Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna ogłasza przetarg
- Adres: 43-400 Cieszyn, Rynek 1/11, 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 4794200, 4794350 , fax. 033 4794303, 4794361
- Data zamieszczenia: 2009-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna
Rynek 1/11, 12 1/11, 12
43-400 Cieszyn, woj. śląskie
tel. 033 4794200, 4794350, fax. 033 4794303, 4794361
REGON: 00051570900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku zbiorowego zamieszkania z małymi samodzielnymi lokalami socjalnymi przy ul. Motokrosowej w Cieszynie - II Etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku zbiorowego zamieszkania z małymi samodzielnymi lokalami socjalnymi przy ul. Motokrosowej w Cieszynie wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku i przyłączami. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, dokumentacją wykonawczą, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Integralną część SIWZ stanowią: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zakres przedmiotu obejmuje w szczególności: 1.Wykonanie budynku zbiorowego zamieszkania o parametrach: budynek jednoklatkowy, korytarzowy, trzykondygnacyjny w tym poddasze użytkowe, częściowo podpiwniczony, z dachem zasadniczym dwuspadowym o spadku 28 stopni, w budynku przewidziano 29 lokali socjalnych w tym 2 lokale przystosowane dla osób niepełnosprawnych, wszystkie lokale wyposażone w indywidualny pomiar dostarczanych mediów, budynek wykonany w technologii tradycyjnej z murowanymi ścianami z betonu komórkowego gr 24 cm odmiany 600 z ociepleniem metodą lekką mokrą styropianem gr 15 cm, stropy żelbetowe wylewane na mokro, dach płatwiowo-krokwiowy, pokrycie dachu z blachy dachówkowej, 2.Wykonanie przyłączy do budynku - kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz przyłącza wodociągowego, 3.Zagospodarowanie terenu działki w układ komunikacji pieszej i dojazdu do budynku z miejscami parkingowymi w ilości 10 miejsc, oraz elementami małej architektury. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42,poz.275). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w ING Bank Śląski O/Cieszyn, konto nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169. Do oferty należy dołączyć potwierdzoną kserokopię wpłaty/przelewu wadium. Szczegółowa informacja w pkt. 7 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem (np. wykonanie, odbudowa, rozbudowa, nadbudowa, przebudowa, remont obiektu budowlanego w technologii tradycyjnej) i wartością ( wartość min. 900.000,00 zł brutto za jeden kontrakt) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zapewnią osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi, tj. - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnobudowlanej, - kierownika robót instalacji sanitarnych wewnętrznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie instalacji elektrycznych, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000 zł, oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ? oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. ? aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ? aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ? aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ? wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (np. wykonanie, odbudowa, rozbudowa, nadbudowa, przebudowa, remont obiektu budowlanego w technologii tradycyjnej) i wartością ( wartość min. 900.000,00 zł brutto za jeden kontrakt) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania -załącznik nr 3, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, ? wykaz personelu biorącego udział w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 4, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, ? oświadczenie na formularzu oferty, że : - wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 400 tys. zł w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, - wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - sąd nie orzekł wobec wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, ? polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27