Przetargi.pl
Utrzymanie drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące czynności związane z utrzymaniem drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów, wg zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. 2. Podstawowy zakres prac obejmuje: 1) ręczne czyszczenie wpustów wraz z ciśnieniowym udrażnianiem przykanalików, przy wykorzystaniu samochodu wyposażonego w urządzenie ssąco-płuczące - 1265 szt.; 2) ręczne czyszczenie lukadrenów - 10 szt. Prace powyższe realizowane będą zgodnie z harmonogramem czyszczenia stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy, przy uwzględnieniu zapisów § 1 ust. 8 wzoru umowy. 3. Pozostały zakres prac obejmuje: 1) ręczne czyszczenie wpustów, 2) ręczne czyszczenie lukadrenów, 3) mechaniczne udrażnianie przykanalików, przy wykorzystaniu elektrycznego przepychacza sprężynowego, 4) ciśnieniowe udrażnianie przykanalików, przy wykorzystaniu samochodu wyposażonego w urządzenie ssąco-płuczące, 5) wymianę lub uzupełnienie koszy we wpustach ulicznych, 6) wymianę lub uzupełnienie kratek żeliwnych we wpustach ulicznych, 7) wymianę lub uzupełnienie kratek żelbetowych we wpustach ulicznych, 8) wymianę wpustów, tj. kołnierzy i kratek żeliwnych na studzienkach ściekowych ulicznych z naprawą nawierzchni (bez względu na rodzaj nawierzchni), 9) wymianę wpustów, tj. kołnierzy i kratek żelbetowych na studzienkach ściekowych ulicznych z naprawą nawierzchni (bez względu na rodzaj nawierzchni), 10) wymianę kompletnych studzienek ściekowych ulicznych (zawsze na studzienki betonowe) z naprawą nawierzchni (bez względu na rodzaj nawierzchni), 11) wymianę wkładu Aikaterisil we wpustach, w których zabudowano urządzenie EcoDrain, 12) wymianę lukadrenów, 13) odbudowę załamanych przykanalików wraz z naprawą nawierzchni (bez względu na rodzaj nawierzchni). 4. Prace ujęte powyżej w ust. 3 realizowane będą na podstawie wskazania Zamawiającego, w tym: 1) zakres prac, termin ich wykonania oraz szacunkowa wartość robót określone zostaną każdorazowo we wskazaniu Zamawiającego - którego wzór przedstawia załącznik nr 3 do wzoru umowy; 2) zakres prac ustalany będzie w miarę potrzeb, stosownie do środków rezerwowanych w budżecie Gminy Knurów na przedmiotowe zadanie; 3) wartość prac ustalana będzie każdorazowo na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w § 4 ust. 5 wzoru umowy - zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie. 5. Zawarcie umowy z Wykonawcą nie jest równoznaczne ze stałym otrzymywaniem zleceń ze strony Zamawiającego - zakres prac ustalany będzie przez Zamawiającego w miarę potrzeb. 6. Zamawiający zastrzega, że liczba wpustów i lukadrenów, o których mowa powyżej w ust. 2 może ulec zmianie np. w wyniku przeprowadzonych inwestycji. Powyższe zmiany dokonywane będą na podstawie wniosku Zamawiającego aneksem do umowy wraz z podaniem terminu czyszczeń. 7. Zamawiający wskazuje, że prace awaryjne, o których mowa w § 2 ust. 5 pkt 5.2 wzoru umowy realizowane będą w trybie natychmiastowym, lecz nie później niż 72 godziny od otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia. 8. Zamawiający wskazuje, że zabezpieczenie miejsca awarii, o którym mowa w § 2 ust. 5 pkt 5.3 wzoru umowy nastąpi nie później niż w ciągu 2 godzin od otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia. 9. Wykonawca w ramach otrzymanego wynagrodzenia poniesie koszty, o których mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na okres 24 miesięcy na prace wymienione w § 8 ust. 1 wzoru umowy. 11. Szczegółowy zakres i sposób świadczenia usług określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania prac awaryjnych, o których mowa w § 2 ust. 5 pkt 5.2 wzoru umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach