Przetargi.pl
Budowa budynku magazynowo-biurowego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu przy ul. Jeziorki w Warszawie

Stołeczna Estrada ogłasza przetarg

  • Adres: 00-683 Warszawa, ul. Marszałkowska 77/79
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 849-32-86 , fax. 0-22 646-49-39
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczna Estrada
    ul. Marszałkowska 77/79 77/79
    00-683 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 849-32-86, fax. 0-22 646-49-39
    REGON: 00027819000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.estrada.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku magazynowo-biurowego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu przy ul. Jeziorki w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku magazynowo-biurowego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu przy ul. Jeziorki w Warszawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 150.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj: - dysponują lub będą dysponować nie mniej niż 25 osobami, w tym nie mniej niż 3 osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w poszczególnych branżach odpowiedzialnymi za realizację zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 3); - zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane o specyfice odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w zakresie wykonawstwa obiektu budowlanego magazynowo-biurowego o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 2.000.000 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenia własnego o spełnianiu warunków opisanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. b) Oświadczenia własnego, że nie zachodzą przesłanki wykluczające z postępowania na zasadzie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z tym, iż zarówno aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jak i potwierdzenie, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); e) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia warunku, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) wykaz osób, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w liczbie nie mniejszej niż 25 osób, w tym nie mniej niż 3 osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w poszczególnych branżach odpowiedzialnymi za realizację zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 3). Wykonawca winien dołączyć aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa). b) wykaz zrealizowanych robót budowlanych na załączniku nr 4, zawierającym rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie polegających na wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych o specyfice odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w zakresie wykonawstwa obiektu budowlanego magazynowo-biurowego o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3 wraz z dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi, iż prace zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości 2.000.000, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wszystkie kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (data, pieczątka i podpis Wykonawcy). 5. Zamawiający, na podstawie art.26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli pełnomocnictw, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który nie spełni wszystkich wymogów określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ust 1 lub ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.estrada.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach