Przetargi.pl
Remont wejścia i bieżąca konserwacji klatki schodowej oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie części N3 budynku KM PSP w Gliwicach

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Wrocławska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2311885 wew. 240 , fax. 032 2317623
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach
    ul. Wrocławska 1 1
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2311885 wew. 240, fax. 032 2317623
    REGON: 27307301300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wejścia i bieżąca konserwacji klatki schodowej oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie części N3 budynku KM PSP w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont wejścia i bieżąca konserwacji klatki schodowej oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie części N3 budynku KM PSP w Gliwicach . Zakres zadania obejmuje remont i bieżącą konserwację w części N3 Zespołu Zabytkowych Budynków Straży Pożarnej w Gliwicach. Zakres i cel przebudowy: 1.Projekt zakłada podniesienie standardu budynku oraz dostosowanie schodów do warunków technicznych: poprawienie geometrii biegów, powiększenie światła przejścia pod stropem. Jednocześnie prace konserwacyjne mają na celu wymianę niektórych elementów wykończenia (stopnic, posadzek, sufitów, balustrad, drzwi ) na materiały o wyższej jakości i wytrzymałości. 2.Remont budynku zakłada wykonanie m.in. następujących prac budowlanych: skucie płytek gresowych i wyrównanie powierzchni stropów, skucie i zeszlifowanie posadzek z lastriko, usunięcie wykładzin dywanowych, wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych, wycięcie tynków mozaikowych,usunięcie paneli ściennych oraz wykonanie cokołu wysokości 150cm z wielkoformatowych płyt ze spieków kwarcowych, wymiana stopnic drewnianych, wykonanie nowych stopnic kamiennych na schodach żelbetowych, usunięcie balustrad, krat i pochwytów oraz montaż nowych balustrad i pochwytów, wymiana i ujednolicenie stolarki drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej (oświetlenie, kontrola dostępu), prace tynkarskie, malowanie pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - Przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ i jej integralną część. W przypadku rozbieżności pomiędzy złożoną ofertą, a przedmiarem robót - rozstrzygające znaczenie ma przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 92 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 5500,00 zł. Art. 45 Ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych:Art. 45. 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. 2. Jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający może żądać od wykonawców wniesienia wadium. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości nie większej niż 3 % wartości zamówienia. 5. Jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela zamówienia w częściach, określa kwotę wadium dla każdej z części. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio. 5a. Jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Do oferty należy bezwzględnie dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. Nr rachunku bankowego, na który należy wpłacić wadium. ING Bank Śląski oddział Gliwice 12 1050 1285 1000 0022 7805 9502

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach