Przetargi.pl
Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów

Urząd Miasta Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3392308 , fax. 032 2351521
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 3392308, fax. 032 2351521
    REGON: 00052629700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są prace związane z utrzymaniem kanalizacji deszczowej o łącznej długości około 19 km, stanowiącej własność Gminy Knurów. 2.Zakres prac: -czyszczenie kanałów, -czyszczenie studni rewizyjnych, -regulacja pionowa studni, -zabezpieczenie włazów studni przed klawiszowaniem, -odbudowa załamanej kanalizacji wraz z odtworzeniem podbudowy i nawierzchni, -renowacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z użyciem rękawa termoutwardzalnego bądź pakerów, -przegląd i ocena stanu technicznego kanalizacji przy użyciu kamery telewizyjnej wraz z opisem, -przegląd i ocena stanu technicznego kanalizacji bez użycia kamery telewizyjnej wraz z opisem, -wycinka korzeni zarastających przewody kanalizacyjne, -uzupełnienie pokryw żeliwnych, żelbetowych, betonowych na studniach kanalizacyjnych, -wymiana włazu wraz z pierścieniem odciążającym na studniach kanalizacyjnych, -zabudowa nowej studni kanalizacyjnej wraz z włazem, -odszukanie i odkrycie studni zasypanych bądź zaasfaltowanych, -ustalenie przyczyny uszkodzenia studni wraz z naprawą, -eksploatacja separatorów koalescencyjnych (czynności obsługowe i serwisowe), -udział w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych sieci i przyłączy kanalizacyjnych. 3.Zawarcie umowy z wykonawcą nie jest równoznaczne ze stałym otrzymywaniem zleceń ze strony Zamawiającego - zakres prac ustalany będzie przez Zamawiającego w miarę potrzeb. Prace ujęte w pkt. 2 realizowane będą na podstawie pisemnego wskazania Zamawiającego. 4.Prace związane z występującymi awariami i miejscowymi niedrożnościami kanalizacji deszczowej Zamawiający może zgłosić Wykonawcy telefonicznie, faxem bądź mailem przez 24 godziny na dobę, także w dni wolne od pracy i święta. Powzięcie informacji przez Wykonawcę na drodze jw. zobowiązuje go do: -usunięcia awarii w trybie natychmiastowym, lecz nie później niż do 3 dni od daty zgłoszenia, jednak zabezpieczenie miejsca awarii przez Wykonawcę nastąpi nie później niż w ciągu 2 godzin od otrzymania zgłoszenia. -usunięcia miejscowych niedrożności kanalizacji deszczowej w ciągu 8 godzin od otrzymania zgłoszenia. 5.W związku z wykonywaniem prac określonych w pkt. 2 wykonawca zapewni i będzie ponosił koszty: -zakupu wszystkich materiałów i urządzeń dotyczących umowy, -utrzymania pogotowia technicznego przez 24 godziny na dobę, również poza godzinami pracy, w dni wolne od pracy i święta, -zorganizowania, utrzymania i likwidacji niezbędnego zaplecza dla potrzeb wykonania robót, -załatwienia wszelkich formalności i uzgodnień związanych z wejściem w teren na czas prowadzenia robót, -obsługi geodezyjnej, -zlecenia i poniesienia kosztów nadzoru technicznego użytkownikom istniejącego uzbrojenia (jeżeli zaistnieje taka konieczność), -odpowiedniego zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót, -uzgodnienia czasowego zajęcia pasa drogowego wraz z opłatą za jego zajęcie (jeżeli będzie taki wymóg) na czas prowadzenia robót, -opracowania projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzania ich przez organ zarządzający ruchem (jeżeli zaistnieje taka konieczność), -oznakowania pasa drogowego i zabezpieczenia dojść i dojazdów do posesji oraz objazdów na czas prowadzenia robót, -wywozu zanieczyszczeń i zbędnego urobku oraz ich składowania na zorganizowanym składowisku, -wykonywania innych prac niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca wybrany na realizatora zamówienia winien posiadać aktualne zezwolenie w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi oraz szlamami z kolektorów (zbieranie, transport, unieszkodliwianie) lub mieć podpisaną umowę z firmą posiadającą takie uprawnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1.1.wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 1.2.wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 1.3.wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem minimum 2 zadań polegających na utrzymaniu kanalizacji deszczowej o wartości brutto min. 90 tys. zł każde lub jednego zadania o wartości min. 180 tys. zł, 1.4.wykonawca winien dysponować kierownikiem prac legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia w/w osoby, 1.5.wykonawca winien dysponować sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia: 1.5.1.samochodem dostawczym o ładowności min. 0,9 t, 1.5.2.samochodem WUKO-SW, 1.5.3.samochodem WUKO-SC, 1.5.4.albo zamiast samochodów określonych w pkt 1.5.2. oraz 1.5.3 samochodem kombinowanym (dwufunkcyjnym), 1.5.5.samochodem z zestawem do inspekcji TV kanalizacji w zakresie średnic fi 200 mm do fi 1500 mm z pomiarem spadków, 1.5.6.wykrywaczem pokryw nastudziennych, 1.5.7.urządzeniem przystosowanym do wycinania korzeni zarastających przewody kanalizacyjne, lub przedstawić pisemne zobowiązanie/a innego podmiotu do udostępnienia w/w sprzętu, 1.6.wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł. 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej wykonawca winien załączyć do oferty: 1.1.oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 1.2.oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 1.3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4.wykaz wykonanych/wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z wykazaniem, że wykonawca spełnia warunek określony w pkt 1.3 opisu warunków, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 1.5.wskazanie osoby na stanowisko kierownika prac jeżeli wykonawca nią dysponuje lub będzie dysponował wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień i przynależność do OIIB oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tej osoby, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie nią dysponował, 1.6.wykaz sprzętu, określonego w pkt 1.5. opisu warunków jeżeli wykonawca nimi dysponuje lub będzie dysponował oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tego sprzętu, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie nim dysponował, 1.7.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach