Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalno-usługowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Strzelców Bytomskich 7-9 w Gliwicach.

Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3000033, 3000034, 2310395 , fax. 032 2310395
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Warszawska 35b 35b
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, fax. 032 2310395
    REGON: 27659015700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalno-usługowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Strzelców Bytomskich 7-9 w Gliwicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wymienionych w tytule zamówienia zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót oraz wytycznymi i informacjami zawartymi w SIWZ oraz istotnych postanowieniach do kontraktu Zakres zamówienia: 1. Przygotowanie placu budowy. 2. Budowa budynku mieszkalno-usługowego TBS do zasiedlenia. ( ilość mieszkań - 25, powierzchnia użytkowa netto budynku - 1 939,81m2, powierzchnia użytkowa 2 garaży - 59,51m2, powierzchnia lokalu użytkowego - 69,82m2 ) 3. Wykonanie infrastruktury towarzyszącej: -chodniki, parkingi i dojazdy - wg zakresu określonego w przedmiarach robót, -przyłącze energetyczne, -przyłącza kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z przyłączami wody - wg zakresu określonego w przedmiarach robót, -oświetlenie terenu, plac zabaw, śmietnik, zieleń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąttysięcyzłotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie złożone za potwierdzeniem odbioru w Siedzibie Zamawiającego w Dziale Przetargów ( w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz ). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty winny być złożone za potwierdzeniem odbioru w Siedzibie Zamawiającego w Dziale Przetargów ( pok. nr 206 ), w terminie j.w., w oryginale. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr109, poz.1158 z późn. zmianami ). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Warszawska 35B, 44-100 Gliwice, GETIN Bank S.A. Oddział Gliwice. Nr rach. 30 1560 1081 0000 9040 0004 1646. Poręczenie lub gwarancja, o których mowa powyżej powinno być ważne przez okres związania ofertą, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i powinno obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art.46 ust.5 ustawy Pzp. Z treści tak wniesionego wadium musi jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń, poręczyciela) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art.46 ust.5 ustawy Pzp, bez jakiejkolwiek potrzeby potwierdzania tych okoliczności. Okres ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz powinien dotyczyć okresu od 04.12.2009r do 03.01.2010r. Wykonawca, który nie wniósł wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, zostanie wykluczony w postępowania. Zasady zwrotu i utraty wadium reguluje art. 46 Prawa Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1 ) posiadał uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania, tj.: - dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy; - dysponował osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót z zakresu instalacji: centralnego ogrzewania, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych i elektrycznych; - dysponował osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót z zakresu sieci: energetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych; - dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót z zakresu dróg i ulic; Osoby, o których mowa powyżej muszą należeć do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. 2 ) posiadał niezbędne doświadczenie i wiedzę w realizacji zamówień z zakresu budowy domów mieszkalnych. Wykonawca musi wykazać i udowodnić zrealizowanie przynajmniej 1 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia dla budownictwa mieszkaniowego lub użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 4.000,00 m3. 3 ) znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi udowodnić, że dysponuje lub będzie dysponował środkami finansowymi w wysokości min. 2 000 000,00 zł, 4 ) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1i2. Wykonawcy, którzy w chwili trwania postępowania nie dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia muszą wykazać w ofercie, iż takim potencjałem i osobami będą dysponować przy realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. W tym zakresie wykonawca może korzystać z zasobów innego podmiotu, który zobowiąże się do ich udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie publiczne. Po otwarciu ofert, zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania warunków udziału, o których mowa powyżej. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta na podstawie art.24 ust.4 zostanie uznana za odrzuconą. W trakcie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ma zastosowanie art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia, nastąpi na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi: a ) przedłożyć w ofercie: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy wspólni - np. konsorcjum, spółka cywilna ( art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ) b ) w załączniku oferty p.n. Potencjał kadrowy wykazać osoby, zgodnie z pkt 1), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; c ) przedłożyć w ofercie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby-osób zdolnej-zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku oferty p.n. Potencjał kadrowy, wykonawca wskazał osobę-osoby, którą-którymi będzie dysponował; d ) przedłożyć w ofercie oryginały lub kserokopie uprawnień budowlanych; e ) przedłożyć w ofercie oryginały lub kserokopie dokumentów potwierdzających przynależność osób z uprawnieniami budowlanymi do regionalnej izby samorządu zawodowego, f ) w załączniku oferty p.n. Wykaz wykonanych zamówień o podobnym charakterze przedstawić wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Patrz punkt 2). g ) przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie ww. zamówień, h ) przedłożyć na załączniku oferty - Dane finansowe: - sprawozdanie finansowe za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli podlegało ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do składania sprawozdań finansowych - innymi dokumentami określającymi obroty, oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - należy przedłożyć odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności. Wykonawca nie zobowiązany do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat składa oświadczenie, iż nie jest zobowiązany do ich sporządzania. - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym-ej wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i ) przedłożyć n.w. dokumenty, oświadczenia: - Oświadczenie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień - Oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 1-9 Prawa zamówień publicznych - w przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną należy dołączyć oświadczenie o składzie osobowym i udziałach wspólników spółki cywilnej- na załączonym przez zamawiającego druku. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy przypadku składania oferty przez podmiot zbiorowy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum ), dokumenty wymienione w ppkt.: a) oraz i) składa każdy z wykonawców. Wymagania dotyczące środków finansowych, doświadczenia w realizacji zadań o podobnym charakterze oraz potencjału kadrowego wykonawcy mogą spełniać łącznie. Dokumenty, o których wyżej mowa należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach