektant sieci sanitarnych, kierownik budowy, kierownik robót sanitarnych, kierownik robót elektroenergetycznych. Każda ze wskazanych osób musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie od minimum: - 3 lat w projektowaniu (warunek dla Projektantów) i - 5 lat w kierowaniu budową (warunek dla kierownika budowy i kierowników robót branżowych), i w tym okresie wykonywała te czynności (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane) dla co najmniej jednej budowy i uzbrojenia infrastrukturalnego dróg publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 19, poz. 115, z poźn. zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. b) Dysponować potencjałem technicznym (narzędzia i urządzenia) niezbędnym do realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie. c) Wykazać się realizacją: W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca musi wykazać, że spełnia warunki określone poniżej oraz zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót projektowych i budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców, Wykonawcy wypełniają załącznik nr 5 wspólnie) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - w systemie: (i): Zaprojektuj i wybuduj, w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zakończonych i rozliczonych robót w zakresie budowy lub przebudowy dróg publicznych o łącznej długości min. 1000 mb, w tym: - co najmniej jedna z tych robót winna obejmować drogę ze skrzyżowaniem i oświetleniem ulicznym lub (ii) : Projektowanie, w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zakończonych i rozliczonych usług projektowych dla budowy lub przebudowy dróg publicznych o łącznej długości min. 1000 mb, w tym: - co najmniej jedna z tych usług winna obejmować drogę wraz ze skrzyżowaniem i oświetleniem ulicznym i Budowanie, w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zakończonych i rozliczonych robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy dróg publicznych o łącznej długości min. 1000 mb, w tym: - co najmniej jedna z tych robót winna obejmować drogę wraz ze skrzyżowaniem i oświetleniem ulicznym. 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roczne przychody netto ze sprzedaży: (i) usług projektowych w kwocie min. 150.000,00 zł (ii) usług budowlanych w kwocie min. 4.000.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe (bilans, rachunek zysków i strat oraz informację dodatkową) wraz z opinią biegłego rewidenta, jeśli - zgodnie z przepisami o rachunkowości - podlega ono badaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów, z których wynika wartość uzyskanych przychodów netto ze sprzedaży w podziale na usługi projektowe i budowlane, uzyskanych w okresie ostatnich 3 pełnych lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b) Posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 1.000.000 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej: - w zakresie usług projektowych na kwotę co najmniej 150.000 zł; - w zakresie robót budowlanych na kwotę co najmniej 1.000.000 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych w pkt 9.1.4) a) - c) IDW, podane będą w innej walucie niż polski złoty, Zamawiający dokona ich przeliczenia na polski złoty wg średniego kursu Narodowego Baku Polskiego (NBP) obowiązującego na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych wydawanym przez Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie. 5) Złożyć oświadczenie, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków w postępowaniu. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 9.1.1)a), 9.1.2)a)-d) IDW, składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż określono dla odpowiednich dokumentów w powyższych punktach IDW zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego oraz osób zarządzających zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 9.1.1)a), 9.1.2)a)-d) IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, o których mowa Sekcji III. WARUNKI UDZIAŁU niniejszego ogłoszenia i w pkt 9 IDW, oraz: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do IDW wraz z załącznikiem do Oferty stanowiącym Załącznik nr 1a do IDW; 2) Wykaz cen sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do IDW; 3) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania umowy, harmonogramu rzeczowo - finansowego, dokumentów, itp. nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 5) Potwierdzenie wniesienia wadium; 6) Zaparafowany projekt Kontraktu stanowiący Część II SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.jedlina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach