Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Łagiewnicka 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2813307, 2817019, 2818860 , fax. 032 2818860
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Łagiewnicka 15 15
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, fax. 032 2818860
    REGON: 27672977300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupbytom.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę następujących materiałów eksploatacyjnych do drukarek; CD; dyskietek: 1. Tabela tonery i tusze: Drukarka: Oznaczenie produktu: Rodzaj: Liczba sztuk: HP 1000 Business Inkjet C4844AE Tusz 10 Black 5 C4836AE Tusz 11 Cyan 6 C4837AE Tusz 11 Magenta 7 C4838AE Tusz 11 Yellow 7 HP 1100 C4192A Toner 92a Black 4 HP 1200 C7115X Toner 15x Black 6 HP 1320 Q5949X Toner 49x Black 20 HP 2420 Q6511X Toner 11x Black 12 HP 3030 + 3052 Q2612A Toner 12a Black 25 Oki C3200 NO:42804540 Toner Black 8 HP P1505 + M1522 CB436A Toner 36a Black 40 HP 3505 Q7570A Toner 70A Black 2 Q7581A Toner 81A Cyan 3 Q7583A Toner 82A Magenta 3 Q7582A Toner 83A Yellow 3 HP 3820 C6615DE Tusz 15 Black 4 C6578DE Tusz 78 Tri-Colour 6 KM-3060 TK-675 Toner TK-675 Black 2 Oki C3200 Fuser NO:42625503 6 Oki C3200 Transfer Belt NO:42158712 4 Oki C3200 Drum NO:42126665 Black 6 NO:42126664 Cyan 6 NO:42126663 Magenta 6 NO:42126662 Yellow 6 W/w materiały eksploatacyjne winny być nieregenerowane, pochodzące od producenta urządzenia do którego materiał ma być użyty, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Termin przydatności do użycia na oferowane materiały powinien wynosić minimum 12 miesięcy. 2. Tabela: Nazwa Ilość Plyty CD 400 sztuk Dyskietka 3,5 100 sztuk Koperty CD 200 sztuk Parametry płyt CD powinny wynosić: Typ nośnika płyta: CD-R Rodzaj zapisu: jednokrotny Pojemność nośnika: 700 MB Maksymalna prędkość nagrywania: 52 x Wymiary nośnika: standardowe (12 cm) Rodzaj opakowania: dowolne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w pkt 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w części VI niniejszej specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się, aby każdy z jego członków spełniał warunki określone w niniejszej specyfikacji. Każdy z członków konsorcjum składa dokumenty wymagane w niniejszej specyfikacji. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający jego pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu i przy zawarciu umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3); 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z przedłożonymi warunkami umownymi i je akceptuje (Załącznik Nr 3); 3. Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedłożonych w ofercie; w tym wynikające z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dotyczy wyłącznie Wykonawców, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (Załącznik Nr 5). 7. Polisa OC.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupbytom.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach